ME v RC TRUCK TRIALU 2011

General discussion...
rcavh
Teoretyk
Posty: 5
Rejestracja: 2010-12-25, 12:43
Imię:
Lokalizacja: Czech Republik

ME v RC TRUCK TRIALU 2011

#1

Post autor: rcavh »

Hello Trucktrial fans

We would to invite you officially to 3th European championship in RC Truck Trial which take place in Czech Republic in Marienbad.
The official pages of this race will start in January 2011. If you are interested in this race please contact us and say us the number of drivers because the total number of drivers is limited. For others informations please contact us in our club e-mail address: trial@rcavh.cz.
If you are interested in rules we can sent the rules in Czech, German or English version. We can mail in German, English and Polish language. We don’t speak Polish but we understand it.
We will be pleased if you take part in this race and when you augment the group of RC Truck trial fans.

From the arranging club RCAVH.CZ
Jan Pechman

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#2

Post autor: Sławek »

Send me english version - unix(at)rctruck.pl :OK

Best regards

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#3

Post autor: Sławek »

http://rctruck.pl/rulles_rcavh2010.pdf

Przetłumaczone z czeskiego przez translator google :p

Skala dla ciężarówek 1:12-1:16 ;)

Strona 1 / 8
Zasady RC TRUCK TRIAL
RCAVH która odbyła się w 2010
Skala 1 / 12 - 1 / 16
1-cia wydanie 1 Zasady RCAVH
Zasady są ważne i wiążące na wyścigi odbyły się w 2010 RCAVH
Przepisy te stanowią własność RCAVH nieruchomości oraz założenie lub zmiany muszą być
autoryzowane i zatwierdzone.
Członkowie lub członka kluby muszą przestrzegać zasad bez zmian.
Dostępny od 01/2010
Strona 2 / 8
Zawartość
1-cia Budowa pojazdu 3
1.1 Wygląd i technicznej budowy 3
1.2 Ogólnie przyjęta propozycja 3
1.2.1 Dopuszczalne materiały do budowy modelu 3
1.2.2 technicznej budowy trzech zdań
2-ga Klasa 4
2.1 E-Class - Początkujący (Einsteiger) 4x4x2 4
S2 2.2 Klasa - seryjny pojazdu dwuosiowego 4x4x2 4
2.3 Klasa S3 - seria trzech osi pojazdu 6x6x2 6x6x4 4 +
02 kwietnia Klasy S4 - seria czterech osi pojazdu 8x8x4 +8 x8x6 4
2.5 Klasa P1 - Prototypy 4x4x2 - ≤ x-x? 4
3-cia Golfowe i terenu 5
3.1Parkur 5
3.2 sekcji 5
3.3 Cel 5
3.4 terminie 5
3.5 Pass / otwory / 5
Większość 5 3.6
3.7 Główne w wodzie 5
4-ty Race 5
4.1 Zarządzanie Plant 5
4.2 Przyjęcie pojazdów 5
4.3 5 komisarzy
4.4 sekcji 5
4.5 Status pkt 6
4.6 6 Manuelní touch
4.7 Punkty karne 6
4.8 Dual start 6
Punkt 4.9 ocena w sześciu różnych kategoriach
4,10 Handicap 7
4,11 Odpowiedzialność 7
5-szy Załącznik Image 8
5.1 Vehicle Design 8
5.2 LEGEND 8
Strona 3 / 8
1-cia Budowa pojazdu
1.1 Wygląd i struktura techniczna
Każdy pojazd uczestniczący muszą być wyposażone w szoferce. Masywna deska rozdzielcza jest przewidziany
straży. Open kabinie, jak Unimog bez dachu musi mieć ramy, które uzupełnia konturu kabiny.
1.2 Ogólnie przyjęta propozycja
Każdy pojazd musi posiadać:
- Szyby lub sieci - mogą złożyć projekt
- Przedni zderzak, który jest szerokość wraz z kabiny. błotniki i znajduje się w przybliżeniu w tym samym miejscu
jak oryginał. Zderzak musi być wykonana z twardego PCV, drewno, metal, żywica, GRP. Nie może być
papieru, Lexan, gumy, folii lub podobnego miękkiego materiału
Brak wynagrodzenia lub organ odpowiedzialny planie prostokąta, pokrycie obu stronach koła, jak iz tyłu.
