Land Rover Discovery III rama i mosty MST
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Kolejny przejazd, tym razem zawieszenie nie na dropie. No i opony do wymiany bo sobie niestety nie radzą.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Troszku wysoko siedzi :Y
Spróbuj Disco na trawersach
Zrób filmik jak sobie na nich radzi
Oponki masz całkiem niezłe - ale czy koła są dociążone?
Spróbuj Disco na trawersach
Zrób filmik jak sobie na nich radzi
Oponki masz całkiem niezłe - ale czy koła są dociążone?
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
No to śmigaj do wulkanizatora i ładnie go poproś a przygarniesz używane = tańsze/gratis, nówki = ok 20 ziko ciężarkiFranca pisze:Koła nie są dociążone. Fabryczne Feiyue FYCL01
Załaduj ze 100 gr w koło i zobaczysz że trakcja się zdecydowanie poprawi
takie cuś
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Do dobra. Po miesiącu oczekiwania dotarły alusy skręcane z banggood.
Waga samej felgi to około 130 gram. Po skompletowaniu z oponą około 190 gram. Czuć różnicę w wadze całego modelu
Szerokość w mostach 205mm.
Ponadto, zawieszenie znowu zmodyfikowane, tj. na dropie ale sprężyny w amorkach włożone w taki sposób, że ściskają amory tak, aby był maksymalnie złożony.
Najprawdopodobniej tak już zostanie. No chyba że jeszcze zmienię amory na tradycyjne 70mm, bo te aktualnie ustawione są na 65mm, a całkowita ich długość wynosi 82mm - zdecydowanie karoca za wysoko siedzi.
A tak się aktualnie prezentuje:
Waga samej felgi to około 130 gram. Po skompletowaniu z oponą około 190 gram. Czuć różnicę w wadze całego modelu
Szerokość w mostach 205mm.
Ponadto, zawieszenie znowu zmodyfikowane, tj. na dropie ale sprężyny w amorkach włożone w taki sposób, że ściskają amory tak, aby był maksymalnie złożony.
Najprawdopodobniej tak już zostanie. No chyba że jeszcze zmienię amory na tradycyjne 70mm, bo te aktualnie ustawione są na 65mm, a całkowita ich długość wynosi 82mm - zdecydowanie karoca za wysoko siedzi.
A tak się aktualnie prezentuje:
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Tak "rasowo" teraz wygląda
Zwykle wolę bardziej klasyczny tuning i wygląd. ale tym razem powiem jest
Koła może sprawiają wrażenie ciut za dużych, a może, to teraz te jasne felgi tak je optycznie powiększają - a może .......... jednak standardowo marudzę
Zwykle wolę bardziej klasyczny tuning i wygląd. ale tym razem powiem jest
Koła może sprawiają wrażenie ciut za dużych, a może, to teraz te jasne felgi tak je optycznie powiększają - a może .......... jednak standardowo marudzę
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Powiem tak. Felgi robią takie wrażenie. Generalnie może są minimalnie szersze. Mi bardzo się podobazotornik pisze:Tak "rasowo" teraz wygląda
Zwykle wolę bardziej klasyczny tuning i wygląd. ale tym razem powiem jest
Koła może sprawiają wrażenie ciut za dużych, a może, to teraz te jasne felgi tak je optycznie powiększają - a może .......... jednak standardowo marudzę
- Franca
- Początkujący
- Posty: 349
- Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
- Imię: Bartek
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Zmiana środka. Aktualnie pakiet ustawiony jak w KIT.
Nowe tylne mocowanie karoserii:
A tak jeździ:
[youtube][/youtube]
Nowe tylne mocowanie karoserii:
A tak jeździ:
[youtube][/youtube]
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Land Rover Discovery III rama i mosty MST
Tylko maźnij potem te białe elementy na czarno lub ciemno-szaro.
Pakiet ułożony "po osi", daje nieco lepszy środek ciężkości, więc to zmiana na plus. Choć to warunki i dostępne miejsce, najczęściej dyktują nam takie lub inne rozwiązania.
Pakiet ułożony "po osi", daje nieco lepszy środek ciężkości, więc to zmiana na plus. Choć to warunki i dostępne miejsce, najczęściej dyktują nam takie lub inne rozwiązania.