DODGE RAM LEE
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Spoko, dzięki!
2 ramę co zaczynam pomału kreślić w głowie planuję nawiercać po krawędzi lub fachowo pisząc frezować tak aby gięła się dokładnie tam gdzie będę chciał. Ponadto podczas wyginania pręta przekrój w miejscu gięcia przestaje być kwadratem | i mamy problem z przewiercaniem ramy dokładnie pod kątem prostym.
Działaj kolego i fotki zapodawaj
2 ramę co zaczynam pomału kreślić w głowie planuję nawiercać po krawędzi lub fachowo pisząc frezować tak aby gięła się dokładnie tam gdzie będę chciał. Ponadto podczas wyginania pręta przekrój w miejscu gięcia przestaje być kwadratem | i mamy problem z przewiercaniem ramy dokładnie pod kątem prostym.
Działaj kolego i fotki zapodawaj
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
polecam po taki gięciu użyĆ papieru ściernego o granulacji 400 położonym na szkle lub jakimś twardym podłożu i delikatnie przeszlifowaĆ oczywiście na wodę nie zaszkodzi a napewno poprawi wrażenia estetyczne zawsze też po takim szlifowaniu można poprawiĆ też 600 dla wykończenia albo można dać do eloksydacji na srebrno lub czarnoAdamo pisze:Spoko, dzięki!
2 ramę co zaczynam pomału kreślić w głowie planuję nawiercać po krawędzi lub fachowo pisząc frezować tak aby gięła się dokładnie tam gdzie będę chciał. Ponadto podczas wyginania pręta przekrój w miejscu gięcia przestaje być kwadratem | i mamy problem z przewiercaniem ramy dokładnie pod kątem prostym.Działaj kolego i fotki zapodawaj
Ostatnio zmieniony 2008-03-31, 10:13 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.
mało czasu ale...
W końcu się zmobilizowałem i po majstrowałem
Jak pisałem wyżej znalazłem natchnienie w ramie Adamo.
Za co z góry jeszcze raz dzięki. Widziałem podobną kiedyś w necie już nie pamiętam gdzie
ale postanowiłem podpatrzeć trochę kolegę.
wracając do mojego majstrowania uzyskałem to:
[img][img]http://img241.imageshack.us/img241/4838/1001390xj6.th.jpg[/img][/img]
Wiem że to niewiele ale czasu nie za dużo
udało mi się osiągnąć 14cm wykrzyżu ale to jeszcze nic nie mówi o właściwościach terenowych tego modelu zobaczymy po skończeniu i co wyjdzie na jazdach próbnych.
sporo roboty jeszcze przede mną [img][img]http://img509.imageshack.us/img509/561/1001387fs2.th.jpg[/img][/img]
karoseria jeszcze w wersji GHOST
Jak pisałem wyżej znalazłem natchnienie w ramie Adamo.
Za co z góry jeszcze raz dzięki. Widziałem podobną kiedyś w necie już nie pamiętam gdzie
ale postanowiłem podpatrzeć trochę kolegę.
wracając do mojego majstrowania uzyskałem to:
[img][img]http://img241.imageshack.us/img241/4838/1001390xj6.th.jpg[/img][/img]
Wiem że to niewiele ale czasu nie za dużo
udało mi się osiągnąć 14cm wykrzyżu ale to jeszcze nic nie mówi o właściwościach terenowych tego modelu zobaczymy po skończeniu i co wyjdzie na jazdach próbnych.
sporo roboty jeszcze przede mną [img][img]http://img509.imageshack.us/img509/561/1001387fs2.th.jpg[/img][/img]
karoseria jeszcze w wersji GHOST
-
- Znawca / AT!
- Posty: 4878
- Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
- Imię: ET
- Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: mało czasu ale...
Takie są najlepszeLEE pisze:
karoseria jeszcze w wersji GHOST
Co do reszty - zmień koła.
