Klon GMade Stealth evo2
- Jaroma
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 173
- Rejestracja: 2010-05-18, 21:13
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Gdynia
Klon GMade Stealth evo2
Po wielu miesiącach czytania i kupowania klamotów przyszedł czas na Przywitanie i oficjalne otwarcie garażu z rozpoczętą budową crawlera pt Klon GMade Stealth evo2
Rama pochodzi od Jafuzza, reszta to bliżej niesprawdzone jeszcze koncepcje...
ostatecznie wybrałem drugą opcję ze skrzynią R2
Powstała też koncepcja osłon mostu z mocowaniami serwa i linków z felgami z alu
Cdn...
Rama pochodzi od Jafuzza, reszta to bliżej niesprawdzone jeszcze koncepcje...
ostatecznie wybrałem drugą opcję ze skrzynią R2
Powstała też koncepcja osłon mostu z mocowaniami serwa i linków z felgami z alu
Cdn...
- Jaroma
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 173
- Rejestracja: 2010-05-18, 21:13
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Gdynia
Clody juz są - masakra :No promień skrętu mega słaby...
Zawieszenie na 4linku juz jest... fotki niebawem ....
Pozostało uzbroić mosty w silniki, zabezpieczyć elektronikę i gotowe...
Z doborem silników pojawił sie dylemat. W pierwszej wersji zakupiłem do testu regler Novak XRS i jeden silnik 55T, do skręcania dwa serwa BB 630, całość zasilana pakietem life 6.6V.
Pierwsze jazdy testowe ujawniły chorobę ... padaczka.. Podczas jazdy po podłodze po kilku min zabawy i uzywaniu serw jednego lub obu powoduje przerywanie silnika i jakieś padaczkowate drobne ruchy wszystkim... nawet po puszczeniu apki wariat jeszcze kilka sec agonalnie drga Przy odłączonym jednym serwie jeździ normalnie...
Regler XRS podaje do 1A z BECa i na ogłolnym dowiedziałem się że to mało i należy zakupić dodatkowego BECa jakieś 5A, 10A...
Jako że posiadam bezszczotkę EZ Run 32T przetestowałem jak regler od tego silnika poradzi sobie z zasilaniem serw.. Okazuje sie ze crawler zrobił się duzo szybszy i poł godziny smigania cały czas machając oboma serwami nie sprawiły mu kłopotu, a dodam że regler 35A podaje z BEC niewiele więcej bo zaledwie 1.5A ...
Co sądzicie od dwu takich silnikach w crawlerze ?? nie będą za słabe nisko na obrotach ??
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Co do słabego skrętu to wnioskuję że ograniczników na zwrotnicach nie podcinałeś :-Oo
Idąc dalej w temacie bez szczotek dwóch to się raczej na kłopoty z kasą przygotuj bo to dwa regle muszą być a do tego wszystkiego jeszcze wypasiona aparatura będzie potrzebna.
A rozwiązanie takiego napędu jest oczywiście bardzo dobre
Idąc dalej w temacie bez szczotek dwóch to się raczej na kłopoty z kasą przygotuj bo to dwa regle muszą być a do tego wszystkiego jeszcze wypasiona aparatura będzie potrzebna.
A rozwiązanie takiego napędu jest oczywiście bardzo dobre
- Jaroma
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 173
- Rejestracja: 2010-05-18, 21:13
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Gdynia
Budowanie zmoty 1:10 jest zdecydowanie tańsze i szybsze jak spawanie klamota 1:1
http://www.terenowo.pl/public_html/NOWO ... SAM/27.jpg
Oryginalne auta do terenu sie nie nadają
http://www.terenowo.pl/public_html/NOWO ... SAM/27.jpg
Oryginalne auta do terenu sie nie nadają