Jeep Rubicon MST CFX
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Bardzo ładnie przemyślana konstrukcja
Widać że ze zrozumieniem czytasz inne garaże
Zawias bardzo praktyczny, na trasie (tzn tuż obok, podczas serwisu) to docenisz.
Co do magnesów, to nie powinno być problemu bo są zamontowane w tylnej części a nie przedniej - pod warunkiem że są silne
Ogólnie bardzo dobrze Wojtku, baaardzo dobrze
PS.
A jaki będziesz wrzucał pakiet na tył?
Jaka będzie jego masa dla wyrównania z przodem?
Pamiętaj o równym rozmieszczeniu środka ciężkości - 60/40
Pozdrawiam
welna79
:W
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Wojtek, strona 11 instrukcji, "MST M06 Pinion Gear":Apeswu pisze: Właśnie przeglądałem instrukcje i się nie dopatrzyłem :decha
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
:decha :decha :decha :decha :decha :decha
17-25T to doczytałem ale już M06 nie
:decha :decha :decha :decha :decha :decha
17-25T to doczytałem ale już M06 nie
:decha :decha :decha :decha :decha :decha
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Finisz się zbliża.
Poupychałem regulator, silnik, kabelki...
Czy jednak niezbyt ciasno?
Dodatkowo chcę to osłonić przed brudem. Przymiarka osłony z papieru.
Mam obawy o temperaturę. Nie będzie problemu z grzaniem całego układu?
Poupychałem regulator, silnik, kabelki...
Czy jednak niezbyt ciasno?
Dodatkowo chcę to osłonić przed brudem. Przymiarka osłony z papieru.
Mam obawy o temperaturę. Nie będzie problemu z grzaniem całego układu?
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Przy "naszych" przełożeniach, to w MST nie ma się co grzać .
Póki jeszcze możesz zrobić to bezproblemowo, to proponuję pomalować karoserię od spodu na jakiś "podwoziowy" kolor: czarny / szary ?
Ja tego nie zrobiłem w porę w Cytrynie (później mi się już nie chciało) i teraz pieje ten żółty kolor spod spodu.
Nadkola zostawiasz żółte z wierzchu, czy będą czarne?
Póki jeszcze możesz zrobić to bezproblemowo, to proponuję pomalować karoserię od spodu na jakiś "podwoziowy" kolor: czarny / szary ?
Ja tego nie zrobiłem w porę w Cytrynie (później mi się już nie chciało) i teraz pieje ten żółty kolor spod spodu.
Nadkola zostawiasz żółte z wierzchu, czy będą czarne?
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
jaruso pisze:Przy "naszych" przełożeniach, to w MST nie ma się co grzać .
Póki jeszcze możesz zrobić to bezproblemowo, to proponuję pomalować karoserię od spodu na jakiś "podwoziowy" kolor: czarny / szary ?
Ja tego nie zrobiłem w porę w Cytrynie (później mi się już nie chciało) i teraz pieje ten żółty kolor spod spodu.
Nadkola zostawiasz żółte z wierzchu, czy będą czarne?
Hmm dobry pomysł. Zostało mi jeszcze baranka drobno ziarnistego, powinno starczyć.
Najpierw polecieć chyba podkładem do plastikowych zderzaków?
Nadkola zostają żółte. Pomalować zawsze można, chociaż zastanawiałem się nad folia samoprzylepną.
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Apeswu pisze:jaruso pisze:Przy "naszych" przełożeniach, to w MST nie ma się co grzać .
Póki jeszcze możesz zrobić to bezproblemowo, to proponuję pomalować karoserię od spodu na jakiś "podwoziowy" kolor: czarny / szary ?
Ja tego nie zrobiłem w porę w Cytrynie (później mi się już nie chciało) i teraz pieje ten żółty kolor spod spodu.
Nadkola zostawiasz żółte z wierzchu, czy będą czarne?
Hmm dobry pomysł. Zostało mi jeszcze baranka drobno ziarnistego, powinno starczyć.
Najpierw polecieć chyba podkładem do plastikowych zderzaków?
Nadkola zostają żółte. Pomalować zawsze można, chociaż zastanawiałem się nad folia samoprzylepną.
Składaj składaj , to zdążysz na spotkanie w niedzielę
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Drobne postępy
Karoseria:
- Spód pomalowany czarnym, drobnoziarnistym barankiem
- Światła przód oraz tył + przełącznik
- Uchwyt do okiełznania przewodów pod maską
Podwozie:
- Zamontowana wyciągarka z dodatkowym przełącznikiem.
- Box na elektronikę drukowany (chyba będzie do poprawki, teraz widzę go trochę w innym kształcie)
- Z przodu osłony alby na silnik i regulator brud tak nie leciał
- kilka uchwytów na przewody oraz na rurkę z linką od wyciągarki
Pierwsze próby założenia budy na podwozie wykazały drobne komplikacje z przednim mocowaniem karoserii - problemy z układaniem się przewodów. Nic może przy świetle dziennym będzie lepiej :No
Jak się uda to jutro próby w terenie
Karoseria:
- Spód pomalowany czarnym, drobnoziarnistym barankiem
- Światła przód oraz tył + przełącznik
- Uchwyt do okiełznania przewodów pod maską
Podwozie:
- Zamontowana wyciągarka z dodatkowym przełącznikiem.
- Box na elektronikę drukowany (chyba będzie do poprawki, teraz widzę go trochę w innym kształcie)
- Z przodu osłony alby na silnik i regulator brud tak nie leciał
- kilka uchwytów na przewody oraz na rurkę z linką od wyciągarki
Pierwsze próby założenia budy na podwozie wykazały drobne komplikacje z przednim mocowaniem karoserii - problemy z układaniem się przewodów. Nic może przy świetle dziennym będzie lepiej :No
Jak się uda to jutro próby w terenie
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Dobrze okiełznałeś tą kabelkologię
"Baranek" zdecydowanie na plus.
Do włącznika od esc będziesz miał dostęp od której strony?
"Baranek" zdecydowanie na plus.
Do włącznika od esc będziesz miał dostęp od której strony?
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
Włącznik zamontowany koło zawiasów drzwi na taśmę tesa.jaruso pisze:Dobrze okiełznałeś tą kabelkologię
"Baranek" zdecydowanie na plus.
Do włącznika od esc będziesz miał dostęp od której strony?
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Rubicon MST CFX
WojtQ, podoba mnie się Twoja staranność o detale
Zwłaszcza o te, których nie będzie widać
ale świadomość uporządkowanych kabli które się przypadkowo nie poprzecierają i nie będą zawadzać na duży +
Działaj, działaj i odpalaj model na powietrzu.
Czekam na relację z testów terenowych - zwłaszcza obuwia w które obułeś Jeepka
Pozdrawiam
:W
Zwłaszcza o te, których nie będzie widać
ale świadomość uporządkowanych kabli które się przypadkowo nie poprzecierają i nie będą zawadzać na duży +
Działaj, działaj i odpalaj model na powietrzu.
Czekam na relację z testów terenowych - zwłaszcza obuwia w które obułeś Jeepka
Pozdrawiam
:W