Rogi mogą mieć maksymalnie promieniu 5mm. Ale cała pokrywa musi być przestrzegane. Ciała lub ramki
musi być na wysokości co odpowiada oryginał. W odniesieniu do starszych modeli i CR Cup będzie projekcja
koła w kierunku wzdłużnym zajmuje niepełnosprawności. Projekcja na tylnej krawędzi koła ciężarówki lub poprzez zaokrąglone narożniki jest
wolno!
1.2.1 Dopuszczalne materiały do budowy modelu:
Kabina - plastik, plastik, żywica, GRP, metalu, drewna
Jeśli kabina z Lexan (lub papieru bez zmian), zostaną rozpatrzone niepełnosprawności. Minimalna szerokość kabiny
nawet z błotnikami wynosi 18 cm. Błotniki może wynieść do 7,5% szerokości kabiny, po każdej stronie.
Błotniki mogą być wykonane z PVC, drewna, ebonitu, nie są dozwolone elastyczne (podajné), tj. papieru lub
taśmy, lub miękkiej gumy (do rozpatrzenia niepełnosprawności).
Body - z tworzyw sztucznych, plastiku, metalu, drewna, żywicy, Lexan, kartonu, pianki pokładzie węgla,
Jednostka musi mieć kształt prostokąta i komory musi być tak szeroki, jak z tyłu. Odstęp między kabiną i
Rozszerzenie można do 3 cm.
Korpus może być wykonany z rur. W przypadku korpusu rurowego musi być całkowicie pokryta środkowej części podwozia
(Wysokość ramy). Koła widziana z góry mogą być widoczne w tym przypadku.
Rama - metalowe, plastikowe, z tworzyw sztucznych, drewna, podwozia, ramie
Przebudowa gąsienicowe - rama musi być co najmniej tak długo, jak rozstaw osi.
- Shock musi być pod kątem około 90 ° dołączone do osi i ramki.
Shock - plastik, metal
Opony - guma, puste opon z gumy z lub bez wkładek. Wszystkie ten sam samochód z tego samego rodzaju, z gumy
i tej samej wielkości próby. Różne buty nie są akceptowane.
Wyścig może być poza pierwszą rundę, wymienić opony. Podczas jednej rundy można podzielić
opony otrzymuje tego samego typu.
1.2.2 techniczne Budownictwo Dyscypliny
Rozstaw osi - musi być co najmniej 18 cm (mierzona na krawędzi opony, nie przez koncentrator lub śruby mocującej)
Rozstaw osi - musi być co najmniej 21 cm dla pojazdu dwuosiowego. Jeśli nie zostały spełnione, będzie to rozwiązane
handicap. Dla wielu pojazdów stosunek zgodnie z faktami.
Rozmiar opon - rozmiar opony i 110 mm.
Jeżeli samochód ma portal osi, to rozmiar kół do 100 mm.
Koła - przednie koło może przedłużyć do 10 mm po każdej stronie, obejmujące pełen musi być powyżej średniej
koła widziana z góry. Tylne koła muszą być całkowicie pokryte, jak widać z boku iz góry. Odchylenia
będą rozpatrywane niepełnosprawności.
Osie - które będą zarówno zamknięte i niezamknięte środków, jak również portal
Strona 4 / 8
Kierownicy - kierownica może być do 45 stopni (z wyjątkiem nie jest to dozwolone). Ograniczenia mogą być rozwiązane
i oddziaływania mechaniczne w radiu. Organizator ma prawo w każdym etapie wyścigu kąta skrętu aktualizacji wyceny
Silnik - samochód ma prawo do jednej lub więcej pracy silnika w wspólnej osi. Dopuszcza się wyłącznie
Silniki elektryczne zasilane z baterii. W przypadku osi z własnym napędem, model zostanie uwzględnione w tej kategorii
"P"
Transfery - transmisja jest dozwolone
Waga - nie ma minimalnej lub maksymalnej masy
Elektronika - nie mogą być widoczne i muszą być objęte wyposażenie kabiny, organ lub wnętrza
w kabinie.
Wygląd - każdy zawodnik może wybrać kolor i wygląd sam. wyposażenie kabiny, kominy, straż, pożar
