Toyka LJ70 Bundera
Toyka LJ70 Bundera
Witam
Nowy projekcik się rodzi. W bólach, ale do przodu...
Od grudnia powstało toto:
pierwsza przymiarka do mostów:
tylna klapa, nadkola:
i reszta w miarę najświeższa, pracę nad kokpitem trwają, przymiarka dachu, papierowa dla oddania "nastroju gabarytowego":
z ostatniej chwili kokpit:
Wypadałoby jeszcze nakreślić jakieś cele... hmmm jak starczy cierpliwości to mają być otwierane drzwi przednie i tylnie no i standardowo maska
Co do mechanicznej strony to rama alu (dzięki wyspiarz za "odrzut" z Twojej Tojki, okazuje się, że seria BJ od LJ mocno się nie różni na ramie ), wsporniki ramy lutowane, mosty t-rex plastiki, wały axiala, przekładnia główna oczywiście handmade (w fazie projektu), jedyny słuszny reduktor HPI, silnik pewnie jakaś szczotka albo - to dla mnie będzie nowość - szarpnę się na bezszczotkę, outrunner turnigy coś jak szwagier ujeżdża. Amorki nie wiem z czego są ale pewnie z jakiegoś buggy, grunt, że krótkie, miękkie, olejowe i z regulacją. Zawieszenie 4-link. Serwo skrętu na ramę...
Co z tego wyjdzie nie wiem, na szczęście jest opcja "edytuj"
Pozdrawiam.
Nowy projekcik się rodzi. W bólach, ale do przodu...
Od grudnia powstało toto:
pierwsza przymiarka do mostów:
tylna klapa, nadkola:
i reszta w miarę najświeższa, pracę nad kokpitem trwają, przymiarka dachu, papierowa dla oddania "nastroju gabarytowego":
z ostatniej chwili kokpit:
Wypadałoby jeszcze nakreślić jakieś cele... hmmm jak starczy cierpliwości to mają być otwierane drzwi przednie i tylnie no i standardowo maska
Co do mechanicznej strony to rama alu (dzięki wyspiarz za "odrzut" z Twojej Tojki, okazuje się, że seria BJ od LJ mocno się nie różni na ramie ), wsporniki ramy lutowane, mosty t-rex plastiki, wały axiala, przekładnia główna oczywiście handmade (w fazie projektu), jedyny słuszny reduktor HPI, silnik pewnie jakaś szczotka albo - to dla mnie będzie nowość - szarpnę się na bezszczotkę, outrunner turnigy coś jak szwagier ujeżdża. Amorki nie wiem z czego są ale pewnie z jakiegoś buggy, grunt, że krótkie, miękkie, olejowe i z regulacją. Zawieszenie 4-link. Serwo skrętu na ramę...
Co z tego wyjdzie nie wiem, na szczęście jest opcja "edytuj"
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2010-11-26, 00:00 przez dexx, łącznie zmieniany 2 razy.
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
ładny pojazd 1:1 i model
dużo roboty za Tobą i dużą przed Toba ale juz jest fajnie :ok
dużo roboty za Tobą i dużą przed Toba ale juz jest fajnie :ok
Ostatnio zmieniony 2010-02-24, 12:58 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy