Dziękuję, tak masz rację, rama jak najbliżej karoserii to podstawa. I już od razu wygląda wszystko inaczej. Jest na plus.jaruso pisze:Teraz jest dużo lepiej!
Osadzenie karoserii ofpowiednio nisko na ramie, to podstawa przy tej karoserii (i w ogóle), żeby całość zyskała na wyglądzie.
Oj kolego też miałem bardzo długo to ciężkie uczucie niszczenia sobie karoserii ;-( Ale zdecydowałem na zmiany te tylko dla tego, że i tak rezygnuje z tylnej kanapy, więc mogłem ją poświęcić. Tym bardziej, że przede mną nauka używania hipsu w celu schowania otworów w podłodze. Nie będzie tak źle obiecuje.Jerry_Cornelius pisze:Przerabianie budy by pasowała pod ramę kosztem jej... mam mieszane uczucia ale każdy robi wg uznania
Wrzucę inspiracje jak robiłem Jeepa Wranglera (buda od new bright, ciaśniejsza niż to co masz ) do klasy sport i Super scaled
SS: jeep-wrangler-tj-by-jerry-cornelius-t14973.html
Sport: jeep-wrangler-tj-sport-by-jerry-corneli ... ml#p304542
Z sportów trochę zdjęć mi zostało, a nie wrzucałem ich do tematu
Jako ciekawostkę podpowiem że Dextil ma zaprojektowaną ramę na rubicona którego posiadasz jakby Ci się zmieniła koncepcja budowania
Pakiet fakt ciężko zamontować przy oryginalnej skrzyni cfx ale jak weźmiesz pod uwagę wymianę na rozdzielacz t1 + hpi reduktor + rama specjalnie do tego modelu to efekt wyjdzie 3razy lepszy, pakiet w wtedy byłby zaraz za "deską" rozdzielczą
Powodzenia w dalszym progresie
Pozdr.
Bardzo fajne projekty. Tylko, że mnie po prostu nie stać na aż takie modyfikacje (tj każde elementy z innych modeli) i chciałbym skończyć chociaż jeden model mieć jeżdżący w końcu ;-)
Aktualnie ciągle walczę z pomysłem jak zamontować na stałe ramę do karoserii. Tył już jest plan ale przód wciąż opiera się na dwóch wystających łbach śruby M3 na masce ;-/ co jednak odstrasza trochę, chociaż i daje do myślenia nad wykorzystaniem tego elementu np. do linek itp. wyjdzie w praniu.