Land Rover D90
Land Rover D90
Witam Wszystkich.
Na forum jestem już od pewnego czasu i obserwowałem Wasz modele, aktywnie uczestniczę w forum trucków ale postanowiłem posiadać w swojej "stajni" również coś 1/10.
Dokonałem zakupu kilku rzeczy i składam, co obrazują poniższe fotki.
Proszę Was o podpowiedzi lub uwagi jeżeli zauważycie, że robię coś nie tak. Na początek nie podobają mi się kąty pod jakimi zamontowałem amortyzatory na przedniej osi. Wszystko w fabrycznych miejscach mocowania, a jednak coś nie gra.
Na forum jestem już od pewnego czasu i obserwowałem Wasz modele, aktywnie uczestniczę w forum trucków ale postanowiłem posiadać w swojej "stajni" również coś 1/10.
Dokonałem zakupu kilku rzeczy i składam, co obrazują poniższe fotki.
Proszę Was o podpowiedzi lub uwagi jeżeli zauważycie, że robię coś nie tak. Na początek nie podobają mi się kąty pod jakimi zamontowałem amortyzatory na przedniej osi. Wszystko w fabrycznych miejscach mocowania, a jednak coś nie gra.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13467
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Land Rover D90
Defków nigdy dość
Odszukam i podepnę kilka zdjęć z moimi rozwiązaniami - może coś się przyda.
Karoserię malowałeś, czy zakupiona gotowa?
Podszybie do pomalowania
Dolne linki na pewno do skrócenia.
Teraz musiałbyś tymi samymi śrubami mocować linki i rozdzielacz, co samo w sobie nie stanowi problemu, ale linki za długie i będziesz miał za duży wykrzyż. Ta karoseria jest ciężka, więc tu dobrze mieć niskie i mało chybotliwe zawieszenie. Dobrze jest, gdy linki górne i dolne są niejako ustawione przeciwstawnie. Wówczas zlikwidujesz tzw. pływanie mostu na boki.
Odszukam i podepnę kilka zdjęć z moimi rozwiązaniami - może coś się przyda.
Karoserię malowałeś, czy zakupiona gotowa?
Podszybie do pomalowania
Dolne linki na pewno do skrócenia.
Teraz musiałbyś tymi samymi śrubami mocować linki i rozdzielacz, co samo w sobie nie stanowi problemu, ale linki za długie i będziesz miał za duży wykrzyż. Ta karoseria jest ciężka, więc tu dobrze mieć niskie i mało chybotliwe zawieszenie. Dobrze jest, gdy linki górne i dolne są niejako ustawione przeciwstawnie. Wówczas zlikwidujesz tzw. pływanie mostu na boki.
-
- Teoretyk
- Posty: 354
- Rejestracja: 2011-12-02, 15:07
- Imię: ValDeMarr
- Lokalizacja: Gród Kopernika
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Land Rover D90
Też miałem problem z kątami pod jakim były amorki w tej ramie.Maxu30 pisze:Witam Wszystkich.
Na forum jestem już od pewnego czasu i obserwowałem Wasz modele, aktywnie uczestniczę w forum trucków ale postanowiłem posiadać w swojej "stajni" również coś 1/10.
Dokonałem zakupu kilku rzeczy i składam, co obrazują poniższe fotki.
Proszę Was o podpowiedzi lub uwagi jeżeli zauważycie, że robię coś nie tak. Na początek nie podobają mi się kąty pod jakimi zamontowałem amortyzatory na przedniej osi. Wszystko w fabrycznych miejscach mocowania, a jednak coś nie gra.
Sama w sobie jest za szeroka, tak mi się wydaje, wew. jest bodajże 73mm, grubość ramy to 6mm( czyli 12 w sumie), wychodzi nie małe 85mm. Ja ją po prostu zwężyłem. Teraz mam 75mm na zewnątrz i 63 w środku. Pręt gwintowany M3 + rurka alu fi6 na wymiar jaki chcesz i gotowe. Tylko wywaliłem serwo na most. Rozdzielacza z ali nie założę, chyba że wymyślę inne mocowanie. Spróbuj dać amorki na zew. tych uchwytów na moście, nie razem z linkami. Parę mm da się ugrać. Trzeba uważać jakiej średnicy są amorki, bo przy skręcie opona może o nie wadzić. Poza tym, wywaliłem tego plate'a pod pakiet, ładnie wygląda ale co tam Ogólnie rama sprawia fajne wrażenie, dobre pieniążki. Linki też, górne na zew., dolne do wew.
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Land Rover D90
Bardzo ładnie wyglada ten model
nie chce się czepiać bo wiele pracy w ten pojazd wkładasz ale wydaje mi sie jednak, ze do SS jest odrobine za duzy. Miałem ta karoserię i ma szerokość ze 20 cm.
Regulaminowo gumy też za szerokie.
Bardziej wiec pod Scaled pasuje.
nie chce się czepiać bo wiele pracy w ten pojazd wkładasz ale wydaje mi sie jednak, ze do SS jest odrobine za duzy. Miałem ta karoserię i ma szerokość ze 20 cm.
Regulaminowo gumy też za szerokie.
Bardziej wiec pod Scaled pasuje.
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Land Rover D90
Zgadzam się niestety z irko...irko pisze:Bardzo ładnie wyglada ten model
nie chce się czepiać bo wiele pracy w ten pojazd wkładasz ale wydaje mi sie jednak, ze do SS jest odrobine za duzy. Miałem ta karoserię i ma szerokość ze 20 cm.
Regulaminowo gumy też za szerokie.
Bardziej wiec pod Scaled pasuje.
Swoją drogą - co to za moty i jaką masz ich szerokość? Przymierzałeś już do budy? Obawiam się, czy nie będziesz zmuszony zwężać...
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Re: Land Rover D90
Budę sam malowałem.zotornik pisze:Defków nigdy dość
Odszukam i podepnę kilka zdjęć z moimi rozwiązaniami - może coś się przyda.
Karoserię malowałeś, czy zakupiona gotowa?
Podszybie do pomalowania
Dolne linki na pewno do skrócenia.
Teraz musiałbyś tymi samymi śrubami mocować linki i rozdzielacz, co samo w sobie nie stanowi problemu, ale linki za długie i będziesz miał za duży wykrzyż. Ta karoseria jest ciężka, więc tu dobrze mieć niskie i mało chybotliwe zawieszenie.
Dobrze jest, gdy linki górne i dolne są niejako ustawione przeciwstawnie. Wówczas zlikwidujesz tzw. pływanie mostu na boki.
O podszybiu wiem i o uszczelkach, farba już na pokładzie.
Pierwsza przymiarka dokonana i zawieszenie do przeróbek ale nie chcę linek robić zbyt krótkich bo się obawiam o skok zawieszenia.
Też rozważam zwężenie ramy, materiał mam trucków więc pewnie coś z tego wyjdzie.wardemal pisze: Też miałem problem z kątami pod jakim były amorki w tej ramie.
Sama w sobie jest za szeroka, tak mi się wydaje, wew. jest bodajże 73mm, grubość ramy to 6mm( czyli 12 w sumie), wychodzi nie małe 85mm. Ja ją po prostu zwężyłem. Teraz mam 75mm na zewnątrz i 63 w środku. Pręt gwintowany M3 + rurka alu fi6 na wymiar jaki chcesz i gotowe. Tylko wywaliłem serwo na most. Rozdzielacza z ali nie założę, chyba że wymyślę inne mocowanie. Spróbuj dać amorki na zew. tych uchwytów na moście, nie razem z linkami. Parę mm da się ugrać. Trzeba uważać jakiej średnicy są amorki, bo przy skręcie opona może o nie wadzić. Poza tym, wywaliłem tego plate'a pod pakiet, ładnie wygląda ale co tam Ogólnie rama sprawia fajne wrażenie, dobre pieniążki. Linki też, górne na zew., dolne do wew.
Gumy tylko do przymiarki bo mi się nie podobają i muszą zakupić węższe. Szerokość budy masz w 100% rację 200mm. :dechairko pisze:Bardzo ładnie wyglada ten model
nie chce się czepiać bo wiele pracy w ten pojazd wkładasz ale wydaje mi sie jednak, ze do SS jest odrobine za duzy. Miałem ta karoserię i ma szerokość ze 20 cm.
Regulaminowo gumy też za szerokie.
Bardziej wiec pod Scaled pasuje.
Ze zwężaniem mostów nie ma problemu, mam w tym doświadczenie.Koza94 pisze:Zgadzam się niestety z irko...
Swoją drogą - co to za moty i jaką masz ich szerokość? Przymierzałeś już do budy? Obawiam się, czy nie będziesz zmuszony zwężać...
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka