Mitsubishi Pajero Dakar Edition
-
- Początkujący
- Posty: 379
- Rejestracja: 2009-04-20, 22:59
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Zębatką powinno się nazywać listwę zębatą, a nie koło - to tak na początek Oczywiście sam mówię "zębatka" na koło (trzeba się dopasować do większości )Ciechan pisze:tak mawia Zawisza Senior
Chodzi o to, że przy tak małej ilości zębów jak np.8 czy nawet 10, kąty pomiędzy poszczególnymi zębami (czyli też stosunek długości zęba/odstępy między zębami) jest tak duży, że to po prostu nie ma prawa prawidłowo działać.
Co do wymiarów kół zębatych - sam ma 6T 32P i działa bez problemu Są zależności matematyczne (właściwie geometryczne i wytrzymałościowe ale chodzi mi o to, że można to policzyć "ze wzorów"), które nam powiedzą, jaka jest najmniejsza możliwa liczba zębów w danym kole zębatym (a w praktyce we współpracującej parze kół), więc z góry skreślanie jakiejś ilości zębów jest niepoważne - oczywiście rozumiem, że Senior mawia "to" żartem
EDIT: 55 zł za blaszaka...szok! Raczej 10zł mało kto by zapłacił...Podobnie zakup serwa i inne pytania o koła - może kolego wpierw warto by poczytać forum przed zakupami, zawsze to parę złotych w kieszeni i mniej straconego czasu na oczekiwanie listonosza..?
Co do serw, to nabyłem 2 sztuki Hextronika HX12K do trucka - zobaczymy, co to warte - podobno są OK. Przy okazji robienia zakupów na ebayu można się też zaopatrzyć w serwo Losi LOSB0812 - miałem w ręku, poza obudową (jakaś delikatna mi się zdała) to pracuje bardzo kulturalnie i czuć, że jest mocne - "siła" 10 kg/cm.
Powodzenia w budowie modelu!
Przeróbka przednich Amortyzatorów Duży plus w jeździe .
Uploaded with ImageShack.us
Przed
Uploaded with ImageShack.us
Po
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Sory za słabe foty
Uploaded with ImageShack.us
Przed
Uploaded with ImageShack.us
Po
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Sory za słabe foty