Całkiem ładny modelik
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Będzie dobrze, powiedział kapitan Titanica do swoich oficerów
opony fordowskie wyglądają fajnie, ale właściwości terenowe mają bardzo, bardzo kiepskie
mam takie, ale trzymam je tylko jako element gadżetowy do Defka i może w przyszłości do jakiejś nizinnej ciężarówki - oczywiście różnica w cenie jest duża, ale nie daj się skusić samemu sobie, że na początek to wystarczy, albo że jakoś to będzie
to już lepiej zostań na razie na tych od TLT, i tak będzie lepiej niż na fordowskich - oszczędzisz tylko kasę
p.s. przyznaję fjordy fajnie wyglądają, dlatego je kupiłem i teraz jedna leży mi na masce Defka
opony fordowskie wyglądają fajnie, ale właściwości terenowe mają bardzo, bardzo kiepskie
mam takie, ale trzymam je tylko jako element gadżetowy do Defka i może w przyszłości do jakiejś nizinnej ciężarówki - oczywiście różnica w cenie jest duża, ale nie daj się skusić samemu sobie, że na początek to wystarczy, albo że jakoś to będzie
to już lepiej zostań na razie na tych od TLT, i tak będzie lepiej niż na fordowskich - oszczędzisz tylko kasę
p.s. przyznaję fjordy fajnie wyglądają, dlatego je kupiłem i teraz jedna leży mi na masce Defka
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Mam RS-y i pisałem gdzieś co nieco o nich
w zimie jeździłem praktycznie tylko na nich, wada jaką zauważyłem po wyjęciu wkładek, jest taka, że nie trzymają się dobrze na feldze
warga opony, która układa się równolegle do bębna felgi jest znacznie szersza niż "koleina" na feldze - dlatego ma tendencję do spadania
ja nieco podciąłem oponki i przykleję je pewnie klejem CA, bo te będą na felgach, które mam tylko w tym celu
p.s. z opon byłem zadowolony, zobacz moje zimowe filmy, widać tam RS-y w akcji
w zimie jeździłem praktycznie tylko na nich, wada jaką zauważyłem po wyjęciu wkładek, jest taka, że nie trzymają się dobrze na feldze
warga opony, która układa się równolegle do bębna felgi jest znacznie szersza niż "koleina" na feldze - dlatego ma tendencję do spadania
ja nieco podciąłem oponki i przykleję je pewnie klejem CA, bo te będą na felgach, które mam tylko w tym celu
p.s. z opon byłem zadowolony, zobacz moje zimowe filmy, widać tam RS-y w akcji
pierwsze testy
Byłem w terenie wypróbować ustawienia zawieszenia i napędu.
I jestem mile zaskoczony praca zawieszenia jest jak dla mnie wystarczająca.
Jest tylko mały problem z przechyłem na bok pod wpływem momentu obrotowego przekładni.
Przy pokonywaniu przeszkód nie jest to bardzo widoczne ale przy jeździe na wprost na płaski przechył sie utrzymuje do chwili zatrzymania.
parę fotek z testów mam też trochę filmików ale to później.
[img][img]http://img88.imageshack.us/img88/9907/1001782km2.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img135.imageshack.us/img135/8898/1001783dy4.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img329.imageshack.us/img329/5130/1001790pj9.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img135.imageshack.us/img135/6765/1001794nu8.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img141.imageshack.us/img141/572/1001795du5.th.jpg[/img][/img]
I jestem mile zaskoczony praca zawieszenia jest jak dla mnie wystarczająca.
Jest tylko mały problem z przechyłem na bok pod wpływem momentu obrotowego przekładni.
Przy pokonywaniu przeszkód nie jest to bardzo widoczne ale przy jeździe na wprost na płaski przechył sie utrzymuje do chwili zatrzymania.
parę fotek z testów mam też trochę filmików ale to później.
[img][img]http://img88.imageshack.us/img88/9907/1001782km2.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img135.imageshack.us/img135/8898/1001783dy4.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img329.imageshack.us/img329/5130/1001790pj9.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img135.imageshack.us/img135/6765/1001794nu8.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img141.imageshack.us/img141/572/1001795du5.th.jpg[/img][/img]