Jeep Rubicon MST CFX
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Jeep Rubicon MST CFX
Większość części przyjechała więc czas powiększyć kolekcję o kolejnego Jeep`a
Karoseria Jeep Rubicon krótki z wnętrzem - pochodzenie Bangood.
Podwozie MST CFX
Silnik HPI 35T
Regulator HobbyWing 1060
Serwo skrętu TowerPro MG 996R
Opony - aktualnie założone MST 30x90 1.9 KM tire. Chociaż zastanawiam się nad zamówieniem DirtGrabber. Na próbę przymierzyłem również Dick Cepek jednak nie mieszczą się w wymaganiach klasy Scaled oraz obcierają o linki przy skręcie.
Felgi - beadlock chińczyki
Na razie pierwsze przymiarki. Ciasno.
Na oponkach MST jakoś za wysoko siedzi. Chyba podmienię na krótsze amortyzatory.
Do tego oświetlenie i wyciągarka. Myślałem o wyciągarce z serwa ale na tą chwilę nie mam pomysłu gdzie to zmieścić.
Kusi mnie zamówienie bezszczotki sensorowanej abym w praktyce miał porównanie do silników szczotkowych.
Karoseria Jeep Rubicon krótki z wnętrzem - pochodzenie Bangood.
Podwozie MST CFX
Silnik HPI 35T
Regulator HobbyWing 1060
Serwo skrętu TowerPro MG 996R
Opony - aktualnie założone MST 30x90 1.9 KM tire. Chociaż zastanawiam się nad zamówieniem DirtGrabber. Na próbę przymierzyłem również Dick Cepek jednak nie mieszczą się w wymaganiach klasy Scaled oraz obcierają o linki przy skręcie.
Felgi - beadlock chińczyki
Na razie pierwsze przymiarki. Ciasno.
Na oponkach MST jakoś za wysoko siedzi. Chyba podmienię na krótsze amortyzatory.
Do tego oświetlenie i wyciągarka. Myślałem o wyciągarce z serwa ale na tą chwilę nie mam pomysłu gdzie to zmieścić.
Kusi mnie zamówienie bezszczotki sensorowanej abym w praktyce miał porównanie do silników szczotkowych.
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Wojtku, mam nadzieję że ten pakiet to tylko tak na chwilę do przymiarki.
Zdecydowanie nad/za przednią oś.
Wyciągarkę zmieścisz pod paką - w tyle jest miejsca akurat na zamontowanie serwa w ramę.
Silnik bezszczotkowy to spora dawka przyjemności i kultury pracy - zakupu nigdy nie pożałujesz
Miło że Sc
Pozdrawiam
Staszek
:W
Zdecydowanie nad/za przednią oś.
Wyciągarkę zmieścisz pod paką - w tyle jest miejsca akurat na zamontowanie serwa w ramę.
Silnik bezszczotkowy to spora dawka przyjemności i kultury pracy - zakupu nigdy nie pożałujesz
Miło że Sc
Pozdrawiam
Staszek
:W
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Generalnie wszystko co widać to pierwsza przymiarka.
Pakiet myślałem wrzucić na tył na i przedłużyć ramę, dorobić osłonę w celu jego ochrony. Nie widzę za bardzo miejsca gdzie z przodu miało by to się zmieścić... (mówimy oczywiście o pakiecie 5000 lub podobnym)
Pakiet myślałem wrzucić na tył na i przedłużyć ramę, dorobić osłonę w celu jego ochrony. Nie widzę za bardzo miejsca gdzie z przodu miało by to się zmieścić... (mówimy oczywiście o pakiecie 5000 lub podobnym)
welna79 pisze:Wojtku, mam nadzieję że ten pakiet to tylko tak na chwilę do przymiarki.
Zdecydowanie nad/za przednią oś.
Wyciągarkę zmieścisz pod paką - w tyle jest miejsca akurat na zamontowanie serwa w ramę.
