Mitsubishi PAJERO II
- Radzik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 5327
- Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Będzin
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Siema już opisuję co i jak
Bo te regulatory posiadają funkcję "overheat protection"
I przy pewnym obciążeniu wchodzą w tryb "bezpieczny"
Ja nie dałem rady tego wyeliminować, te 35A nadaje się ale do mniejszej skali
Wiadomo że wszystko zależy od przełożeń i obciążeń dla regulatora
Pozdrawiam :W
Radek
Bo te regulatory posiadają funkcję "overheat protection"
I przy pewnym obciążeniu wchodzą w tryb "bezpieczny"
Ja nie dałem rady tego wyeliminować, te 35A nadaje się ale do mniejszej skali
Wiadomo że wszystko zależy od przełożeń i obciążeń dla regulatora
Pozdrawiam :W
Radek
- Mateusz1988
- Adept / AT!
- Posty: 1009
- Rejestracja: 2010-04-18, 20:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Świebodzin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Radzik ma rację, Wsadziłem regiel do onroada, 3 testy krótkie:
1. Model w powietrzu przepustnica na full aż do wyczerpania pakietu.-Było OK
2.Model na kołach do driftu (plastiki) po kafelkach-OKI regiel zimny.
3.Model na kołach rally HPI przy spokojnej jezdzie OKI przy kilkukrotnym mocniejszym pociągnięciu przepustnicy przechodzi w tryb awaryjny.
To samo wykonane na boisku na betonie. Wygląda na to że regiel nadaje się do silników o mniejszym, KV. Przy silniku 13,5T (ponad 3000kv) wyżej wymienione objawy wystepują. Przy silniku
17,5t 1870kv model jeździ poprawnie.
1. Model w powietrzu przepustnica na full aż do wyczerpania pakietu.-Było OK
2.Model na kołach do driftu (plastiki) po kafelkach-OKI regiel zimny.
3.Model na kołach rally HPI przy spokojnej jezdzie OKI przy kilkukrotnym mocniejszym pociągnięciu przepustnicy przechodzi w tryb awaryjny.
To samo wykonane na boisku na betonie. Wygląda na to że regiel nadaje się do silników o mniejszym, KV. Przy silniku 13,5T (ponad 3000kv) wyżej wymienione objawy wystepują. Przy silniku
17,5t 1870kv model jeździ poprawnie.
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Misiek przeszedł gruntowną odnowę.
Dostał całkowicie nowe podwozie
Z poprzednika zachowałem płytę osłonową, półosie przednie na kardanach, wał traxxasa, zawieszenie tylne, mocną główna zębatkę na metalowym trybie.
Jeździ jak złoto chociaż żeby nie przeciążać przodu - nie blokowałem go tym razem.
Niepotrzebne części z nowego podwozia wystawione -> viewtopic.php?t=11672
Dostał całkowicie nowe podwozie
Z poprzednika zachowałem płytę osłonową, półosie przednie na kardanach, wał traxxasa, zawieszenie tylne, mocną główna zębatkę na metalowym trybie.
Jeździ jak złoto chociaż żeby nie przeciążać przodu - nie blokowałem go tym razem.
Niepotrzebne części z nowego podwozia wystawione -> viewtopic.php?t=11672
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Tak, jest o tym mowa we wcześniejszych wypowiedziach.
Kupiłem to podwozie http://allegro.pl/show_item.php?item=4379697104
I teraz mam zapas - silnik i regiel
Kupiłem to podwozie http://allegro.pl/show_item.php?item=4379697104
I teraz mam zapas - silnik i regiel
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
U mnie doszedłem kiedy regiel przechodzi w "stan bezpieczny"Radzik pisze:Siema już opisuję co i jak
Bo te regulatory posiadają funkcję "overheat protection"
I przy pewnym obciążeniu wchodzą w tryb "bezpieczny"
Ja nie dałem rady tego wyeliminować, te 35A nadaje się ale do mniejszej skali
Taki sam zestaw włożyłem do szybkiego Maverica Strady i dzieje sie tak na "słabym/starym" aku.
Bateria przeciążona, spada napięcie i autko nie jedzie
Po włozeniu nowiutkiego pakietu śmiga piłowany godzine i nie zawiesza się...
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Następne doświadczenia z CC01
Niestety zablokowany tylny most drastycznie zmniejsza trwałość zębatek
Przedni most odblokowaliśmy jako pierwszy - brak przeciążeń i tryby juz nie strzelają i nie przepuszczają
Teraz przyszła pora na tylny most, niestety po kilku miesiącach użytkowania zębatka juz się starła na tyle, że tylny napęd odłacza się całkowicie i auto ciągnie tylko jedne, przednie koło... .
Bartek zabrał pajeraka do garażu i sam to zrobił. Na razie brak blokad nadrabiany jest szybkoscią
Dzisiejsza przejażdżka potwierdza te teoretyczne gdybania sprawdzają się i jest frajda ze skalowej jazdy
Niestety zablokowany tylny most drastycznie zmniejsza trwałość zębatek
Przedni most odblokowaliśmy jako pierwszy - brak przeciążeń i tryby juz nie strzelają i nie przepuszczają
Teraz przyszła pora na tylny most, niestety po kilku miesiącach użytkowania zębatka juz się starła na tyle, że tylny napęd odłacza się całkowicie i auto ciągnie tylko jedne, przednie koło... .
Bartek zabrał pajeraka do garażu i sam to zrobił. Na razie brak blokad nadrabiany jest szybkoscią
Dzisiejsza przejażdżka potwierdza te teoretyczne gdybania sprawdzają się i jest frajda ze skalowej jazdy