RC4WD WILD TRAWEL D110
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
RC4WD WILD TRAWEL D110
Witam szanowne grono
Przedstawiam swój nowy projekt defendera. Mam już trx4http://rc-trial.pl/#p358871 a teraz przyszła pora na coś bardziej skalowego- aczkolwiek nadal z budą poczciwego Defka. Założenie jest takie aby zdążyć na OFFMANIE i zbudować defka wyprawowego.
ELEKTRONIKA:
- serwo skrętu- cyfrowe high volt kingmax 20kg
- silnik to zwkła szczotka 55t
- regulator to poczciwy hobbywing 1080
- apka- https://www.scorpio-polska.pl/katalog/s ... 61209.html
Model :
https://store.rc4wd.com/RC4WD-Gelande-I ... _5673.html
Budowa dopiero się rozpoczęła dlatego mam tylko kilka zdjęć poglądowych... Wybaczcie wszelkie błędy...zganiam je na późną godzinę
Na tą chwilę mam już złożone podwozie oraz karoserię pomalowana farbą podkładową...teraz czeka mnie układanie kabli oraz uruchamianie wyciągarki...natomiast sama karoseria to już większa niespodzianka...wisienka na torcie
Przedstawiam swój nowy projekt defendera. Mam już trx4http://rc-trial.pl/#p358871 a teraz przyszła pora na coś bardziej skalowego- aczkolwiek nadal z budą poczciwego Defka. Założenie jest takie aby zdążyć na OFFMANIE i zbudować defka wyprawowego.
ELEKTRONIKA:
- serwo skrętu- cyfrowe high volt kingmax 20kg
- silnik to zwkła szczotka 55t
- regulator to poczciwy hobbywing 1080
- apka- https://www.scorpio-polska.pl/katalog/s ... 61209.html
Model :
https://store.rc4wd.com/RC4WD-Gelande-I ... _5673.html
Budowa dopiero się rozpoczęła dlatego mam tylko kilka zdjęć poglądowych... Wybaczcie wszelkie błędy...zganiam je na późną godzinę
Na tą chwilę mam już złożone podwozie oraz karoserię pomalowana farbą podkładową...teraz czeka mnie układanie kabli oraz uruchamianie wyciągarki...natomiast sama karoseria to już większa niespodzianka...wisienka na torcie
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Rok przygotowań...a czasu na budowę niewiele zostało
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
110-tka, to już niezły autobusik - ale za to prezentuje się zazwyczaj bardzo efektownie.
Nie wiem na jakim jesteś etapie z przygotowywaniem karoserii do malowania?
Ale moja uwaga - jako, że kilka Defków kiedyś uczyniłem - zmodyfikuj koniecznie: "zawiasy" piątych drzwi, klamkę tychże drzwi oraz wlew paliwa!!!
Tzw. "zawiasy" - to co jest w chińskich 90-tkach i 110-tce z RC4WD woła o pomstę do nieba! I choć ma swoją pierwotną przyczynę, to obecnie koniecznie wymaga modernizacji. Czech dawno to już w swojej wersji przerobił i wygląda to po prostu lepiej, choć do oryginału nadal brakuje. Klamka tylnych drzwi, najlepiej prezentuje się w wersji klasycznej - czyli wpuszczana, a wlew paliwa wymaga odpowiedniego "wklęśnięcia". To drobne detale, ale bardzo charakterystyczne i pozostawione bez modernizacji mocno psują ostateczny odbiór .
Poniżej link do kilku zdjęć, które obrazują o czym pisałem.
https://www.fotosik.pl/u/zotornik/album/2465013
p.s.
Porada foto - nie fotografuj na tle okna, bo jak widać "źle wówczas widać"
Uwaga moderatorska - unikamy wklejania linków do sklepów. Dziś i może jeszcze przez pewien czas, wstawione przez Ciebie linki będą prowadzić gdzie trzeba, ale z czasem wygasną i stracą swój sens. Co innego jak ktoś prosi o link do konkretnej rzeczy, bo chce ją kupić, wówczas taki link w danym momencie jest OK i się sprawdzi. W garażu za to warto zadbać o trwałość zdjęć, więc wyszukujesz odpowiednie zdjęcia w internecie lub robisz swoje i wstawiasz jako załącznik.
Nie wiem na jakim jesteś etapie z przygotowywaniem karoserii do malowania?
