Widziałem na eBayu do mostów axiala obudowy zawierające przekładnię i mocowanie do silnika. Chyba w sam do crawlerów. Cena takiej obudowy to coś pomiędzy 120 - 200 zł (niepamiętam, bo mi się dużo różnych obudów do axiala przewinęło przed oczami).Jaroma pisze:
Na Clodach jeździłem, teraz chce sprawdzić inne rozwiązanie
Klon GMade Stealth evo2
-
- Początkujący
- Posty: 379
- Rejestracja: 2009-04-20, 22:59
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Do AXIALA ale do tego modelu o ile się nie mylę
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZXU3
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZXU3
- Jaroma
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 173
- Rejestracja: 2010-05-18, 21:13
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Gdynia
Sprawdziłem działanie dwóch bezszczotek z reglami podpiętymi pod jedno wyjście recivera :oo Przy okazji poszperałem i doczytałem że kolejność podłączenia 3kabelów do silnika nie ma znaczenia. Do recivera podłączyłem 3 przewody z jednego regla z drugiego tylko jeden, sterowanie. Zestroiłem osobno regle z apką i :wall dupa ... silniki nie pracują synchronicznie, najpierw rusza jeden, potem drugi, na oko widać różnicę obrotów... Ustawienia dodatkowe w reglu nic nie pomogły.
Na mosty wracają szczotki 55T...
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
z tego co pamiętam i Eras to też potwierdzi że oba regle muszą być podłaczone przez "Y" kabel do RX, taki układ występuje w Twin Star-ze jak ktoś go przerabia na BS
co do kolejności kabli to masz racjęnie ma to wpływy na silnik, tylko w momencie kiedy chcesz uzyskać obroty w tą samą lub przeciwną stronę
regulator
CE YE CA
CE YE CA
silnik
i silnik kręci sięw prawo
regulator
CE YE CA
CA YE CE
silnik
i silnik kręci się w lewo
co do kolejności kabli to masz racjęnie ma to wpływy na silnik, tylko w momencie kiedy chcesz uzyskać obroty w tą samą lub przeciwną stronę
regulator
CE YE CA
CE YE CA
silnik
i silnik kręci sięw prawo
regulator
CE YE CA
CA YE CE
silnik
i silnik kręci się w lewo
Ostatnio zmieniony 2010-11-23, 16:58 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Znawca / AT!
- Posty: 4878
- Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
- Imię: ET
- Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Dlatego napisałem, że "zakładam"berla pisze:Eras pisze:Zakładam oczywiście, że oba regle i silniki są identyczne.
To chyba podstawa takiej zestawienia i przeróbki ale o tym było pisane w dziale wyżej na wstępie już
Najbardziej prawdopodbny wydaje mi się problem z brakiem masy przy sygnale.
Aktualnie masa, żeby trafić z odbiornika do regla nr 2 przechodzi przez regiel nr1 i pakiet.. Ciut "długa" droga
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Nie chciałbym się mądrzyć, ale masę to jeden i drugi regiel ma wspólną z pakietu zasilającego i do tego nie potrzeba już dodatkowej masa i "plus" które idą w kabelku trzy żyłowym od regla do odbiornika potrzebne są odbiornikowi do działania a nie reglowi
Chyba, że nie mam racji to mnie wyprostujcie
Pozdr
Chyba, że nie mam racji to mnie wyprostujcie
Pozdr
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Napisałem, kilkanaście postów wcześniejJaroma pisze:Choć sceptycznie już teraz do tego podchodzę to sprawdzę jeszcze z tą zmostkowaną masą :-Oo
Sławku twierdziłeś że nie bedzie dobrze ale nie napisałeś dlaczego.... ja generalnie nie przyjmuję odpowiedzi 'nie" bez uzasadnienia stąd moje eksperymenty i testy... :oo
Pozdrr...