Dokladnie zdradziłeś mój misterny sekretny plan beda w termokurczce czarnej ale najpierw je wyrównamzotornik pisze: ↑2021-03-15, 21:34Osobiście preferuję układ / \ może to tylko wrażenie, ale wg mnie w tym układzie amortyzatory bardziej "miękko wybierają" nierówności, niż w układzie | | (który po prawdzie bliższy oryginałowi jest).
Na tego typu linki, nasuwam jeszcze czarną termokurczkę 5 mm lub tym podobną - wówczas wymaga tylko lekkiego ogrzania i idealnie się spasowuje. Linki są wówczas dyskretniejsze, nie świeca tak pod podwoziem.
MST CFX D90 camel trophy
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Hejka wszystkim po długiej krwawej walce dziś o 3 w nocy skończyłem zawieszenie -jeszcze będą wymieniane amorki na te z wewnętrzną sprężyną , prawą tylną drabinke wytnę bo jakoś mi nie pasuje dojdzie miliard detali i ogółem wykończenie banan na twarzy nie schodzi jak pobujałem budą ,no prawie jak gelande II , mało czasu ale sobotki coś dłubię ,pozdrowionka i zdrowia wszystkim
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Nie wiem, którą wersję klatko-bagażnika wybrałeś (zakładam że to od "majfrenda") ale są dwie.
Z grubszego i cieńszego pręta.
Ta druga wersja, nie dość że lepiej wygląda, to jeszcze lepiej pasuje. Może zanim przykręcisz, warto się rozejrzeć za lepszym rozwiązaniem.
Bo nie ma chyba gorszego uczucia niż oglądać ukończony model (takie zjawisko nie istnieje w przyrodzie) i czuć że coś tam boli w oczy.
Ostatecznie co uzyskałeś po przeprowadzeniu modyfikacji zawieszenia? Buja się fajniej? Czy coś jeszcze się za tym kryje?
Z grubszego i cieńszego pręta.
Ta druga wersja, nie dość że lepiej wygląda, to jeszcze lepiej pasuje. Może zanim przykręcisz, warto się rozejrzeć za lepszym rozwiązaniem.
Bo nie ma chyba gorszego uczucia niż oglądać ukończony model (takie zjawisko nie istnieje w przyrodzie) i czuć że coś tam boli w oczy.
Ostatecznie co uzyskałeś po przeprowadzeniu modyfikacji zawieszenia? Buja się fajniej? Czy coś jeszcze się za tym kryje?
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Klatka to juz fakt dokonany siedzi ładnie i pasuje ,co do zawiechy to płynność po dolozeniu jednego dystansiku wporządku wysokość też ale napewno z czasem sie pozmienia ,jak to mówią - Teren zweryfikuje
- KrzysiekB
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 475
- Rejestracja: 2016-02-07, 20:48
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Fajnie wygląda. Kolor pasuje a jak go jeszcze poobcirasz w terenie to dopiero będzie efekt.
A co do klatki to zobaczysz jak model się zachowuje w terenie. Wysoko zamontowane obciążenie nie pomaga na trawersach. Ale za to zacnie wygląda a o to chyba w tym wszystkim chodzi.
A co do klatki to zobaczysz jak model się zachowuje w terenie. Wysoko zamontowane obciążenie nie pomaga na trawersach. Ale za to zacnie wygląda a o to chyba w tym wszystkim chodzi.
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Tak ten bedzie do delikatnych górek jako jazda rekreacyjna, zobaczymy jak to się rozwinie
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
No to jeśli o to w tym chodzi, to chyba lepiej, żeby klatka (skoro jest możliwość wyboru) byłą ładniejsza zamiast brzydsza, no nie?
I to wcale nie musi oznaczać tego, że będzie się przewracał od bocznego wiatru:
https://i.imgur.com/0Q4gPHS.jpg
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
To ta moja ma chyba grubsze druty i większą drabinke ,która mi siedzi bardzo tylko ta prawa jakas dziwaczna ,dremelek dzis temu zaradzi to i odrazu te zawiasy ciachne paskudne
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Nadszedł znowu czas abym sięgnoł waszej wiedzy 2 sprawy mianowicie :
- zamocowałem serwo na ramie metalowy orczyk i przedłużyłem cięgno do zwrotnicy bo ori MST było za krótkie ,na sucho krecąc kołami mam dużą obawę ze most mi bedzie jeździł lewo prawo , wiec pytanie czy musowo muszę dorobić panharda i czy musi się łączyć rodendą przy cięgnie serwa na zwrotnicy ?
- jako świerzak nie obyło sie bez zepsucia czegoś 3 amorki złożone pryma sort
Ale czwarty podczas przykrecania rodendy spadła mi gumka i porysowałem lekko tłoczysko kombinerkami co poskutkowało przepuszczaniem oleju przez oring , macie jakiś patent jak to zdrutować ? Może być tylko chwilowy bo amorki i tak będą zmieniane , w ostatecznosci zmienie springi na najtwardsze i spuszcze olej ze wszystkich zostawiając po kropelce ale może macie patent
- zamocowałem serwo na ramie metalowy orczyk i przedłużyłem cięgno do zwrotnicy bo ori MST było za krótkie ,na sucho krecąc kołami mam dużą obawę ze most mi bedzie jeździł lewo prawo , wiec pytanie czy musowo muszę dorobić panharda i czy musi się łączyć rodendą przy cięgnie serwa na zwrotnicy ?
- jako świerzak nie obyło sie bez zepsucia czegoś 3 amorki złożone pryma sort
Ale czwarty podczas przykrecania rodendy spadła mi gumka i porysowałem lekko tłoczysko kombinerkami co poskutkowało przepuszczaniem oleju przez oring , macie jakiś patent jak to zdrutować ? Może być tylko chwilowy bo amorki i tak będą zmieniane , w ostatecznosci zmienie springi na najtwardsze i spuszcze olej ze wszystkich zostawiając po kropelce ale może macie patent
Re: MST CFX D90 camel trophy
A jak by zamocować amortyzatory "do góry nogami"? Wycieku wtedy nie będzie a praca pozostanie niezmieniona
- przemo_m
- Garażowy Przodownik
- Posty: 508
- Rejestracja: 2020-05-12, 18:19
- Imię: Przemo
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Jak kiedyś jeszcze jeździłem w downihill'u jak się porysowała powłoka goleni amortyzatora i szarpało uszczelki łataliśmy takie zarysowania cyjanoakrylem, czyli zalewałem porysowanie CA i potem szlifowało się papierem wodnym 2000 na sucho, czasem zabieg trzeba było powtórzyć kilka razy ale dawało to twardą powłokę i temat szarpania uszczelek ustawał i wycieku oleju spod uszczelek olejowych a później spod kurzowych. Oczywiście dobrze odtłuścić powierzchnie i nałożyć CA i poczekać żeby sam wysechł nie pomagać przyspieszaczem. Tak sprawę się załatwiało w większej skali więc i może wyjdzie w mniejszej.
Co do panharda to załóż, serwo nie będzie dostawać po "pupie" a przy okazji nie będzie też blokować pracy zawieszenia. Panharda polecam.
Co do panharda to załóż, serwo nie będzie dostawać po "pupie" a przy okazji nie będzie też blokować pracy zawieszenia. Panharda polecam.