urządzenia ochronne, klatki, windy, światła, dźwięku modułów, figurki, itp. nie są wymagane.
2-ga Klasy
2.1 E-Class - Początkujący (Einsteiger)
Ta kategoria ma tylko 4x4x2 wymienionych modeli.
Wyroki są modularne podwozie z wanną (np. Tamiya XC CC01) lub porównywalne podwozie zamówienie
Produkcja tub z tworzyw sztucznych. Zmieniono silnik może być, nie jest dozwolone dodatkowych transmisji. Shock może
być dowolne, pokrętła do 45 stopni, szczelnie zamkniętych różnice. Średnica koła jest ograniczona do maksymalnie 90
mm.
W takich przypadkach samochód zostanie przeniesiony do odpowiedniej kategorii "S" lub "P"
S2 2.2 Klasa - seryjny pojazdu dwuosiowego 4x4x2
2.3 Klasa S3 - seria trzech osi pojazdu 6x6x2 + 6x6x4
6x6x4 oznacza, że istnieją dwa sterowanych osi rzędu.
02 kwietnia Klasy S4 - seria czterech osi pojazdu 8x8x4 +8 x8x6
8x8x6 oznacza, że w zarządzaniu dwóch lub trzech osiach z rzędu.
2.5 Klasa P1 - Prototypy 4x4x2 - ≤ x-x?
Stosuje się do wszystkich samochodów, które mają przynajmniej jedną z następujących funkcji:
- Centralny mechanizm różnicowy z blokadą osi i
- Oś podnoszona
- Koło kierownicy większym niż 45 stopni
- Odwrócone wszystkie środki zaradcze
- Leveling - plandeka bilansowania
- Różne prędkości na przedniej i tylnej
- Wiele silnik, który z nich napędzany przez wał Kardana
- Urządzenia techniczne, które nie jest dozwolone w 1
We wszystkich klasach są zakazane:
- Elektryczne lub mechaniczne urządzenia do podnoszenia pojazdów
- Wszelkie odstępstwa od pkt 1
- Elektrycznie lub ręcznie modyfikować długości pojazdu, jego szerokość, rozstaw osi kół
itp.
- Sieć, polořetězová, specjalnego narzędzia
Strona 5 / 8
3-cia Golfowe i terenu
3.1 Parkur
Skoki powinien składać się z trzech lub więcej części. Każda sekcja powinna zawierać sześć lub więcej goli. Termin ten nie jest
recepta (można określić organizatora). Skoki powinny być wykonane z różnych materiałów (glina, skały ...). Przeszkody mogą
prowadzić przez szczelinę, mosty, bicze wodne, dzienniki, etc.
03 lutego Sekcja
Sekcja ta powinna mieć co najmniej 6 goli.
Uruchamianie i bramy docelowymi są zaliczane do całkowitej. Wejście i wyjście sekcji jest kolorowe.
Początkowe i ostatecznym celem jest obliczana, jak również inne cele.
Część jest zamknięta przez liny lub taśmy. Jeśli samochód porusza taśmy, porusza się i działa za pośrednictwem,
Passage został natychmiast zatrzymany, a pozostałe bramki są liczone jako neprojeté. Kierowca nie musi wejść do sekcji, w której
organizator nie postanowi inaczej.
Wejście do sekcji jest dozwolone tylko do przodu.
Każdy pojazd musi opuścić sekcji cel cel. Jedynym wyjątkiem jest uszkodzenie pojazdu, dyskwalifikacji lub
upływu terminu.
3.3 Cel
Każdy cel składa się z dwóch kijów. Każdy kij musi być duży 12/09 cm. Brama jest zaznaczona na czerwono
w kierunku jazdy na lewo, w prawo niebieskim. Zamówienie cele są policzone. Start = 0, target = ostatniego numeru. Oznaczanie czasu
może być używany streamer, etykiety, piłeczki pingpongowe, itp. Cele powinny być dostosowane do przerwy.
Minimalna szerokość bramy wynosi 24 cm. Nachylenie może być szerszy cel. (W przypadku uczestnictwa większych pojazdów, w Czechach
Trial będzie do 28 cm szerokości bramek).
3.4 Limit czasu
Termin zależy od organizatorów. Jest dozwolone.
3.5 Pass / otwory /
Karta musi mieć minimalną szerokość w najwęższym miejscu cel i wysokość przejazdu w świetle co najmniej 35 cm.
