Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Teraz to troszkę za późno na pokazanie ale generalnie zasada podobna do odbudowy nadkoli., Cięcie wzdłuż linii drzwi, podklejenie na szerokość przedłużaną hipsem, podklejenie wg przetłoczeń, szlifowanie, szapachlowanie, szlifowanie i podładowanie. Lepiej mieć 2 kabiny bo tylko wstawić cały profil i po ptakach.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Doszły oponki chińskie Dirt grabbery 1:55. minimalnie za duże ale zostają.
do przymiarki poszły felgi z Hiluxa bo fordowskie dalej idą pocztą z chin.
Nadwozie po staremu, nie było czasu na dłubanie.
do przymiarki poszły felgi z Hiluxa bo fordowskie dalej idą pocztą z chin.
Nadwozie po staremu, nie było czasu na dłubanie.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
A ja się jakoś przyzwyczaiłem do tych felg we fordzie, taki retro jest. Te opony dirt grabery, miał byś chwilę żeby je zmierzyć?
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Oponki mają dokładnie 78 mm założone na feldze są troszkę słabo odlane bo na rantach braki ale beadlock zakrywa.
- Bemarcin
- Teoretyk
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2010-10-05, 13:16
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Właśnie w piątek po 58 dniach też dotarły. Nie jestem w stanie ułożyć ich tak jak bym chciał na feldze. Od wewnątrz układają się spoko, od zewnątrz tak se... Gąbki też jakieś dziwne.Bandzior pisze:Doszły oponki chińskie Dirt grabbery 1:55. minimalnie za duże ale zostają.
do przymiarki poszły felgi z Hiluxa bo fordowskie dalej idą pocztą z chin.
Nadwozie po staremu, nie było czasu na dłubanie.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Może do Pajero zakładasz a nie do Hiluxa i dlatego nie chcą się ułożyćBemarcin pisze:Właśnie w piątek po 58 dniach też dotarły. Nie jestem w stanie ułożyć ich tak jak bym chciał na feldze. Od wewnątrz układają się spoko, od zewnątrz tak se... Gąbki też jakieś dziwne.Bandzior pisze:Doszły oponki chińskie Dirt grabbery 1:55. minimalnie za duże ale zostają.
do przymiarki poszły felgi z Hiluxa bo fordowskie dalej idą pocztą z chin.
Nadwozie po staremu, nie było czasu na dłubanie.
- Bemarcin
- Teoretyk
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2010-10-05, 13:16
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Ok, zakładam do hilajakoobcycles pisze:Może do Pajero zakładasz a nie do Hiluxa i dlatego nie chcą się ułożyćBemarcin pisze:
Właśnie w piątek po 58 dniach też dotarły. Nie jestem w stanie ułożyć ich tak jak bym chciał na feldze. Od wewnątrz układają się spoko, od zewnątrz tak se... Gąbki też jakieś dziwne.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
ja tego problemu nie mam, ułożyły się dobrze ale widać że każdy komplet może się różnić, to nie jakość rc4wd, powtarzalność zależy od szczęścia chyba, jednak za tą kasę dostałem nadające się do użytkowania. Pianki są fajne ja lubię twarde koła nie przepadam za tymi super soft super sticky.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Prawdziwy twardziel z Ciebie jeśli chodzi o oponki oczywiścieBandzior pisze:ja tego problemu nie mam, ułożyły się dobrze ale widać że każdy komplet może się różnić, to nie jakość rc4wd, powtarzalność zależy od szczęścia chyba, jednak za tą kasę dostałem nadające się do użytkowania. Pianki są fajne ja lubię twarde koła nie przepadam za tymi super soft super sticky.
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Wygląda megaBandzior pisze:Doszły felgi beadlocki do Forda.
Z racji że w podobnej konfiguracji zawieszenia jest mój Ford Lighting powiem jedno... zmienisz podejście do jeżdżenia w terenie z resztą to chyba nawet lepsza zabawa
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Wg mnie felunie epokowo pasują elegancko. Teraz jak już podwozia nie ma muszę zaprojektować jakąś ramę pod niego, z gotowców nie przypadła mi żadna na razie.
Styl jazdy tym longerem na pewno będzie ciekawy, plan na wóz campingowy to właściwości terenowe nie są tu najważniejsze.
Już wrzucałem odpowiednik 1:1 w jaki celuję mniej więcej.
Styl jazdy tym longerem na pewno będzie ciekawy, plan na wóz campingowy to właściwości terenowe nie są tu najważniejsze.
Już wrzucałem odpowiednik 1:1 w jaki celuję mniej więcej.
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Jazda autem tego typu jest fantastyczna. W swoim mam po całości karoserii podłogę a to zmniejsza możliwości trakcyjne i jeszcze bardziej zwiększa realizm podczas przejazdów