Silnik bezszczotkowy to spora dawka przyjemności i kultury pracy - zakupu nigdy nie pożałujesz
Miło że Sc
Pozdrawiam
Staszek
:W
- dorob
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
- Imię: MarCin
- Lokalizacja: WP
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Jeepek zawsze dobry jest
Kombinuj, kombinuj, będzie z kogo ściągać
Te Wrangi i te z New Bright mają ten minus, że ciasno tam jak, aaaa nie powiem
Kombinuj, kombinuj, będzie z kogo ściągać
Te Wrangi i te z New Bright mają ten minus, że ciasno tam jak, aaaa nie powiem
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Kolejny żółtek
Kibicuję ale...
Kibicuję ale...
...nie wiem jak to możliwe, bo mam tą samą budę na tym samym podwoziu, tylko inny kolor, ale u mnie Dick Cepek nie ocierają nigdzie a jechałem na nich na zakończenie sezonu a tu mój garaż jeep-rubicon-by-franca-t14988-30.html#p340855Apeswu pisze:Większość części przyjechała więc czas powiększyć kolekcję o kolejnego Jeep`a
Opony - aktualnie założone MST 30x90 1.9 KM tire. Chociaż zastanawiam się nad zamówieniem DirtGrabber. Na próbę przymierzyłem również Dick Cepek jednak nie mieszczą się w wymaganiach klasy Scaled oraz obcierają o linki przy skręcie.
Felgi - beadlock chińczyki
Na razie pierwsze przymiarki. Ciasno.
Na oponkach MST jakoś za wysoko siedzi. Chyba podmienię na krótsze amortyzatory.
Do tego oświetlenie i wyciągarka. Myślałem o wyciągarce z serwa ale na tą chwilę nie mam pomysłu gdzie to zmieścić.
Kusi mnie zamówienie bezszczotki sensorowanej abym w praktyce miał porównanie do silników szczotkowych.
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Być może chodzi o felgi. Muszę podmienić na inne i zobaczyć wtedy.Franca pisze: ...nie wiem jak to możliwe, bo mam tą samą budę na tym samym podwoziu, tylko inny kolor, ale u mnie Dick Cepek nie ocierają nigdzie a jechałem na nich na zakończenie sezonu a tu mój garaż jeep-rubicon-by-franca-t14988-30.html#p340855
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Tak na oryginałachJerry_Cornelius pisze:Pewnie Wojtku mierzyles na oryginalnych felgach to fakt obcierac będą bo są węższe
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Kilka nowych zmian
1. Nowe felgi - przyjechały do mnie rdzawki czarne i teraz z oponami Dick Cepek nic nie obciera
2. Niżej położona karoseria - założone nowe, krótsze amortyzatory, jednak były w nich dość twarde sprężyny, więc wymieniłem na bardziej miękkie.
3. Miejsce na pakiet - zmontowane z aluminium i pomalowane drobnoziarnistym "barankiem".
4. Mocowanie karoserii - po doświadczeniach z pierwszym Jeep`em zrezygnowałem z rzepów. Potrzebne było coś bardziej praktycznego. W związku z tym z aluminium wypiłowałem zawias na przód a, z tyłu magnesy. Całość można na szybko uchylić do przodu i oczywiście w razie potrzeby bezproblemowo zdemontować.
A teraz prośba o pomoc :decha
1. Na próbę podłączyłem silnik i niestety zębatka potwornie hałasuje :decha Zapożyczyłem ją z SCX10 - 20T - 48DP, wg. instrukcji axiala. Czyżby MST miało inny moduł zębatek? (W jednym ze sklepów znalazłem oryginalne zębatki MST właśnie z modułem 48P). Macie pomysł co się może dziać?
2. W związku z tym, że nabyłem silnik Tekin 17.5T sensorowany bezszczotkowy muszę nabyć regulator. Poczytałem i wpadł mi w oko Hobbywing EzRun WP SC8. Co o tym myślicie Może coś innego (oczyścicie w podobnych pieniądzach)?
1. Nowe felgi - przyjechały do mnie rdzawki czarne i teraz z oponami Dick Cepek nic nie obciera
2. Niżej położona karoseria - założone nowe, krótsze amortyzatory, jednak były w nich dość twarde sprężyny, więc wymieniłem na bardziej miękkie.
