Jeep Wrangler Rubicon "Pomidor"
- Michal
- Początkujący
- Posty: 988
- Rejestracja: 2011-10-22, 17:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował : 3 razy
Jeep Wrangler Rubicon "Pomidor"
Dobry Wieczór :W
Jak się okazało, z rc trialu nie można się wyleczyć, półroczna przerwa nic nie pomogła, tak więc wracam do Was z nowym projektem :ok
W modelach zawsze stawiam na wierne odwzorowanie z rzeczywistym pojazdem, tak więc wybór padł na Jeep'a Rubicon'a w wersji 'street', z za południowej granicy.
Model w wersji KIT dotarł do mnie w bardzo ciekawej kompozycji.
Krótka specyfikacja auta:
Karoseria: chińczyk
Rama: z za południowej granicy
Mosty: Yota
Przekładnia: HPI
Reduktor: T1
Regulator: Axial AE-2
Serwo: Axial AS-3
Silnik: Axial 27T
Opony: Rock Creepers 1.9
Oświetlenie: Moduł Axial 2x przód, 2x tył
Wzór dla projektu:
Jako że w poprzednich modelach bardzo odpowiadała mi stockowa elektronika Axial'a, postanowiłem wyposażyć w nią nowy model. Nie chcę wydawać w trialu więcej na elektronikę bo różnie to bywa
Jak że nie było jeszcze chyba na forum modelu ze sklepu w Czechach, pozwolę sobie w moim garażu zrobić jego częściową recenzję. Na chwilę obecną mogę powiedzieć że jestem w 100% zadowolony z zakupu. :ok Wraz z kolejnymi etapami budowy będę dodawał zdjęcia z krótkim opisem jakości materiałów, zastosowanych rozwiązań itd, żebyście chociaż trochę mogli zapoznać się z tym co oferuje ten sklep
Kilka zdjęć tego co przyszło w paczce:
Karoseria z idealnie dopasowaną ramą. Rama jest baaardzo solidna.
Felgi Jeep. Baaaardzo ciężkie. Absolutnie nie wymagają już dociążania. Tak ciężkich felg jeszcze nie widziałem.
Amorki by RCmodelex. Dodatkowe sprężyny o różnej twardości
Drobniejsze elementy naprawdę wysokiej jakości. Bardzo podoba mi się że dotarły w formie zamykane pudełka, a nie w woreczkach. Świetnie wrażenie sprawiają wały, które są w 100% metalowe.
Nad karoserią, mostami Yota i przekładnią HPI nie będę się już rozpisywał, ponieważ każdy na forum zna
To tyle na dziś, Pozdrawiam Serdecznie! :W
Jak się okazało, z rc trialu nie można się wyleczyć, półroczna przerwa nic nie pomogła, tak więc wracam do Was z nowym projektem :ok
W modelach zawsze stawiam na wierne odwzorowanie z rzeczywistym pojazdem, tak więc wybór padł na Jeep'a Rubicon'a w wersji 'street', z za południowej granicy.
Model w wersji KIT dotarł do mnie w bardzo ciekawej kompozycji.
Krótka specyfikacja auta:
Karoseria: chińczyk
Rama: z za południowej granicy
Mosty: Yota
Przekładnia: HPI
Reduktor: T1
Regulator: Axial AE-2
Serwo: Axial AS-3
Silnik: Axial 27T
Opony: Rock Creepers 1.9
Oświetlenie: Moduł Axial 2x przód, 2x tył
Wzór dla projektu:
Jako że w poprzednich modelach bardzo odpowiadała mi stockowa elektronika Axial'a, postanowiłem wyposażyć w nią nowy model. Nie chcę wydawać w trialu więcej na elektronikę bo różnie to bywa
Jak że nie było jeszcze chyba na forum modelu ze sklepu w Czechach, pozwolę sobie w moim garażu zrobić jego częściową recenzję. Na chwilę obecną mogę powiedzieć że jestem w 100% zadowolony z zakupu. :ok Wraz z kolejnymi etapami budowy będę dodawał zdjęcia z krótkim opisem jakości materiałów, zastosowanych rozwiązań itd, żebyście chociaż trochę mogli zapoznać się z tym co oferuje ten sklep
Kilka zdjęć tego co przyszło w paczce:
Karoseria z idealnie dopasowaną ramą. Rama jest baaardzo solidna.
Felgi Jeep. Baaaardzo ciężkie. Absolutnie nie wymagają już dociążania. Tak ciężkich felg jeszcze nie widziałem.
Amorki by RCmodelex. Dodatkowe sprężyny o różnej twardości
Drobniejsze elementy naprawdę wysokiej jakości. Bardzo podoba mi się że dotarły w formie zamykane pudełka, a nie w woreczkach. Świetnie wrażenie sprawiają wały, które są w 100% metalowe.
