CRAWLER BY BOBAS
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
niedzielny wypad do Marianka
a to by można bylo porównać jak się on prezentuje przy krewetce Marianka
a tu przykład ze te oponki są miętki jak ta lala
nadmienię że opony są bez wkładek i fele są dociążone ołowiem
a to by można bylo porównać jak się on prezentuje przy krewetce Marianka
a tu przykład ze te oponki są miętki jak ta lala
nadmienię że opony są bez wkładek i fele są dociążone ołowiem
Ostatnio zmieniony 2008-08-14, 23:12 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
te fotki to specjalnie dla Ciebie i RaV-a
a sobie kombinuj kombinuj slinik jest 80 i to powoduje że i tak już wolno jeździ szybszy silnik da tego kopa by lepiej się wspinał na ostrzejsze podjazdy zresztą jak nie spróbujesz to się nie dowiesz NO NIE
a sobie kombinuj kombinuj slinik jest 80 i to powoduje że i tak już wolno jeździ szybszy silnik da tego kopa by lepiej się wspinał na ostrzejsze podjazdy zresztą jak nie spróbujesz to się nie dowiesz NO NIE
Ostatnio zmieniony 2008-08-12, 23:45 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
z racji tego że przed moim blokiem odbywa się remont (wymiana) nawierzchni z bitumicznej (asfalt) na kostkę pozbrukową ma dzięki temu wspaniały poligon doświadczalny dlam mojego GOLD-BLACK'a razem z LEE troszkę sobie pośmigaliśmy co skończyło się u mnie wyrwaniem linku naszczęście jednego, ale dało mi to troszkę do myślenia i zapowiadam że nastąpią kolejne zmiany konstrukcyjne zresztą na korzyść co do fotek to były robione przez LEE więc pewnie się niebawem ukażą
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
no teraz w pełni mogę odpowiedzie na Twoje pytanko:unix pisze:Bobas, co można zyskać stosując R2 z disconnectem ? Mam ją też, ale trudno mi znaleźć merytoryczne uzasadnienie do rozłączania napędu z 4x4 na 4x2 albo x2 z blokadą albo mnie oświeć - tak z ciekawości :oo
OT - nawet nie wiedziałem, że robię u Ciebie zakupy dość regularnie
1) tak jak już wszyscy zauzażyli mozna zrobić coś co ja nazywam kundelkiem kiedy siada na dupie i przednimi łapami napiera przed siebie co prawdaż w crawlerku na to inne działanie mianowicie w momencie kiedy model ma zblokowane dyfry to w trakcie skręcania wyciąga model na zewnątrz co za tym idzie zwiększa sie promień skrętu
2) można odłączyć tylny napęd co przy bardzo ostrych podjazdach tylna oś zaczyna Cię wywraca na plecy
3) blokujac tylny napęd traktujesz to jak byś jechał na ręcznym zwłaszcza przy bardzo ostrych zjazdach łatwiej jest kontrolować prędkość
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
... nadszedł czas na małe zmiany MANTA dostała nową pikawkę to znaczy po testach u Marianka doszedłem do wniosku że silnki 80T jest mocny nawet za mocny ale za wolny, po rozłożeniu Montiego miałem 65T i "już byłem w ogródku i witałem się z gąską" a tu kolega Pyrkos2 oznajmił że ma 40T która jest troszkę dla niego za szybka tak więc zrobiliśmy machnium machnium i MANTA ma 40T, silnik mocny (co prawdasz nie wspina się po pionowych ścianach :oO ) ale nadrabia obrotami czyli udało mi się przekroczyć tak zwany punkt poślizgu i nawet przy buksujacych kołach wspina się na całkiem całkiem pochyłe tereny.
Ostatnio zmieniony 2009-02-06, 01:38 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.