Właśnie tata zapodał temat sprzęgła ciernego.
Rozbierzemy i popatrzymy.
Żeby sobie dobrze radził w terenie powinno tam być na sztywno?
Graupner Hilti- crawler
Jednak nie wina sprzęgła, a w najmniejszej zębatce pin "wyrobił" sobie miejsce. Zębatkę założyłem odwrotnie, robiąc miejsce na pina, pina zamieniłem na ciut dłuższego, zalałem klejem.
Dla zainteresowanych tak wygląda przekładnia:
Jazdy po kominkowym opale pokazały jego zdolności, wytrzymał zabawy młodszego brata i nie jest źle. Jutro wybiorę się może do lasu, albo chociaż na gruzowisko.
Śmigłowcowa aparatura spełnia swe zadanie idealnie, no i można jeszcze dołożyć drugie serwo
EDIT:
Nie wiem co za silnik w nim jest, ale bez problemu daje radę i "mieli" tak jak powinien, fakt że dyferencjały przydałoby się zablokować, tylko nie stałe...
Dałoby radę zrobić załączaną blokadę z aparatury przy pomocy serwa w "moich mostach" czy musiałyby to być "specjalne" mosty?
Dla zainteresowanych tak wygląda przekładnia:
Jazdy po kominkowym opale pokazały jego zdolności, wytrzymał zabawy młodszego brata i nie jest źle. Jutro wybiorę się może do lasu, albo chociaż na gruzowisko.
Śmigłowcowa aparatura spełnia swe zadanie idealnie, no i można jeszcze dołożyć drugie serwo
EDIT:
Nie wiem co za silnik w nim jest, ale bez problemu daje radę i "mieli" tak jak powinien, fakt że dyferencjały przydałoby się zablokować, tylko nie stałe...
Dałoby radę zrobić załączaną blokadę z aparatury przy pomocy serwa w "moich mostach" czy musiałyby to być "specjalne" mosty?