Ale moja uwaga - jako, że kilka Defków kiedyś uczyniłem - zmodyfikuj koniecznie: "zawiasy" piątych drzwi, klamkę tychże drzwi oraz wlew paliwa!!!
Tzw. "zawiasy" - to co jest w chińskich 90-tkach i 110-tce z RC4WD woła o pomstę do nieba! I choć ma swoją pierwotną przyczynę, to obecnie koniecznie wymaga modernizacji. Czech dawno to już w swojej wersji przerobił i wygląda to po prostu lepiej, choć do oryginału nadal brakuje. Klamka tylnych drzwi, najlepiej prezentuje się w wersji klasycznej - czyli wpuszczana, a wlew paliwa wymaga odpowiedniego "wklęśnięcia". To drobne detale, ale bardzo charakterystyczne i pozostawione bez modernizacji mocno psują ostateczny odbiór .
Poniżej link do kilku zdjęć, które obrazują o czym pisałem.
https://www.fotosik.pl/u/zotornik/album/2465013
p.s.
Porada foto - nie fotografuj na tle okna, bo jak widać "źle wówczas widać"
Uwaga moderatorska - unikamy wklejania linków do sklepów. Dziś i może jeszcze przez pewien czas, wstawione przez Ciebie linki będą prowadzić gdzie trzeba, ale z czasem wygasną i stracą swój sens. Co innego jak ktoś prosi o link do konkretnej rzeczy, bo chce ją kupić, wówczas taki link w danym momencie jest OK i się sprawdzi. W garażu za to warto zadbać o trwałość zdjęć, więc wyszukujesz odpowiednie zdjęcia w internecie lub robisz swoje i wstawiasz jako załącznik.
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Zotorniku, Twoje uwagi przyprawiły mnie o bezsenność
To może tak punktowo...
o zawiasach pamiętam ponieważ rozmawialiśmy o nich w Wałczu..znalazłem nawet sklep, w którym można kupić te poprawione..z tego samego sklepu pochodzi zrobiony na zamówienie przedni zderzak oraz łopata, kilof i kanistry...poniżej kilka zdjęć : Osobną kwestią jest iż zapomniałem ich kupić i teraz troszkę się to przeciągnie w czasie..
Dodstkowo w trakcie przymiarek wyszło na jaw iż zderzak wymaga drobnej przeróbki co pewnie będzie widoczne na tym zdjęciu.. na szczęśćie wykonanie jest bardzo dobre i jedyne czego się boje to braku własnych umiejętności w poprawianiu wysokośći obramowania lampy...dodatkowo zderzak ten jest bardzo ciężki dlatego całą elektronikę oraz baterię bedę musiał już montować maksymalnie z tyłu dla równowagi wagi. obecnie jestem na etapie rozprowadzania i aranżacji przewodów oraz "ćwiczenia zawieszenia''
Ponieważ zrezygnowałem z 4 linka i zastosowałem zawieszenie leaf spring, które choć ładnie wygląda to jest o wiele twardsze postanowiłem troszkę nad tym popracować...a czy przyniesie to jakiś skutek to już się okaże..ćwiczę piórka na przemian po 30 minut A delikatnie odchodząc od kwestii technicznych...Defenderek ma być autem wyprawowym lecz ,,nowym"
Wiem, że popularnym jest tworzenie auta z rdzą itp lecz nie ma to sensu w przypadku gdy od spodu bije nowe podwozie. A przy tym każde auto kiedyś nowe było i tak też będzie z tym. Będzie się starzeć wraz z kolejnymi ryskami i wtedy też będzie pojawiać się rdza, otarcia itp
Jako auto wyprawowe będzie on wyposażony w kilka niezbędnych rzeczy...poniżej próbka tego o czym myślę:
To może tak punktowo...
o zawiasach pamiętam ponieważ rozmawialiśmy o nich w Wałczu..znalazłem nawet sklep, w którym można kupić te poprawione..z tego samego sklepu pochodzi zrobiony na zamówienie przedni zderzak oraz łopata, kilof i kanistry...poniżej kilka zdjęć : Osobną kwestią jest iż zapomniałem ich kupić i teraz troszkę się to przeciągnie w czasie..
