Dobrze idzie
Jeśli chodzi o rozdzielacz to mógłbym ci zaproponować trzy rozwiązania.
Każde z rozwiązań jest podyktowane względami estetyczno, praktycznie, kasowymi
- Pierwsze to przekładnia z modelu mst-cfx
Jest dość spora ale większość z niej chowała by się pod maską, tuż przed grodzią silnika.
Tylko zakup osobnej przekładni może być .... nieco utrudniony bo tej ścieżki nie przecierał chyba jeszcze nikt (na ogół, nabywany był kit lub rtr)
- Druga opcja, to sprawdzona i w przystępnej cenie przekładnia z axiala, sporo dostępnych części do upgrade lub naprawy (czy to w szufladach forumowiczów jak i magazynach internautowych szopów)
Ale przekładnia ta jest umieszczona z silnikiem centralnie, więc (z doświadczenia z budowy wnętrza do takiego dryblasa wiem) musiałbyś zrobić spory tunel środkowy z podłokietnikiem żeby to ładnie zakryć.
- Trzecia opcja (i ta wydaje mi się najrozsądniejsza), to domówienie we wspomnianym przez ciebie czeskim sklepie przekładni a'la HPI z wałkiem 5mm
Dorzucili by ją do mostów i wsio byś miał w jednej paczce
Przekładnia ze względu na swój dość kompaktowy rozmiar wejdzie ci elegancko pod maskę (nawet z możliwością jej zabudowania imitacją silnika) i nie będzie ci kolidować z deską rozdzielczą i tunelem środkowym.
Przy tym wszystkim pamiętaj też (pomocne są kalkulatory do liczenia prędkości stworzone przez jaruso) o zastosowaniu odpowiedniego rozdzielacza
Powodzenia
Pozdrawiam
welna79
:W
PS.
Resory i wieszaki z szelkami wykonasz sam czy masz na nie jakiś pomysł jak je pozyskać?