SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
W tym zwariowanym czasie, chłopaki z łódzkiej grupy wynaleźli w internetach Axialowego mikruska, jakiś czas temu przedstawianego przez Jerrego - czyli SCX24 w skali 1/24. W krótkim czasie pojawił się u nas Jeep, Chevy a mnie jakoś przypadł do gustu Deadbolt. Głównie ze względu na moją wizję zrobienia z niego tego, czego jeszcze nie miałem - czyli maszynki do extreme
Ta wersja jest lżejsza, tańsza i chyba podatniejsza na modzenie. Kupione - przyjechał
Tak to wygląda z pudła: za wysoko, za dużo gratów i wygląda jak zabawka - no ale potencjał jest
Kopanie w jutubach i szybka analiza co by tu prawda można...
Co zostało zrobione:
- serwo skrętu wymienione na Redoxa S90MG 2,2kg (stockowe jakoś tak niedomaga )
- wywalony servosaver
- zmieniony punkt mocowania amorków
- dociążone przednie koła ( na razie po 6,5g na stronę )
- wycięte 7g z klatki, 4,5g z karoserii, 11g z podwozia
- ESC/RX zamieniony miejscami z baterią i posadzony 8mm niżej
- nowe łoże baterii, też z 7-8mm niżej
- dorobiona przejściówka baterii z JST PH2.0 na zwykłe czerwone JST
- światła przeniesione ze zderzaka do karoserii
- buda 4mm niżej poprzez modyfikację mocowań z przodu i tyłu
- karoseria obniżona poprzez przytrymowanie nadkoli i progów
- weathering
No i takie coś się z tego wykluło
Ta wersja jest lżejsza, tańsza i chyba podatniejsza na modzenie. Kupione - przyjechał
Tak to wygląda z pudła: za wysoko, za dużo gratów i wygląda jak zabawka - no ale potencjał jest
Kopanie w jutubach i szybka analiza co by tu prawda można...
Co zostało zrobione:
- serwo skrętu wymienione na Redoxa S90MG 2,2kg (stockowe jakoś tak niedomaga )
- wywalony servosaver
- zmieniony punkt mocowania amorków
- dociążone przednie koła ( na razie po 6,5g na stronę )
- wycięte 7g z klatki, 4,5g z karoserii, 11g z podwozia
- ESC/RX zamieniony miejscami z baterią i posadzony 8mm niżej
- nowe łoże baterii, też z 7-8mm niżej
- dorobiona przejściówka baterii z JST PH2.0 na zwykłe czerwone JST
- światła przeniesione ze zderzaka do karoserii
- buda 4mm niżej poprzez modyfikację mocowań z przodu i tyłu
- karoseria obniżona poprzez przytrymowanie nadkoli i progów
- weathering
No i takie coś się z tego wykluło
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
Wherlbase 137mm. 98mm szerokości. Ale nie wiem czy inne budy nie mają inaczej. Bo Axial dodaje do każdego drugi zestaw linków...
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
He, he fajny mikrus. Przemiana na duży plus, ale jakby mogło by być inaczej w Twoich rękach...
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
Daje radę, co prawda apka nie ma krzywej gazu ale pozwala ćwiczyć expo w paluchach... Na pochylni z papieru ściernego wbija pod 55 stopni... Jest mega fajny Knuje mu lightbara z breloka LED, zobaczymy
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX24 Deadbolt - mikro extreme :)
Maluszek dostał dodatkowe oświetlenie. Przy okazji to mój pierwszy element ever zaprojektowany od zera pod druk. Program 123Design od Autodesk. Polecam. Karoserii się w nim raczej nie zrobi ale do takich prostych detali idealny...