Dodstkowo w trakcie przymiarek wyszło na jaw iż zderzak wymaga drobnej przeróbki co pewnie będzie widoczne na tym zdjęciu.. na szczęśćie wykonanie jest bardzo dobre i jedyne czego się boje to braku własnych umiejętności w poprawianiu wysokośći obramowania lampy...dodatkowo zderzak ten jest bardzo ciężki dlatego całą elektronikę oraz baterię bedę musiał już montować maksymalnie z tyłu dla równowagi wagi. obecnie jestem na etapie rozprowadzania i aranżacji przewodów oraz "ćwiczenia zawieszenia''
Ponieważ zrezygnowałem z 4 linka i zastosowałem zawieszenie leaf spring, które choć ładnie wygląda to jest o wiele twardsze postanowiłem troszkę nad tym popracować...a czy przyniesie to jakiś skutek to już się okaże..ćwiczę piórka na przemian po 30 minut A delikatnie odchodząc od kwestii technicznych...Defenderek ma być autem wyprawowym lecz ,,nowym"
Wiem, że popularnym jest tworzenie auta z rdzą itp lecz nie ma to sensu w przypadku gdy od spodu bije nowe podwozie. A przy tym każde auto kiedyś nowe było i tak też będzie z tym. Będzie się starzeć wraz z kolejnymi ryskami i wtedy też będzie pojawiać się rdza, otarcia itp
Jako auto wyprawowe będzie on wyposażony w kilka niezbędnych rzeczy...poniżej próbka tego o czym myślę:
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Będę próbował
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
dziś udało mi się uruchomić wyciągarkę
teraz trzeba uporządkować przewody aby wszystko miało ręce i nogi...
teraz trzeba uporządkować przewody aby wszystko miało ręce i nogi...
-
- Teoretyk
- Posty: 97
- Rejestracja: 2013-12-01, 18:02
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował : 1 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Auto wyprawowe wcale nie musi być odrapane stare i brudne,
ładne i nowe też robią wrażenie jednak blizny nadają im charakteru...
Z racji że sam buduję Defendera 110 będę kibicował i obserwował jednak muszę się przyczepić do resorow.
Moim zdaniem to mocno fantazyjne rozwiązanie ale co tam kto woli
ładne i nowe też robią wrażenie jednak blizny nadają im charakteru...
Z racji że sam buduję Defendera 110 będę kibicował i obserwował jednak muszę się przyczepić do resorow.
Moim zdaniem to mocno fantazyjne rozwiązanie ale co tam kto woli
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
w trakcie ostatniego tygodnia udało mi się zrobić niewiele...lecz jednocześnie są to rzeczy bardzo widoczne...
zamontowałem bagażnik dachowy oraz pomalowałem już całą karoserię...
Dodatkowo musiałem uruchomić migomat aby dopasować rurę wydechową bo jednak średnio chciała zgrywać się z zawieszeniem piórowym....
jest też niespodzianka w postaci małej podpowiedzi ukrytej na jednem ze zdjęć odnośnie kolejnej modyfikacji zawieszenia
Zawiasy tylnych drzwi pozostawiam oryginalne gdyż maja mi posłużyć za mocowanie high liftu oraz trapów-(nie wykluczam zmian w przyszłości)
W tej chwili amorki maja wyjęte sprężyny wewnętrzne co nieco polepszyło pracę zawieszenia lecz kolejne zmiany są konieczne.
zamontowałem bagażnik dachowy oraz pomalowałem już całą karoserię...
Dodatkowo musiałem uruchomić migomat aby dopasować rurę wydechową bo jednak średnio chciała zgrywać się z zawieszeniem piórowym....
jest też niespodzianka w postaci małej podpowiedzi ukrytej na jednem ze zdjęć odnośnie kolejnej modyfikacji zawieszenia
Zawiasy tylnych drzwi pozostawiam oryginalne gdyż maja mi posłużyć za mocowanie high liftu oraz trapów-(nie wykluczam zmian w przyszłości)
W tej chwili amorki maja wyjęte sprężyny wewnętrzne co nieco polepszyło pracę zawieszenia lecz kolejne zmiany są konieczne.
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Cóż....na ta chwile zostaje zawieszenie piórowe plus teraflex na tylna oś. Jeśli nie będę zadowolony z efektów będę myślał dalej co zrobić.
Dam piórka szanse
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dam piórka szanse
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: RC4WD WILD TRAWEL D110
Śliczny defek [emoji7], muszę go kiedyś pomacać [emoji16] dobra robota
Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka