Garaż 6x6 Tatra t810
- andrzej w
- Początkujacy / AT!
- Posty: 976
- Rejestracja: 2011-12-06, 23:00
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: czechy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Przekładnie axiala zostaje na 100% Wiem ze koledzy z trucków maja inne skrzynki, ale ja tak sobie wymyśliłem , jedyne co zostanie zmienione to silniczek na 21.5T i regulator na 60A, bo ten jest 100A a to trochę za dużo na tak małego trucka.
Akus będzie na 95% na zabudowie, a kabinka może będzie skracana
Luki nie mam CNC wszystko zrobił kolega Czayo
Pozdr. :W
Akus będzie na 95% na zabudowie, a kabinka może będzie skracana
Luki nie mam CNC wszystko zrobił kolega Czayo
Pozdr. :W
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Przy 20t i 80 czy nawet 87t to będzie wciąż za szybko Andrzeju.
Mój dingo na zestawie 20/87t pomykal 11.5 km/h a opony miał 108 mm.
Znowu jak założysz redukcję 2:1 może być ciut wolno :Y
Do przekładni axiala można wpakować odbiór w module 32p - duratrax pasuje, z tego co pamiętam to zebatka ma 56T Przyspieszyloby to model ale poprawiłoby to też wytrzymałość przekładni. Do takiego zestawu reduktor byłby jak znalazł.
Mój dingo na zestawie 20/87t pomykal 11.5 km/h a opony miał 108 mm.
Znowu jak założysz redukcję 2:1 może być ciut wolno :Y
Do przekładni axiala można wpakować odbiór w module 32p - duratrax pasuje, z tego co pamiętam to zebatka ma 56T Przyspieszyloby to model ale poprawiłoby to też wytrzymałość przekładni. Do takiego zestawu reduktor byłby jak znalazł.