Nad karoserią, mostami Yota i przekładnią HPI nie będę się już rozpisywał, ponieważ każdy na forum zna
To tyle na dziś, Pozdrawiam Serdecznie! :W
Ostatnio zmieniony 2014-11-13, 23:23 przez Michal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michal
- Początkujący
- Posty: 988
- Rejestracja: 2011-10-22, 17:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował : 3 razy
:W
Projekt powoli do przodu, z zaznaczeniem na powoli gdyż składam podwozie bez żadnej instrukcji bazując tylko na zdjęciach Tak zażyczył sobie producent :ok
Więc robię wszystko powoli, dokładnie analizując rozwiązania. Powiem szczerze że takie składanie bez instrukcji daje dużo większą frajdę. Zapewne do czasu aż się czegoś nie spie... zepsuje :-Oo
Na dobrą sprawę to nie ma co tutaj zepsuć. Wszystkie elementy podwozia są metalowe, skręcane na imbusowe M3. Nie ma nawet żadnej M2.
Podwozie sprawia wrażenie bardzo bardzo solidnego. Jest to zwykły, prosty w obsłudze 4 link.
Boję się tylko o wagę modelu bo zanosi się że podejdzie pod 3,5 - 4 kg :Y
Jeśli chodzi o jakość materiałów, to RC$WD może się przy nich schować. Naprawdę jestem pod dużym wrażeniem. Elementy są ze sobą ładnie spasowane.
O to co poczyniłem przez weekend:
Złożyłem skrzynię HPI i wymieniłem ośkę na grubszą pod wały z rcmodeleks
Przed i po wymianie:
Uszczelniłem mosty i zamontowałem na nich mocowanie 4 link'a.
Wszystko ładnie i płynnie pracuje.
Na koniec skręciłem koła. Felgi są produkcji rcmodeleks i mogę powiedzieć z czystym sumieniem że jakościowo są super.
To tyle na dziś. Jak znajdzie się wolna chwila jutro to będę dalej dłubał przy zawieszeniu.
Pozdrawiam Serdecznie :W
Projekt powoli do przodu, z zaznaczeniem na powoli gdyż składam podwozie bez żadnej instrukcji bazując tylko na zdjęciach Tak zażyczył sobie producent :ok
Więc robię wszystko powoli, dokładnie analizując rozwiązania. Powiem szczerze że takie składanie bez instrukcji daje dużo większą frajdę. Zapewne do czasu aż się czegoś nie spie... zepsuje :-Oo
Na dobrą sprawę to nie ma co tutaj zepsuć. Wszystkie elementy podwozia są metalowe, skręcane na imbusowe M3. Nie ma nawet żadnej M2.
Podwozie sprawia wrażenie bardzo bardzo solidnego. Jest to zwykły, prosty w obsłudze 4 link.
Boję się tylko o wagę modelu bo zanosi się że podejdzie pod 3,5 - 4 kg :Y
Jeśli chodzi o jakość materiałów, to RC$WD może się przy nich schować. Naprawdę jestem pod dużym wrażeniem. Elementy są ze sobą ładnie spasowane.
O to co poczyniłem przez weekend:
Złożyłem skrzynię HPI i wymieniłem ośkę na grubszą pod wały z rcmodeleks
Przed i po wymianie:
Uszczelniłem mosty i zamontowałem na nich mocowanie 4 link'a.
Wszystko ładnie i płynnie pracuje.
Na koniec skręciłem koła. Felgi są produkcji rcmodeleks i mogę powiedzieć z czystym sumieniem że jakościowo są super.
To tyle na dziś. Jak znajdzie się wolna chwila jutro to będę dalej dłubał przy zawieszeniu.
Pozdrawiam Serdecznie :W
- PuszkinPL
- Teoretyk
- Posty: 385
- Rejestracja: 2014-06-25, 20:55
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Klęczany-Rzeszów
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Budodwanie modelu od zera jest moim zdaniem najfajniejsze Lecz w moim przypadku na przeszkodzie staje budżet :Y Efekt końcowy bd. zajefajny . Powodzenia w dalszej budowie bd obserwował
Używaj znaków interpunkcyjnych i nie pisz skrótami
Radzik
Używaj znaków interpunkcyjnych i nie pisz skrótami
Radzik
Ostatnio zmieniony 2014-11-12, 16:58 przez PuszkinPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michal
- Początkujący
- Posty: 988
- Rejestracja: 2011-10-22, 17:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował : 3 razy
Jedna zamówiona ok. miesiąc temu na ebay, a druga dojechała z modelem w wersji KIT
Jako że budowa bez instrukcji wymaga ciągłych zmian i optymalizacji pewnych rozwiązań podczas składania poprzez np. danie mniejszych/większych podkładek, idzie to dosyć wolno.
Dziś zamocowałem tylny most do ramy wraz z amorkami. Wszystko ładnie i płynnie pracuje. Na oko RTI jest na poziomie 350-400.
Złożyłem też do końca przód, więc pewnie jutro spotka się z ramą. Zostanie montaż T1 oraz wałów.
Pozdrawiam :W
Jako że budowa bez instrukcji wymaga ciągłych zmian i optymalizacji pewnych rozwiązań podczas składania poprzez np. danie mniejszych/większych podkładek, idzie to dosyć wolno.
Dziś zamocowałem tylny most do ramy wraz z amorkami. Wszystko ładnie i płynnie pracuje. Na oko RTI jest na poziomie 350-400.
Złożyłem też do końca przód, więc pewnie jutro spotka się z ramą. Zostanie montaż T1 oraz wałów.
Pozdrawiam :W