3. Miejsce na pakiet - zmontowane z aluminium i pomalowane drobnoziarnistym "barankiem".
4. Mocowanie karoserii - po doświadczeniach z pierwszym Jeep`em zrezygnowałem z rzepów. Potrzebne było coś bardziej praktycznego. W związku z tym z aluminium wypiłowałem zawias na przód a, z tyłu magnesy. Całość można na szybko uchylić do przodu i oczywiście w razie potrzeby bezproblemowo zdemontować.
A teraz prośba o pomoc :decha
1. Na próbę podłączyłem silnik i niestety zębatka potwornie hałasuje :decha Zapożyczyłem ją z SCX10 - 20T - 48DP, wg. instrukcji axiala. Czyżby MST miało inny moduł zębatek? (W jednym ze sklepów znalazłem oryginalne zębatki MST właśnie z modułem 48P). Macie pomysł co się może dziać?
2. W związku z tym, że nabyłem silnik Tekin 17.5T sensorowany bezszczotkowy muszę nabyć regulator. Poczytałem i wpadł mi w oko Hobbywing EzRun WP SC8. Co o tym myślicie Może coś innego (oczyścicie w podobnych pieniądzach)?
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Super to uchylanie karocy.
Miejsce na pakiet też ekstra.
A co do hałasu, CFX ma moduł 0,6!!!
Do tego ta skrzynia jest głośna i karoseria dodatkowo rezonans robi.
Miałem to samo w moim Jeepie.
Bez karocy było ok a jak założyłem to hałas że ho ho. Do tego ja miałem karoserię na śruby przykręcana co jeszcze potęgowało hałas bo przenosiły wszystkie drganiami ;9
Miejsce na pakiet też ekstra.
A co do hałasu, CFX ma moduł 0,6!!!
Do tego ta skrzynia jest głośna i karoseria dodatkowo rezonans robi.
Miałem to samo w moim Jeepie.
Bez karocy było ok a jak założyłem to hałas że ho ho. Do tego ja miałem karoserię na śruby przykręcana co jeszcze potęgowało hałas bo przenosiły wszystkie drganiami ;9
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Aaaaa, tego nigdzie nie mogłem doczytać, dzięki !Franca pisze: A co do hałasu, CFX ma moduł 0,6!!!
Ogólnie właśnie nie jest jakoś głośno, na sucho bez silnika wszystko fajnie chodzi, tylko po podłączaniu ataku ewidentnie z tego elementu jest hałas.Franca pisze: Do tego ta skrzynia jest głośna i karoseria dodatkowo rezonans robi.
Miałem to samo w moim Jeepie.
Bez karocy było ok a jak założyłem to hałas że ho ho. Do tego ja miałem karoserię na śruby przykręcana co jeszcze potęgowało hałas bo przenosiły wszystkie drganiami ;9
Szukam i zamawiam zębatki
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Na sucho cały napęd cicho pracuje. Po założeniu silnika i ataku już jest głośno. Ja w swoim CFX dwa razy rozbierałem skrzynie bo myślałem że coś źle złożyłem ale nie. Ten typ tak ma
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6923
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Moduł zdecydowanie jest 0.6, musi być to w instrukcji napisane, bo też miałem wersję kit bez ataku i wiedziałem, że 48p nie będzie pasować.
Szacun za te elementy z alu, dobrze to wygląda i pewnie tak samo działa - w mojej Cytrynie zdecydowanie kuleje łatwy dostęp do podwozia. Zawias to bardzo wygodne rozwiązanie
Szacun za te elementy z alu, dobrze to wygląda i pewnie tak samo działa - w mojej Cytrynie zdecydowanie kuleje łatwy dostęp do podwozia. Zawias to bardzo wygodne rozwiązanie
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Właśnie przeglądałem instrukcje i się nie dopatrzyłem :dechajaruso pisze:Moduł zdecydowanie jest 0.6, musi być to w instrukcji napisane, bo też miałem wersję kit bez ataku i wiedziałem, że 48p nie będzie pasować.
Szacun za te elementy z alu, dobrze to wygląda i pewnie tak samo działa - w mojej Cytrynie zdecydowanie kuleje łatwy dostęp do podwozia. Zawias to bardzo wygodne rozwiązanie
Zobaczymy jak zawias sprawdzi się praktyce. Mam tylko obawy co do siły magnesów.