Kamaz 4350

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11533
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kamaz 4350

#91

Post autor: Radek »

Oooo ładnie, a z czego światła przednie zrobiłeś?

Awatar użytkownika
Bolek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1740
Rejestracja: 2013-01-11, 22:31
Imię: Aleksander
Lokalizacja: Pionki
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Kamaz 4350

#92

Post autor: Bolek »

:OK

Strzelba
Teoretyk
Posty: 363
Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#93

Post autor: Strzelba »

Radek pisze:Oooo ładnie, a z czego światła przednie zrobiłeś?
Mam gotowca:)

http://www.rctrax.pl/hk-osw-crawler-tru ... te/124518/

Zastanawiam się czy kratkę tez montować :)

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11533
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kamaz 4350

#94

Post autor: Radek »

:OK

Strzelba
Teoretyk
Posty: 363
Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#95

Post autor: Strzelba »

Czy takie poprowadzenie linek będzie Ok?
Dodaje zdjecie z osadzeniem świateł
Załączniki
6DAB420C-0635-4E0E-9ADC-8D6676BF7D03.jpeg
AE1BCD04-3180-46C6-95A3-BFD8746E5F3E.jpeg

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11533
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kamaz 4350

#96

Post autor: Radek »

Jeśli masz resory od Czayo i dobrze zrobiłeś mocowanie to nic nie musisz usztywniać, ja na śrubę mocującą resory nałożyłem tulejkę miedzianą z rurki 4mm z otworem 3mm (są w sklepach typu Castorama) i skręciłem mocno do ramy co by śruba nie miała luzu i żeby gwint śruby nie pracował w tworzywie bo go w końcu wyrobi i powiększy otwór.
Otwory w resorach powiększyłem co by rurka miała delikatny luz i dzięki temu resor pracuje, przy wręcz zerowych ruchach na boki.
21315bffad9444b0.jpg
Zdjęcie z mojego garażu nie mam teraz lepszego, zaznaczyłem na czerwono gdzie jest powiększony otwór w resorze i przechodzi ta rurka miedziana, dzięki temu nic się nie rozkręca i jest luz tylko taki jaki jest niezbędny do pracy.
Na górze wieszaka też jest śruba z tulejką co by śruba była mocno skręcona do ramy i zaparta o tulejkę.
Drążka reakcyjnego nie daję się do resorów bo jest zbędny, jak resory są sztywne, a twoje są i mocowanie ich jest dobrze zrobione to jest zbędny.

Drążek skrętu do serwa powinien być prostopadle do mosty, a u ciebie siła będzie szła dodatkowo przód/tył, postaraj się serwo cofnąć do tyłu, już nie pamiętam czy jest dozwolone na moście w truckach, bo jak by było można i masz miejsce to dawaj serwo na most.

Awatar użytkownika
Pixel
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2687
Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
Imię: Bartek
Lokalizacja: okolice Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Kamaz 4350

#97

Post autor: Pixel »

Co do resorów od Czayo to również podpisuję się pod tym, że luzów nie posiadają :OK, bo sam na takowych jeżdżę.

Strzelba
Teoretyk
Posty: 363
Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#98

Post autor: Strzelba »

Serwa nie mam jak cofnąć już.Narazie obejście problemu zrobiłem a docelowo muszę coś innego wymyślić.
Załączniki
C52D8DC4-2C43-4543-82FF-0AC4FFFA691E.jpeg
C5EEE274-5E5E-49C5-B998-6D2CC65E5F67.jpeg

Awatar użytkownika
Pixel
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2687
Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
Imię: Bartek
Lokalizacja: okolice Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Kamaz 4350

#99

Post autor: Pixel »

Ale masz długie ramię na serwie, nie dało się wcisnąć nic krótszego? Bo przez to Ci trochę mocy na serwie ubędzie ;)

Strzelba
Teoretyk
Posty: 363
Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#100

Post autor: Strzelba »

Tymczasowe rozwiązanie jak pisałem.Ogolnie myśle nad delikatnym zagięciem linki ale to muszę sprawdzić ja będzie się zachowywać pod obciążeniem.

Awatar użytkownika
Pixel
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2687
Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
Imię: Bartek
Lokalizacja: okolice Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Kamaz 4350

#101

Post autor: Pixel »

Strzelba82 pisze:Tymczasowe rozwiązanie jak pisałem.Ogolnie myśle nad delikatnym zagięciem linki ale to muszę sprawdzić ja będzie się zachowywać pod obciążeniem.
:OK Sorki, nie zauważyłem

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11533
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kamaz 4350

#102

Post autor: Radek »

Twoja wanna przypomina mi moją z 6x6
Załączniki
2cdaa6c42e9e4a4agen.jpg

Strzelba
Teoretyk
Posty: 363
Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#103

Post autor: Strzelba »

Tak tak bardziej fiorasa :) chce mieć wszystko w kabinie dlatego problem z tym serwem mam zwłaszcza ze jest spore:) jestem zdania ze wszystko się da zrobic kwestia czasu :) i tu coś tez wymyślę jak to rozwiązać:) zawsze można zrobic jak w 8x8 :)

Awatar użytkownika
Pawlo_j23
Teoretyk
Posty: 525
Rejestracja: 2012-11-04, 22:54
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wojkowice
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kamaz 4350

#104

Post autor: Pawlo_j23 »

Bardzo bardzo ładnie !

Awatar użytkownika
czayo
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 3734
Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Kamaz 4350

#105

Post autor: czayo »

Michał, super wygląda :OK

a Radka nie słuchaj :<> Resory już od dawna nie są takie felerne jak on miał :D
W każdym oczku resora jest tulejka, i dopiero w to jest śrubka M3.

Co do skrętu, to ja bym dał orczyk do drugiego ramienia zwrotnicy, po przeciwnej stronie. Lepiej skręt będzie pracował.
A jeśli chodzi o gięcie drążka, gnij jak Ci wygodnie. Jak to jest pręt M3 i na to rurka alu, to wytrzyma bez problemu. Sam profilowałem drążki chyba we wszystkich modelach, i nigdy nie miałem problemów z ich wytrzymałością. A żaden nie był tak mały i lekki jak 4x4 :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Trucki 4x4...”