Mitsubishi PAJERO II

Tematy odnośnie budowy modeli pojazdów klasy Super Scaled...
Awatar użytkownika
Radzik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 5327
Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
Imię: Radek
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

#181

Post autor: Radzik »

Siema już opisuję co i jak
Bo te regulatory posiadają funkcję "overheat protection"
I przy pewnym obciążeniu wchodzą w tryb "bezpieczny"
Ja nie dałem rady tego wyeliminować, te 35A nadaje się ale do mniejszej skali ;)
Wiadomo że wszystko zależy od przełożeń i obciążeń dla regulatora :OK
Pozdrawiam :W
Radek

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#182

Post autor: irko »

U nas jest tak, ze junior katuje model kilka dni i nie ma problemu ale potem nagle wchodzi w ten tryb bezpieczny i trzeba go resetowac co chwile...

Awatar użytkownika
Mateusz1988
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 1009
Rejestracja: 2010-04-18, 20:32
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Świebodzin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

#183

Post autor: Mateusz1988 »

Radzik ma rację, Wsadziłem regiel do onroada, 3 testy krótkie:
1. Model w powietrzu przepustnica na full aż do wyczerpania pakietu.-Było OK
2.Model na kołach do driftu (plastiki) po kafelkach-OKI regiel zimny.
3.Model na kołach rally HPI przy spokojnej jezdzie OKI przy kilkukrotnym mocniejszym pociągnięciu przepustnicy przechodzi w tryb awaryjny.

To samo wykonane na boisku na betonie. Wygląda na to że regiel nadaje się do silników o mniejszym, KV. Przy silniku 13,5T (ponad 3000kv) wyżej wymienione objawy wystepują. Przy silniku
17,5t 1870kv model jeździ poprawnie.

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#184

Post autor: irko »

Misiek przeszedł gruntowną odnowę.
Dostał całkowicie nowe podwozie :)

Z poprzednika zachowałem płytę osłonową, półosie przednie na kardanach, wał traxxasa, zawieszenie tylne, mocną główna zębatkę na metalowym trybie.

Jeździ jak złoto chociaż żeby nie przeciążać przodu - nie blokowałem go tym razem.

Niepotrzebne części z nowego podwozia wystawione -> viewtopic.php?t=11672

Awatar użytkownika
Kajetan
Początkujący
Początkujący
Posty: 505
Rejestracja: 2011-06-12, 14:13
Imię: jak wyżej :)
Lokalizacja: Bukowno
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#185

Post autor: Kajetan »

Jeździsz na bezszczotce?

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#186

Post autor: irko »

Tak, jest o tym mowa we wcześniejszych wypowiedziach.
Kupiłem to podwozie http://allegro.pl/show_item.php?item=4379697104

I teraz mam zapas - silnik i regiel :)

Awatar użytkownika
Kajetan
Początkujący
Początkujący
Posty: 505
Rejestracja: 2011-06-12, 14:13
Imię: jak wyżej :)
Lokalizacja: Bukowno
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#187

Post autor: Kajetan »

:OK

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#188

Post autor: irko »

Radzik pisze:Siema już opisuję co i jak
Bo te regulatory posiadają funkcję "overheat protection"
I przy pewnym obciążeniu wchodzą w tryb "bezpieczny"
Ja nie dałem rady tego wyeliminować, te 35A nadaje się ale do mniejszej skali ;)
U mnie doszedłem kiedy regiel przechodzi w "stan bezpieczny"
Taki sam zestaw włożyłem do szybkiego Maverica Strady i dzieje sie tak na "słabym/starym" aku.
Bateria przeciążona, spada napięcie i autko nie jedzie

Po włozeniu nowiutkiego pakietu śmiga piłowany godzine i nie zawiesza się...

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#189

Post autor: irko »

Ponieważ klasa SS wymaga wnetrza i drążków dorobiłem tunel środkowy z wajchą od biegów.

Obrazek

Niestety farba się żle położyła i nie do końca to ładnie wyszło :(

Paweł2001
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 566
Rejestracja: 2014-11-24, 16:44
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#190

Post autor: Paweł2001 »

Ładnie :OK

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11536
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

#191

Post autor: Radek »

:OK

Awatar użytkownika
LASER
Teoretyk
Posty: 340
Rejestracja: 2015-01-02, 17:27
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Głogów (Dolny Śląsk)

#192

Post autor: LASER »

Faktycznie farba trochę, źle się położyła ale mimo to jest ok :OK

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#193

Post autor: irko »

Następne doświadczenia z CC01
Niestety zablokowany tylny most drastycznie zmniejsza trwałość zębatek
Przedni most odblokowaliśmy jako pierwszy - brak przeciążeń i tryby juz nie strzelają i nie przepuszczają

Teraz przyszła pora na tylny most, niestety po kilku miesiącach użytkowania zębatka juz się starła na tyle, że tylny napęd odłacza się całkowicie i auto ciągnie tylko jedne, przednie koło... :( .

Bartek zabrał pajeraka do garażu i sam to zrobił. Na razie brak blokad nadrabiany jest szybkoscią :D

Dzisiejsza przejażdżka potwierdza te teoretyczne gdybania sprawdzają się i jest frajda ze skalowej jazdy :)

Obrazek
Obrazek

Paweł2001
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 566
Rejestracja: 2014-11-24, 16:44
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#194

Post autor: Paweł2001 »

Czy ten teren nie jest przypadkiem z okolic Młocin?

Awatar użytkownika
irko
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1595
Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
Imię: Irek
Lokalizacja: mazowieckie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#195

Post autor: irko »

Sulejowek :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Super Scaled ...”