Który Radekyetson pisze:Ach... No Radek źle doradziłxD
To w takim razie komplet wały 1951, yokesy (komplet na sprzedaż).
Graupner Hilti- crawler
Serca nie mam do Crawlego, ale w końcu za namową rodziciela :"Pokaż jak to jeździ". Wlutowałem goldy, wspólnymi siłami powstał napęd. Okazało się, że:
1. Ośka atakująca jest innej średnicy niż odbierająca; (tak jest oryginalnie zrobione i jak tu zrozumieć Niemiaszków?)
2. Inne mocowanie przegubów przy ataku i odbiorze;
Dlatego zastosowanie 1951 był nie możliwy, więc powstał wał z połączenie połowy traxxasowego i oryginalnego (troszkę ciężko chodzi ale co tam).
3. Brak aparatury, na szczęście uratował mnie rozbity śmigłowiec ze sprawną aparaturą i odbiornikiem (6ch:D).
Hilti jeździ, skręca ogólni sprawny, jednak jakakolwiek przeszkoda lub mocniejsze ruszenie powoduje, że silnik kręci się duży odbiór również ale koła stoją w miejscu. Rozumiem, żę należałoby rozebrać przekładnię?
1. Ośka atakująca jest innej średnicy niż odbierająca; (tak jest oryginalnie zrobione i jak tu zrozumieć Niemiaszków?)
2. Inne mocowanie przegubów przy ataku i odbiorze;
Dlatego zastosowanie 1951 był nie możliwy, więc powstał wał z połączenie połowy traxxasowego i oryginalnego (troszkę ciężko chodzi ale co tam).
3. Brak aparatury, na szczęście uratował mnie rozbity śmigłowiec ze sprawną aparaturą i odbiornikiem (6ch:D).
Hilti jeździ, skręca ogólni sprawny, jednak jakakolwiek przeszkoda lub mocniejsze ruszenie powoduje, że silnik kręci się duży odbiór również ale koła stoją w miejscu. Rozumiem, żę należałoby rozebrać przekładnię?