Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Nie wiem czy Ci zależy bardzo na nosie ze zderzaka. Jeżeli nie to odkręć go i pchnij zderzak w tył. Będziesz bogiem na podjazdach . Ja mam bardzo podobny i szlag mnie trafiał jak byłem w Hapejowie bo robił za spych. Nie ruszałem go z pełną świadomością znając jego wadę. Ale żarty się skończyły .
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Cześć. Dzisiaj miałem trochę czasu i wybrałem się z modelem na test nowych amortyzatorów (80mm) i Chińskich Opon oraz cofnąłem przedni zderzak ok. 4mm i troche go wydłubałem dzięki czemu buda opiera się całkowicie na zderzaku i nie widać żadnych części mocować karoseri (wcześniej był prześwit między budą a zderzakiem ok 2.5mm przez co prześwitywały śrubki od mocowań) Moje wrażenia w obu przypadkach na Plus. Oponki są dość wąskie, ale na mokrym piasku pomimo zalepienia dawały rade (chyba że się poprostu mylę a też tak może być bo dłuższy czas nie jeździłem modelem ) jednak jestem z nich całkiem zadowolony. A co do amorków też jestem zadowolony jednak nieco za "twardo" je skręciłem na gwincie i zawieszenie średnio pracowało, ale już je bardziej rozkręciłem i teraz już będzie co powoduje że buda jeepa na tych amorkach samoczynnie nie opada
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Gdyby nie ten niefotogeniczny kolorek to Jeepek całkiem, całkiem
I oponki na kozackich felach też niczego sobie - też mi się spodobały i wrzuciłem je do swojego YJ
Miłego dalszego upalania
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
no muszę przyznać Rację kolor mało fotogeniczny niedługo na każdym zdjęciu inny odcień no ale miał być Biały i taki zostanie chyba że znajdę czas na rozebranie karoserii albo zdążę go po odzierać i okaleczyć to może pomaluje chociaż mało prawdopodobne bo to troche roboty jest, bo bagażnik, światła, kable, szyby wszystko do demontażu więc chyba bardziej opłacałoby się kupić kolejną budę a tą zostawić jak jest Felgi mają to do siebie że świetnie pasują praktycznie do każdego modelu teraz trzeba polować na kolejny model albo coś innego na kolejnym Axialu zacząć dłubaćwelna79 pisze:
Gdyby nie ten niefotogeniczny kolorek to Jeepek całkiem, całkiem
I oponki na kozackich felach też niczego sobie - też mi się spodobały i wrzuciłem je do swojego YJ
Miłego dalszego upalania
P.S. Może ktoś podrzucić gdzie mogę kupić szersze Hexy ?
sorki za błędy w poprzednim poście, ale nie zdążyłem poprawić bo już nie mogłem Edytować :wall
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Szybkie pytanko.... jak spowolnić SCX 10 2 ? po kilku jazdach w terenie stwierdziłem że jeep jest za bardzo zrywny no i za szybki. Silnik Tekin 45T, zębatka na silniku 15T odbiór seryjny. Powinienem zmienić Atak z 15T na większą czy większą ? bo zawsze o tym zapomne....
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
o taką odpowiedź mi chodziło krótko i na temat dziękówaJerry_Cornelius pisze:W dół jak chcesz mocy i spowolnić. W górę jak chcesz przyspieszyć.
Więc poniżej 15T
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
robiłem małe testy prędkości. Pomiar aplikacją na telefonie za pomocą GPS:
Atak 15T
1 bieg – 6km/h
2 bieg – 10-11km/h
Atak 13T
1 bieg – 6km/h
2 bieg – 9km/h
Pytanie dlaczego prędkość na 1 biegu nic się nie zmieniła ?
Atak 15T
1 bieg – 6km/h
2 bieg – 10-11km/h
Atak 13T
1 bieg – 6km/h
2 bieg – 9km/h
Pytanie dlaczego prędkość na 1 biegu nic się nie zmieniła ?