3.6 Mosty
Most musi mieć szerokość w najwęższym punkcie celów. Most tunel musi być minimalna wysokość mostu 35 cm.
3.7 Główne wody poprzez
Nie może być głębsze niż 60 mm.
4-ty Wyścig
4.1 Kierownictwo wyścigu
Dla każdego zakładu przynajmniej jeden pochodzi z edytora. On ma prawo do ostatecznej decyzji w razie wątpliwości,
między jeźdźcem i komisarza i na samochodach dostawczych.
4.2 BK
Przed każdym wyścigiem, wszystkie samochody, przedstawionego do przyjęcia jest to zgodne z przepisami.
Jeżeli różnica od zasad budowy pojazdów, która przydzieli odpowiedni handicap. (Każdy samochód
dopuszczone do wyścigu, nie gwarantuje udziału w kategorii niepełnosprawności i powyżej - określa organizator). Zawodnicy będą miały ten
wskazany na karcie. Każda zmiana oznacza, że zdyskwalifikowany.
4.3 komisarzy
Każdy odcinek będzie miał co najmniej jeden komisarz wyznaczony przez organizatora. Każdy zawodnik natychmiast błąd
ogłoszenia. Czas karty zostanie podpisana po sekcji jeźdźca. Komisarz decyzje są przedsiębiorstwa, a nie
dyskusji. Jeśli jest to nierozwiązywalne problemy, zarząd firmy postanowił wydać ostateczny
nieodwołalną decyzję.
Rozdział 4.4
W każdej rundzie zawodnik przechodzi przez jeden punkt. Jak wiele fragmentów wyścigu, w zależności od organizatora.
Organizator może zbudować za darmo sekcję, w której celem jest zamierzone cele, z wyjątkiem początku i końca, stałe.
Celem jest uważana za przejazd, kiedy jechał samochodem w kierunku wzdłużnym, co najmniej połowa wszystkich pojazdów
długości.
Strona 6 / 8
Tzw. Celem Przepadek (rollover) nie jest uważana przepustkę, ale liczy się dotknie, odpowiednio. przerwa
kikutów.
Rozdział 4.5 Status
Jeśli zawodnik tranzytu zmienił strukturę sekcji komisarz może wnieść punkt do stanu pierwotnego.
4.6 Manuelní touch
Jeśli dotknie samochodu, którego kierowca lub komisarza, liczy się to jako manuelní touch (nie rollover). Jeśli
samochód wypada z sekcji, jest wbudowany w tylnej części w sekcji wyjść.
4.7 kary
3 punkty zmiany kierunku
Zmiana kierunku jest uważany za wszelkie zmiany w pojeździe. W przypadku
nad lub zacina, to nie jest wliczany.
8 ramionami kikutów
- Kontakt jest za kontakty z pnia pojazdu, o ile uzna,
warunkiem dalszej pozycji
40 punkty załamania kikutów
- Przerwa jest uważane za fizycznych prowadzony przez co najmniej jednego trzymać się ostatecznie. kontakt
trzymać się ziemi na skutek jakiejkolwiek części samochodowych
- Bar jest za podziałem pnia przekroczenia jakiejkolwiek części koła
jedną oś lub osie.
Uwaga: jeśli celem nie dotykając tylnej nadbudówki mieści się pod samochód i będzie umieszczony na lub w
wewnętrznej krawędzi koła jest uważany za przerwany.
Cel 40 punktów przeszłości będzie w złym kierunku
40 punktów przeszłości brama będzie dwa razy i nigdy w dobrym kierunku
40 punktów rollover
Rollover jest uważany flip na boku lub dachu.
Punkty liczone są nawet wtedy, gdy pojazd jest wprowadzany na koła za pomocą własnego napędu
Aby móc stanowisko koła pojazdu za pomocą własnego napędu, termin 60-tych.
Jeżeli pojazd jest w tej granicy z powrotem stanąć pod własnym napędem na koła jest automatycznie
liczone ręcznie dotyku.
80 punktów manuelní touch
Touch-manuelní jest uważany za każdy kontakt z uczestników wyścigu samochodowego
w czasie jazdy (np.: prowadzenie zawodników, organizatorów i widzów)
