223 w nadkolach, i 502 calkowitej dlugosci (w przypadku blazera) gdzie 1:1 to 2022 szerokosci i 4694 dlugosci
Chevy K20 | xeonit
Re: Chevy K20 | xeonit
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Więc przez tyle lat żyłem w nieświadomości, że jedyny Chevy który misie podoba nie jest scalowy
Tak czy inaczej i tak go kiedyś kupię a narazie miło jest wiedzieć że nadal mój Big Blue i Hubcia SHERIFF są tym czym są
Będzie miło zobaczyć Wasze K5 na trasach Scaled , już się nie mogę doczekać kiedy Krzysiek i Ty staniecie ramię w ramię
Tak czy inaczej i tak go kiedyś kupię a narazie miło jest wiedzieć że nadal mój Big Blue i Hubcia SHERIFF są tym czym są
Będzie miło zobaczyć Wasze K5 na trasach Scaled , już się nie mogę doczekać kiedy Krzysiek i Ty staniecie ramię w ramię
- UZI
- Teoretyk
- Posty: 212
- Rejestracja: 2011-06-02, 21:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował : 4 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Z tego co widzę to faktycznie nie jest zgodny ze skalą 1/10 Wychodzi że w skali rozstaw osi powinien mieć około 270mm a w modelu jest 287mm. Co każe przypuszczać że jest o około 6% większy, a więc oscyluje w skali 1:9.4
I co teraz z tym zrobić, totalna załamka, gospodarka światowa tego nie wytrzyma
I co teraz z tym zrobić, totalna załamka, gospodarka światowa tego nie wytrzyma
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
UZI pisze: ↑2020-04-24, 14:32Z tego co widzę to faktycznie nie jest zgodny ze skalą 1/10 Wychodzi że w skali rozstaw osi powinien mieć około 270mm a w modelu jest 287mm. Co każe przypuszczać że jest o około 6% większy, a więc oscyluje w skali 1:9.4
I co teraz z tym zrobić, totalna załamka, gospodarka światowa tego nie wytrzyma
Po 2 centy w szer i wb oraz ponad 3 centy w długości całkowitej, to jakbyś nie patrzył, pisał, myślał czy mówił to nie jest idealna skala w modelu
Tylko dla tego, że kocham a właściwie uwielbiam ten model, nie będę się wdawał z dalsze dysputy z Tobą
Re: Chevy K20 | xeonit
Dobra, trzeba coś podłubać. Nie miałem weny, ale nabrałem jej po dorwaniu ramy od D90. I co się okazało, tył tej ramy jest w 95% zgodny z wymiarami przedniej części w 1:1
Plan zakłada użycie przodu, odcięcie tyłu gdzieś od połowy, i dorobienie tego co potrzeba. Ewentualnie zrobienie całości po swojemu na podstawie tego co mam
No i przymiarka atrapy silnika wyszła idealnie, wysokość, długość, wszystko się układa, aż dziwne
Plan zakłada użycie przodu, odcięcie tyłu gdzieś od połowy, i dorobienie tego co potrzeba. Ewentualnie zrobienie całości po swojemu na podstawie tego co mam
No i przymiarka atrapy silnika wyszła idealnie, wysokość, długość, wszystko się układa, aż dziwne
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Piszesz Krizi że po 2 cm. na szerokości? Dobrze rozumiem, w skali odpowiedniej to będzie aż 4 cm węższy model. Malutki będzie?Krizi pisze: ↑2020-04-24, 16:02UZI pisze: ↑2020-04-24, 14:32Z tego co widzę to faktycznie nie jest zgodny ze skalą 1/10 Wychodzi że w skali rozstaw osi powinien mieć około 270mm a w modelu jest 287mm. Co każe przypuszczać że jest o około 6% większy, a więc oscyluje w skali 1:9.4
I co teraz z tym zrobić, totalna załamka, gospodarka światowa tego nie wytrzyma
Po 2 centy w szer i wb oraz ponad 3 centy w długości całkowitej, to jakbyś nie patrzył, pisał, myślał czy mówił to nie jest idealna skala w modelu
Tylko dla tego, że kocham a właściwie uwielbiam ten model, nie będę się wdawał z dalsze dysputy z Tobą
- UZI
- Teoretyk
- Posty: 212
- Rejestracja: 2011-06-02, 21:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował : 4 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Fajny silnik, po otwarciu maski będzie kozacko. Też bym chciał mieć taki, ale miejsca brak.
