Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Postaram się jakieś zdjęcia wrzucić jak będę robił drugą stronę.
Podłoga paki to właśnie czeka aż znajdę dremelka, tylko dlatego że nie mogę go znaleźć ona tu dalej jest
co to za pick up z niby paką.
Podłoga paki to właśnie czeka aż znajdę dremelka, tylko dlatego że nie mogę go znaleźć ona tu dalej jest
co to za pick up z niby paką.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Poranna kawa i będzie swap.
Miało być bez ingerencji w podwozie, to tylko mały zabieg.
Fordzik ma być na teraz a do Hiluxa mi to średnio pasowało, nada się tu.
Miało być bez ingerencji w podwozie, to tylko mały zabieg.
Fordzik ma być na teraz a do Hiluxa mi to średnio pasowało, nada się tu.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Czekam z niecierpliwościąBandzior pisze:Postaram się jakieś zdjęcia wrzucić jak będę robił drugą stronę.
Podłoga paki to właśnie czeka aż znajdę dremelka, tylko dlatego że nie mogę go znaleźć ona tu dalej jest
co to za pick up z niby paką.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Upatrzyłem sobie takiego dojcze kabana jako finalny look, właśnie XLT i czerwony
Problem bo przy ustawianiu rozstawu osi skończyła się rama.
No i z przodu resory.
Problem bo przy ustawianiu rozstawu osi skończyła się rama.
No i z przodu resory.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Popatrz jakie ma malutkie kółeczkaBandzior pisze:Upatrzyłem sobie takiego dojcze kabana jako finalny look, właśnie XLT i czerwony
Problem bo przy ustawianiu rozstawu osi skończyła się rama.
No i z przodu resory.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Temat kółek nie poruszam, mam plan i go wykonam
Odbudowę nadkola wykonuję tak, że docinam łatę o 2 mm szerszą niż jest dziura, i wklejam od spodu jako powierzchnię konstrukcyjną, oczywiście od wewnątrz oczyszczone ze starej farby jeśli występuje. Wklejana łata w rękach doginana pod kształt żeby podczas wklejania nie było naprężeń tylko ładnie siadło na każdym milimetrze. Następnie wcześniej przygotowany wzór (zrobiony zanim zacząłem robić 1 nadkole) przykładam odmierzając wartości z pierwszego nadkola jakie zrobiłem, tak żeby później oś siadła jak trzeba, żeby nie było tak zwanego fakapa.
c.d.n żona każe strogonowa robić
Tu jest sprawa prosta, nadkole jest okrągłe, no nie jest całkowicie ale cyrklem jako bazę można nakreślić.
Odbudowę nadkola wykonuję tak, że docinam łatę o 2 mm szerszą niż jest dziura, i wklejam od spodu jako powierzchnię konstrukcyjną, oczywiście od wewnątrz oczyszczone ze starej farby jeśli występuje. Wklejana łata w rękach doginana pod kształt żeby podczas wklejania nie było naprężeń tylko ładnie siadło na każdym milimetrze. Następnie wcześniej przygotowany wzór (zrobiony zanim zacząłem robić 1 nadkole) przykładam odmierzając wartości z pierwszego nadkola jakie zrobiłem, tak żeby później oś siadła jak trzeba, żeby nie było tak zwanego fakapa.
c.d.n żona każe strogonowa robić
Tu jest sprawa prosta, nadkole jest okrągłe, no nie jest całkowicie ale cyrklem jako bazę można nakreślić.
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Poprawki
Niektórzy mniej czasu poświęcają na model niż Ty na nadkole
Znowu miód jest, miło popatrzeć na taki skill.
Niektórzy mniej czasu poświęcają na model niż Ty na nadkole
Znowu miód jest, miło popatrzeć na taki skill.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Lubię robić zawsze wrogiem jest czas, teraz go troszkę wieczorami mam to działam.
Znalazłem dremelka i nie mogłem się powstrzymać
w 3 minuty oczyściłem podłogę paki z lakieru.
Może jeszcze nadkole dziś dokończę ale byłem z rodzinką Na świątecznym Jarmarku w Gdańsku i grzańce zrobiły robotę lekką
Znalazłem dremelka i nie mogłem się powstrzymać
w 3 minuty oczyściłem podłogę paki z lakieru.
Może jeszcze nadkole dziś dokończę ale byłem z rodzinką Na świątecznym Jarmarku w Gdańsku i grzańce zrobiły robotę lekką
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
Dobra podpowiedz .
A ten materiał to tworzywo spienione czy taki twardy plastik?
PS; to pakę w podobny sposób będzie reanimował, zabudowę burt w środku jeszcze trzeba zrobić ?
A ten materiał to tworzywo spienione czy taki twardy plastik?
PS; to pakę w podobny sposób będzie reanimował, zabudowę burt w środku jeszcze trzeba zrobić ?
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ford F-250 xlt 7.3 Diesel Custom
etap II
wycinam pasek z hipsu wklejam po linii narysowanej na konstrukcji, uzupełnia braki hipsem, szlifuję i na koniec nakładam szpachlówkę tamiya putty w celu uzupełnia ubytków. Na tym etapie wycinam łatę wg linii która powstała.
wycinam pasek z hipsu wklejam po linii narysowanej na konstrukcji, uzupełnia braki hipsem, szlifuję i na koniec nakładam szpachlówkę tamiya putty w celu uzupełnia ubytków. Na tym etapie wycinam łatę wg linii która powstała.