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Zmieniła się, tylko twój odbiornik GPS tego nie ogarnął. Toż to różnica w zakresie błędu pomiaru .Storm pisze:
Pytanie dlaczego prędkość na 1 biegu nic się nie zmieniła ?
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
rozumiem to pewnie za krótki odcinek pomiaru ok. 20-25m jazdy (kilka prób) więc jutro jeszcze sprawdze na dłuższym odcinku najważniejsze że już nie startuje jak na 1/4 mili....
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
cześć i czołem ma może ktoś jakieś pomysły co zrobić, aby amortyzatory się NIE zacinały ? ostatnio zauważyłem że w cherokke czasem tak jakby się zacinały i same nie odbijają do końca tak jak powinny. Zmienić olej ? zwiększyć ilość dziurek w "talerzyku" na tłoczku ? czy może też spróbować z minimalną ilością oleju ?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Pierwsze pytanie co to za amortyzatory?Storm pisze:cześć i czołem ma może ktoś jakieś pomysły co zrobić, aby amortyzatory się NIE zacinały ? ostatnio zauważyłem że w cherokke czasem tak jakby się zacinały i same nie odbijają do końca tak jak powinny. Zmienić olej ? zwiększyć ilość dziurek w "talerzyku" na tłoczku ? czy może też spróbować z minimalną ilością oleju ?
Drugie - wcześniej zachowywały się inaczej?
Firmowe, czy też te z "markowych" modeli (Axial, MST, Tamiya, itp.) zazwyczaj dobrze się spisują - mam na myśli "mechanikę". Jeżeli takie masz, to warto zacząć od początku, czyli od zwykłego odpowietrzenia. Szczególnie, jeżeli wcześniej w takiej samej konfiguracji, pod takim samym obciążeniem pracowały lepiej.
U mnie natomiast pewne dwusprężynowe amortyzatory zakupione u "czecha", notorycznie się zacinają przy pracy pod kątem / \ - czyli jedynej, którą akceptuję . Choć są to tylko 90-tki, to najprawdopodobniej wałki stalowe się wyginają i stąd zacięcia, bo w pionie pracują bezproblemowo.
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Potwierdzam co Wojtek napisał.
Sprawdź kąt pod jakim amorki miałyby pracować.
W kilku moich modelach, amorki nie wyrabiają (od 50 do 85 mm) pod kątem innym niż pionowo
Sprawdź kąt pod jakim amorki miałyby pracować.
W kilku moich modelach, amorki nie wyrabiają (od 50 do 85 mm) pod kątem innym niż pionowo
- Storm
- Teoretyk
- Posty: 914
- Rejestracja: 2010-03-16, 17:13
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Kościan
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
amorki to jakieś "chinole" 80mm i w pionie właśnie pracują idealnie ale w jeepie mam je zamontowane delikatnie po skosie i właśnie dlatego się zacinają i pytanie czy jest jakiś patent żeby tego uniknąć ?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Jeep Cherokee 2000 Hard Body - SCX10 2
Średnio to widzęStorm pisze:amorki to jakieś "chinole" 80mm i w pionie właśnie pracują idealnie ale w jeepie mam je zamontowane delikatnie po skosie i właśnie dlatego się zacinają i pytanie czy jest jakiś patent żeby tego uniknąć ?
Można podmienić trzpienie tłoczków ... ale czy uda się dobrać średnicę, by nie ciekły? Po za tym, dobre trzpienie będą kosztowały relatywnie dużo.
Lepiej szukać sprawdzonych "chinoli", które się nie zacinają, albo czegoś markowego.
Można kombinować jeszcze np. z kulką rodendową lub czymś podobnym, co nasuniesz na trzpień i umieścisz wewnątrz cylindra amortyzatora. To skróci jego skok, ale będzie się mniej wysuwał i być może mniej "kosił" - coś za coś.