Re: Chevy K20 | xeonit
Dodatkowo nastąpiła wstępna przymiarka kół. Na 90% stanie na 1.55, i na jakiejś oponie która ma 95-100mm
Chyba że wyjdzie mi jakiś konkretny lift, no to koże 105, ale wole 100 ze względu na Nennoxowe wymysły
I mam straszny ból tyłka że nie wziąłem poprawki na jego brak skali, co skutkuje tym że jest o 6mm za krótki. I będę miał ten ból tyłka, bo ma zwalone proporcje
Chyba że wyjdzie mi jakiś konkretny lift, no to koże 105, ale wole 100 ze względu na Nennoxowe wymysły
I mam straszny ból tyłka że nie wziąłem poprawki na jego brak skali, co skutkuje tym że jest o 6mm za krótki. I będę miał ten ból tyłka, bo ma zwalone proporcje
- UZI
- Teoretyk
- Posty: 212
- Rejestracja: 2011-06-02, 21:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował : 4 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Przedłużony wygląda nie najgorzej
Ramę raczej będziesz musiał zrobić nową, Ja mam standardowej długości Blazera z zestawu RC4WD i zastosowałem w nim ramę od D90 a i tak musiałem ją bardzo zmodyfikować (zwiększenie rozstawu o 15mm i długości ramy o około 50mm).
Ramę raczej będziesz musiał zrobić nową, Ja mam standardowej długości Blazera z zestawu RC4WD i zastosowałem w nim ramę od D90 a i tak musiałem ją bardzo zmodyfikować (zwiększenie rozstawu o 15mm i długości ramy o około 50mm).
Re: Chevy K20 | xeonit
Była mała przerwa
Głównie stał, bo czekał (w sumie to nadal czeka już drugi miesiąc -_- ) na mosty, ale ostatnio zabrałem się za ramę, i prawie wszystko co z nią związane
Mam wszelkie rysunki i plany, odrysowałem oryginał, i zacząłem go dostosowywać do moich potrzeb (w oparciu o tą z D90) no i wyszło coś takiego:
W między czasie uciąłem jeszcze tył paki, i też go wydłużyłem jak LongBed to LongBed, z kilometrowym zwisem, ale będzie taki jak trzeba
W tym tygodniu odbieram te części na rame, i mam nadzieję że stanie na kołach
Głównie stał, bo czekał (w sumie to nadal czeka już drugi miesiąc -_- ) na mosty, ale ostatnio zabrałem się za ramę, i prawie wszystko co z nią związane
Mam wszelkie rysunki i plany, odrysowałem oryginał, i zacząłem go dostosowywać do moich potrzeb (w oparciu o tą z D90) no i wyszło coś takiego:
W między czasie uciąłem jeszcze tył paki, i też go wydłużyłem jak LongBed to LongBed, z kilometrowym zwisem, ale będzie taki jak trzeba
W tym tygodniu odbieram te części na rame, i mam nadzieję że stanie na kołach
Re: Chevy K20 | xeonit
Skończyło się żmudne szpachlowanie i szlifowanie. Można powiedzieć że buda jest skończona (oprócz lakieru )
Podwozie będzie składane jutro, a dziś żeby nacieszyć wzrok postawiłem go sobie tak z grubsza. I to jest genialny widok
Co myślicie?
Podwozie będzie składane jutro, a dziś żeby nacieszyć wzrok postawiłem go sobie tak z grubsza. I to jest genialny widok
Co myślicie?
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Chevy K20 | xeonit
Piękności
Podoba mi się nawet w takim podkładowym kolorze
Zderzaki koniecznie ze spracowanego chromu
Kółka ok - rozmiarem nie krzyczą
Tak 3maj
Podoba mi się nawet w takim podkładowym kolorze
Zderzaki koniecznie ze spracowanego chromu
Kółka ok - rozmiarem nie krzyczą
Tak 3maj
Re: Chevy K20 | xeonit
No koła są w zasadzie jak seryjne, które miały tam coś koło tych 37 cali, wiec akurat wychodzi 95mm jak te (pozatym to są MT 3,75, które oryginalnie były od KillerBody, bo w rc4wd ta sama opona ma chyba 80 coś), a z tego co udało mi się ustalić to K miały felgi 14 albo 16 cali, więc też stykło