- Touch Manuelní jest ponowne uruchomienie pojazdu odsunie lub dżemem (dla
zwrócona Jam 60s timeout, aby umożliwić uratowanie własnego napędu).
W dziale zawodnik możliwość naprawy pojazdu, lub. wymiany baterii, jeżeli
przestrzegania terminu (musi być dokonana korekta w sekcji winy). W tym przypadku
także liczyć manuelní dotyku.
Neprojetá 80 punktów i nieodebranych cel
Dyskwalifikacja - począwszy od sekcji
- Limit czasu
- Nieautoryzowane modyfikacje do pojazdu w trakcie wyścigu
Nie cel mogą zostać pominięte (nierozliczony).
Każdy pojazd do jazdy! Wyjątek od tej zasady dotyczy tylko pojazdów, aby zapobiec awarii
cała sekcja, lub. dyskwalifikacji za naruszenie zasad lub czasu.
Każdy neprojetá Celem powyższych powodów, liczy 120 punktów.
4.8 Pokój zaczyna
podwójny start jest dozwolone - dwóch zawodników z jednego samochodu lub jednego zawodnika z dwa samochody w dwóch różnych
kategorii
Punkt 4.9 klasyfikacja w poszczególnych kategoriach:
W tym drugim przypadku co najmniej 4 uczestników w tej kategorii będzie oceniana oddzielnie. Jeżeli nie ma takiego
Warunek ten jest spełniony, pojazd zostanie przeniesiony do następnej kategorii, a wynik będzie brany pod uwagę niepełnosprawności.
1-cia miejsce - 20 pkt
2-ga miejsce - 17 punktów
3-cia miejsce - 15 punktów
4-ty miejsce - 14 punktów
5-szy miejsce - 13 punktów
6-gi miejsce - 12 punktów
Strona 7 / 8
7-sze miejsce - 11 pkt
8-sza - 16 zamiast zawsze punkt mniej
z 17 Każde miejsce otrzymuje 1 punkt
4,10 Handicap
W celu zapewnienia porównywalnych warunków, uczestnicy z różnych pojazdów, niektóre
adres anomalii smarowania.
Wszelkie odstępstwa od zasad będą rozpatrywane niepełnosprawności 0.1, które dodaje się w końcu i ten czynnik
będzie pomnożona przez końcowego punkty karne rajdu.
W przypadku dużych różnic w organizator ma prawo wybrać handicap własnego uznania, lub. zmiana
pojazdu do innej kategorii (np. "S" do "P").
Orientacyjny Tabela z niepełnosprawności.
- 0,1 - koła mniejsze niż 90 mm, dla kategorii S (z wyjątkiem portal osi)
-0,3 - Jak co-drive z samochodów 6x6 lub 4x4 modele modeli 6x6 8x8
-0,5 - Jak co-drive z samochodów 8x8 modele 4x4
+0.1 - Wystające z tylnej części nadwozia
- Rozstaw osi 210 mm krótszy niż 4x4
- Model wyposażony w ramę zabezpieczającą z tworzywa sztucznego
+0.2 - Samochody do 200 mm, o jednakowej szerokości 240 mm celów. W zależności od liczby uczestników, organizator może zmienić szerokość
celów.
- Papier lub organ Lexan (bez dodatkowych zmian)
- Papier lub zderzaków gumowych
- ROPS Blank model
Inne ustalenia niepełnosprawności leży w gestii organizatorów.
4,11 odpowiedzialności
Każdy zawodnik uczestniczy w wyścigu na własną odpowiedzialność. Nie można organizatorów, dyrektor wyścigu, panie
lub pomocnika za ciężkie uszkodzenie ciała i uszkodzenie sprzętu. Dotyczy to nawet wtedy, gdy organizator
daj znak odpowiedzialności za własne bezpieczeństwo.
Dotyczy to wszystkich konkursach organizowanych w ramach RCAVH 1.1.2010.
Strona 8 / 8
5-szy Zdjęcie załączniku
5.1 Vehicle Design
5.2 LEGEND
Cab
przednie koło do 10 mm z tyłu pokrywają całkowicie pokryta
prostokątnego korpusu, od przodu do tyłu równoległe
rozprzestrzeniania baldachim skrzydła do 7,5% szerokości kabiny, z każdej strony
zabronione
zderzak o tej samej szerokości jak szerokość wraz z kabiny. błotniki
do 3 cm odległość

