Garaż Bogdana
Nie mam dostępu do spawarki.
Zrobię dwa profile z płyty węglowej 3mm jak ma Berg - na rys. ciemno szare.
Z boku będzie wtedy wyglądał mniej więcej tak:
Może być?
Nie wiem, czy 3mm to nie za dużo.
czy ktoś z Was wie z jakiej grubości płyty jest to zwykle wykonywane?
Zrobię dwa profile z płyty węglowej 3mm jak ma Berg - na rys. ciemno szare.
Z boku będzie wtedy wyglądał mniej więcej tak:
Może być?
Nie wiem, czy 3mm to nie za dużo.
czy ktoś z Was wie z jakiej grubości płyty jest to zwykle wykonywane?
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 19:15 przez Bogdan, łącznie zmieniany 1 raz.
Dotarły silniki. Różnica w kulturze pracy w porównaniu z poprzednimi, nisko budżetowymi, jest ogromna. Można powiedzieć, że Holmesy są przy nich bezgłośne.
Naprawiłem i zamontowałem tylną skrętną oś.
Wszystko skręcone na Loctite i od strony mechanicznej gotowe.
Karoseria zamówiona. Jak przyjdzie zamontuję elektronikę i jazda.
Naprawiłem i zamontowałem tylną skrętną oś.
Wszystko skręcone na Loctite i od strony mechanicznej gotowe.
Karoseria zamówiona. Jak przyjdzie zamontuję elektronikę i jazda.
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 19:16 przez Bogdan, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic specjalnego. Tak, jak pisałem wcześniej (patrz wyżej), będę wycinał
na CNC, z płytki węglowej 2mm, dwa profile na wzór tych, jakie ma Berg.
Oryginalna karoseria nie jest już sprzedawana - przypominała VW garbusa.
na CNC, z płytki węglowej 2mm, dwa profile na wzór tych, jakie ma Berg.
Oryginalna karoseria nie jest już sprzedawana - przypominała VW garbusa.
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 19:17 przez Bogdan, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem kłopot z założeniem opon Lossi na felgi 2,2.
Przez różnicę w szerokości, krawędź wewnętrzna podwijała się i wysuwała z bedlocka.
Zrobiłem proste narzędzie, które pewnie znacie, ale może komuś taka wiedza się przyda.
Koszt - 12,60zł. plus 1/2 godziny pracy. Potrzeba: 2 x korek kanalizacyjny o śr. 75mm, ceownik aluminiowy 10x8mm, pręt gwintowany M4, 4 x nakrętki M4.
Po złożeniu wygląda to, jak poniżej:
,
Przez różnicę w szerokości, krawędź wewnętrzna podwijała się i wysuwała z bedlocka.
Zrobiłem proste narzędzie, które pewnie znacie, ale może komuś taka wiedza się przyda.
Koszt - 12,60zł. plus 1/2 godziny pracy. Potrzeba: 2 x korek kanalizacyjny o śr. 75mm, ceownik aluminiowy 10x8mm, pręt gwintowany M4, 4 x nakrętki M4.
Po złożeniu wygląda to, jak poniżej:
,
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 19:18 przez Bogdan, łącznie zmieniany 1 raz.
- robert3384
- Teoretyk
- Posty: 348
- Rejestracja: 2013-12-04, 11:08
- Imię: Robert
- Lokalizacja: EKU