RC-TRIAL.PL
http://rc-trial.pl/

Karino Project by Ciechan
http://rc-trial.pl/karino-project-by-ciechan-t16512.html
Strona 1 z 1

Autor:  Ciechan [ 2018-11-05, 18:13 ]
Tytuł:  Karino Project by Ciechan

Witam forumowiczow po dluugiej przerwie! :W

Zaczne od przeprosin za brak polskich znakow ;)

Od dluzszego czasu chcialem wrocic do RC i 'niestety' wymowka (kontuzja na pare miesiecy) sie znalazla.

Bedzie wiec crawler o nazwie mocno symbolicznej dla mnie :)

Mosty: Axial AR60 (Wraith) - alu zwrotnice, c-huby i beeftuby w srodku
Przekladnia: Chinol kopia Axialowska
ESC: Hobbywing 1080
Silnik: Goorc 45T
Serwo: Hitec HS-645MG :D
Pakiet: LiPo 3s 1000mAh
Kola: RC4WD stalowki + HB Rover
Waly: Fastrax CVD
Amorki: chinczyki 80mm
Rama: wlasny projekt z CF albo G10

Poczatkowo byly amorki 100mm ale okazaly sie za dlugie i rama wygladala nie proporcjonalnie.
Zostala wiec przeprojektowana pod 80mm i wyglada duzo lepiej.

W planach:
- zaprojekotwac mocowanie serwa za mostem i pakietu na moscie
- odwrocic przedni most 'do gory nogami' tak jak tylni juz jest; dzieki temu przekladnia tez moze byc obrocona i kable od silnika beda szly w kierunku przedniego mostu a i katy walow beda niewielkie.

Oczywiscie rama na ten moment jest z HIPSu na przymiarki. Jak bedzie wszystko gotowe to trza bedzie znalezc magika co wytnie :D

Załączniki:
Komentarz: Projekt ramy

Komentarz: Rama v2

Komentarz: Poczatkowa rama z 100mm amorkami



Autor:  zipi [ 2018-11-05, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Ciekawie się zapowiada.
pozdr

Autor:  Ciechan [ 2018-11-11, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Maly update:
zaprojektowalem mocowanie plytki, ktora bedzie trzymac serwo/linki na moscie. Zamyl byl taki zeby bateria ladnie sie miescila miedzy plytka a moste. Serwo bedzie delikatnie pod katem aby drazek byl jak najbardziej prostopadle do orczyka. Plytka 'sie' jeszcze nie zaprojektowala, najpierw wydrukuje 3D mocowanie i potem sama plyte.

Do tego skid plate juz tez gotowy, pozostaje tylko wydrukowac oba elementy :D

Załączniki:

Komentarz: Plastelina jako imitacja mocowania plytki

Komentarz: Mocowanie plytki trzymajacej serwo, linki i inne duperele

Komentarz: Skid plate


Autor:  Ciechan [ 2018-11-19, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Malymi krokami do przodu.

Mocowanie plytki pod serwo wydrukowane, plytka zaprojektowana i wstepnie wycieta z hipsu. Udalo sie zmiescic pakiet, ESC i odbiornik (odbiornika nie ma na zdjeciu) 'na moscie'. Rodendy poki co nad plytka a regiel pod ale bedzie mozna to zamienic. Jutro powinienem miec mocowanie pod przekladnie, bede tez niebawem wycinal rame i plytke.

Pzdr.

Załączniki:





Autor:  LuQ [ 2018-11-28, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Jeśli dobrze pamiętam to wg regulaminu zabronione jest umieszczanie pakietów na moście.
1. Nie wiem czy dobrze pamiętam :0
2. Pewnie nie robisz modelu pod spotkania
3. Chyba nie ma funkcjonalnej klasy crawler.

Autor:  Crawler [ 2018-11-28, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

LuQ napisał(a):
Jeśli dobrze pamiętam to wg regulaminu zabronione jest umieszczanie pakietów na moście.
1. Nie wiem czy dobrze pamiętam :0


Źle pamiętasz .

Autor:  Ciechan [ 2018-12-13, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Reszta docieta/wydrukowana i zaczyna to wygladac :)

Załączniki:





Autor:  Crawler [ 2018-12-13, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Bardzo ładny zrób jeszcze fotkę jaki ma wykrzyż - jak możesz .

Autor:  Ciechan [ 2018-12-13, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Crawler napisał(a):
Bardzo ładny zrób jeszcze fotkę jaki ma wykrzyż - jak możesz .


Prosze bardzo (pudelko wysokosc 150mm).

Z ciekawostek to w projekcie celowalem w stosunkowo wysoka wartosc Anti-Squat - 'celowalem' bo bez znania dokladnej lokalizacji srodka ciezkosci to jest tylko przewidywanie. Ale z wstepnych przymiarek z pakietem, silnikiem i serwem wychodzi na to, ze niewiele sie pomylilem z przewidzeniem srodka ciezkosci wiec jest szansa ze bedzie sie cos tam wspinal :)

Załączniki:



Autor:  Ciechan [ 2018-12-30, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Maly update - poprawiony kat przedniego mostu (wyjscie na wal prostopadle do wyjscia na wal z przekaldni)

Maska i dach doszly, teraz tylko malowanie i mozna skladac do konca.

Pzdr.

Załączniki:



Autor:  Crawler [ 2018-12-30, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

:OK

Autor:  Krizi [ 2018-12-31, 02:42 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Bardzo fajna maszyna :OK

Autor:  Pixel [ 2018-12-31, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

A gdzie silnik, kierowca, wnętrze??

a nie.. sorry, to nie ten dział :biglol


a tak serio bardzo fajny, techniczny model :OK

Autor:  sherman77 [ 2018-12-31, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Karino Project by Ciechan

Ależ to będzie się kleić :)

Low and slow :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/