Chevrolet K5 axial scx10
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Chevrolet K5 axial scx10
Forumowa brać już była informowana o historii tego modelu. Karoseria rc4wd dojechała po Mikołaju, w całości i świetnie zapakowana. Twardy plastik, dobrze wykonany, robi wrażenie i chyba jest to bardzo solidna buda. Podwozie tym razem to poczciwy axial SCX10.1.
Właśnie skończyłem montaż budy na to podwozie, obniżyłem tylne amory by wnętrze paki miało dość miejsca, skróciłem linki zawieszenia do 287 mm. Zderzaki w wewnętrznej części posiadają kołki montażowe pasujące do mocowań fabrycznych axiala więc to pozwoliło skrócić czas montażu i dopasowania wysokości budy na ramie, zaś sama wysokość '' ustaliła się '' niemalże automatycznie. Koła w tej chwili to średnica poniżej 100mm.
Przed chwilą zrobiłem już pierwszy test drogowy ( garażowy ) model jeździ, skręca i hamuje .
Przeznaczenie - wyłącznie ciężki teren .
Właśnie skończyłem montaż budy na to podwozie, obniżyłem tylne amory by wnętrze paki miało dość miejsca, skróciłem linki zawieszenia do 287 mm. Zderzaki w wewnętrznej części posiadają kołki montażowe pasujące do mocowań fabrycznych axiala więc to pozwoliło skrócić czas montażu i dopasowania wysokości budy na ramie, zaś sama wysokość '' ustaliła się '' niemalże automatycznie. Koła w tej chwili to średnica poniżej 100mm.
Przed chwilą zrobiłem już pierwszy test drogowy ( garażowy ) model jeździ, skręca i hamuje .
Przeznaczenie - wyłącznie ciężki teren .
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Dziękuję w imieniu Cheviego .
Była wczoraj zmiana kół na coś mniejszego i 1.55, zestaw jeszcze nie dociążony wjechał już w teren, koła mniej obcierają o przednią część błotnika no i całosć jakoś lepiej się '' prezentuje '' , takie mam zboczenie i szukam za każdym razem balansu, wielkości kół i wysokości nadwozia, w tym wypadku chyba jeszcze Bandyta za wysoko stoi. Fajnie się to porusza w terenie, aż miło popatrzeć .
Była wczoraj zmiana kół na coś mniejszego i 1.55, zestaw jeszcze nie dociążony wjechał już w teren, koła mniej obcierają o przednią część błotnika no i całosć jakoś lepiej się '' prezentuje '' , takie mam zboczenie i szukam za każdym razem balansu, wielkości kół i wysokości nadwozia, w tym wypadku chyba jeszcze Bandyta za wysoko stoi. Fajnie się to porusza w terenie, aż miło popatrzeć .
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Jedna z niewielu szoferek, która po wyjęciu z pudełka broni się sama - w zasadzie nic nie trzeba robić - bomba
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Takie to '' modelarstwo '' jak kupuje się gotową budę, chyba pogoda w końcu mnie tak rozeźliła dzisiaj .
Wczoraj zacząłem i dziś rano skończyłem obniżać i utwardzać amortyzatory tylne, opłaciło się bo przez te 8mm buda nie buja się tak mocno przy zmianie prędkości, dolałem też '' pod sufit '' oleju do amorów przez co tylne zawieszenie działa płynniej. Wysokość i paca zawieszenia zaczyna mnie satysfakcjonować.
Wczoraj zacząłem i dziś rano skończyłem obniżać i utwardzać amortyzatory tylne, opłaciło się bo przez te 8mm buda nie buja się tak mocno przy zmianie prędkości, dolałem też '' pod sufit '' oleju do amorów przez co tylne zawieszenie działa płynniej. Wysokość i paca zawieszenia zaczyna mnie satysfakcjonować.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Ten '' amerykaniec '' specyficzny ze względu na te prostokątne niemal że '' kołojamy '', ciężko pomieścić coś dużego bez liftu ale bryła kusiła długo .
Dziś co prawda bez upalania ale musiałem to zrobić .
Dziś co prawda bez upalania ale musiałem to zrobić .