Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Scaled...
andrzej w
Początkujacy / AT!
Posty: 976 Rejestracja: 2011-12-06, 23:00
Imię: andrzej
Lokalizacja: czechy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#2
Post
autor: andrzej w » 2015-01-21, 21:24
pomaluj to podszybie na czarny kolor, będzie ładniej wyglądało
Pozdr. :W
Radzik
Dinożarł / AT!
Posty: 5327 Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
Imię: Radek
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
#3
Post
autor: Radzik » 2015-01-21, 21:40
dokładnie, podszybie do pomalowania
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#4
Post
autor: ecko2man » 2015-01-23, 21:21
Po pierwszej przejażdżce kuku silnik nie wytrzymał z reduktorem hpi
Gorg
Dinożarł / AT!
Posty: 2098 Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
Imię: Robert
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
#5
Post
autor: Gorg » 2015-01-23, 21:57
nie rozumiem - części silnika przelały się do reduktora?
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#6
Post
autor: ecko2man » 2015-01-23, 22:01
miałem problem reduktor hpi blokował ten silnik czasami aż w końcu poszedł dymek
jaruso
Dinożarł / AT!
Posty: 6923 Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy
#7
Post
autor: jaruso » 2015-01-23, 22:05
Dziwna sprawa z tym reduktorem :Y. Dalej obstawiam, że coś było za ciasno spasowane.
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#8
Post
autor: ecko2man » 2015-01-23, 22:48
właśnie że jak założyłem balszaka 27 t z hpi chodzi ładnie bez problemu oczywiście weług twojej rady nie dokręciłem reduktora na siłę tak jak przy tym zajaranym silniku
Gorg
Dinożarł / AT!
Posty: 2098 Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
Imię: Robert
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
#9
Post
autor: Gorg » 2015-01-23, 22:50
żeby silnik zadymić to nie jest tak łatwo. Ja zagrzewałem silnik na zawodach, on słabł i nie chciał jechać ale się skubany nie palił - to chyba nie jest to
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#10
Post
autor: ecko2man » 2015-03-20, 19:10
Mały upik
Gorg
Dinożarł / AT!
Posty: 2098 Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
Imię: Robert
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
#11
Post
autor: Gorg » 2015-03-21, 19:51
super Ci wyszedł ten bagażnik - i wierz mi dobrze chroni budę, tylko pod śróbki mocujące zapodaj powiększone podkładki.
Cieszę się że ludziska sami walczą z cyną i giętarką
zrobiłeś to sam :-Oo mam nadzieję
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#12
Post
autor: ecko2man » 2015-03-21, 19:58
Niestety nie brak warunków w moim m1 z 2 małych dzieci
Radek
Dinożarł / AT!
Posty: 11533 Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy
#13
Post
autor: Radek » 2015-03-21, 23:49
Bardzo fajnie Ci wyszedl
Też mnie to czeka, z jakiej średnicy pręta robiłeś?
ecko2man
Teoretyk
Posty: 421 Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 razy
#14
Post
autor: ecko2man » 2015-03-22, 05:26
Jest zrobione z 4 rurki
Gorg
Dinożarł / AT!
Posty: 2098 Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
Imię: Robert
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
#15
Post
autor: Gorg » 2015-03-22, 10:02
zauważyłem że lutowane są na styk - takie połączenie nie jest zbyt wytrzymałe i wygląda tak sobie. Jak robiłem z 3 średnic rurek i każdą średnicę wierciłem otowry i wpuszczałem ruki jedną w drugą. Wtedy połączenie jest pewne - zobacz zdjęcia. Dlatego główne rurki to 6 mm, poprzeczki to 4 mm a podłog bagażnika to 2 mm. przy zderzaku zaś zacząłem od głównej rurki 8 mm. wszystko do dostania w castoramie
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/2 ... er-90.html