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#4

Post autor: Eras »

Sławek, dostałeś angielską? bo trochę nie rozumiem tej translatorowej wersji :)


@Rcavh - Thanks for invitation, unfortuneatly all our truck are made in 1:10 scale..


Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#6

Post autor: Maxim »

Ja przypominam, że to dział angielski :...

rcavh
Teoretyk
Posty: 5
Rejestracja: 2010-12-25, 12:43
Imię:
Lokalizacja: Czech Republik

#7

Post autor: rcavh »

Pozdrawiać polski RC trucktrial. Po polsku niemowl, ale razem rozumiem. Spróbować sie užyć google tlumacz, žeby byl tekst zrozumialość.
W r. 2011 bêdzie 3. rok ME. Zasady badac dany a dla polski udzial nie možna otwierać kategoria 1:10. Podobnie badac na ten w Francja. Takže miê mierzyć reakcja na maly model. Žaden zabawka na piasek to najlawteij a czeski RC trial siê organizować na dužy poziom (poprawny trial 1:1) ju¿ 8 lot. 4 lata nasz klub organizowaæ miêdzynarodowy zawody niemiecki a austriacki towarzysz.
Chcieć vas tylko zaprosić z powód powiêkszenie miêdzynarodowy wspólpraca. Nikt vas nieuprawny, wasza udzial by nas ale ucieszyć Chcieć vas poprosić o opusćić lekcewažacy komentarz, kiedy ignorant o co iść a nie mieć grosza przy duszy w teto kategoria empiryzm. Každy robić co umieć. Europejski zasady siê juž przysposobić wiêkszość niemiecki klub, austriacki a szwajcarski trial a w Francja siê ta zmiana szykować na r. 2011.
O ile mieć rzeczywisty zainteresowanie o nastêpny wspólpraca a trafny udzial na ME2011 jak jeździec czy jak widz. Rad vas przywitać.
Podczas styczeñ 2011 bêdê otwarty oficialny strona ME 2011. Mely by klócić siê po czesku, niemowa a angielski.

Bardzo dziêkujê za zrozumienie.
Dyrektor ME 2011 Jan Pechman

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#8

Post autor: Sławek »

You can write in English, most people here know English.

Rasalo

#9

Post autor: Rasalo »

Max nic nie zmieniaj, angielski jest językiem międzynarodowym, a jak zrobimy temat wielojęzyczny to nikt nic nie będzie rozumieć ;)

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#10

Post autor: Eras »

I think that you can write in english, if it's possible, then we will translate it to polish.
As you can see, almost all of our trucks are made in 1:10 scale, therefore it is probably impossible to have some competition together.
Hovewer Sławek made good point - maybe it's possible that we will organize small group and came to your comp, just to meet together and show you our trucks? :)
Max nic nie zmieniaj, angielski jest językiem międzynarodowym, a jak zrobimy temat wielojęzyczny to nikt nic nie będzie rozumieć
:OK

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#11

Post autor: Maxim »

I think that English language will be the best option. Most people know this language like Slawek said. OK I will change to English forum again ;)

Pablo

#12

Post autor: Pablo »

My v České rozmawimy. :OK .
máme problém, že naše modely jsou příliš velké(1/10)
v naší zemi modely 1 / 10 je základní.
Bychom chtěli zúčastnit, ale pravidla nejsou pro nás.

rcavh
Teoretyk
Posty: 5
Rejestracja: 2010-12-25, 12:43
Imię:
Lokalizacja: Czech Republik

inne zawody v Czech Republik

#13

Post autor: rcavh »

Model 1:10 mocz konkurować w wszystek miêdzynarodowy i czeski puchar. Tylko ME jest dla 1:12 - 1:16.
Dazyć nastêpny temat o RC Trialu w Czech Republik

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#14

Post autor: Maxim »

rcavh please write in english language ;) Pablo please don`t make a mess...

wyspiarz
Początkujący
Początkujący
Posty: 2044
Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
Imię:
Lokalizacja: Wolin
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#15

Post autor: wyspiarz »

Eras pisze:
Hovewer Sławek made good point - maybe it's possible that we will organize small group and came to your comp, just to meet together and show you our trucks? :)
This is good idea :), ofcors if u, and your friends agree on these terms.
or, maybe you can do classess 1:10, 1:12 and 1:16 ?? maybe not now, maby in the future.



pzdr. Łukasz
Ostatnio zmieniony 2010-12-25, 22:27 przez wyspiarz, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „General English Forum...”