Kolejny VRX

Tematy odnośnie budowy modeli, które nie pasują do powyższych kategorii.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Franca
Początkujący
Początkujący
Posty: 349
Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
Imię: Bartek
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Kolejny VRX

#1

Post autor: Franca »

A co tam.
Zamówiłem kolejny VRX z banggood. Rozstaw osi 340mm. Wygląda jak TRX :P
Na YT są filmy jak to jeździ i mnie się podoba :)

[youtube][/youtube]

Awatar użytkownika
Franca
Początkujący
Początkujący
Posty: 349
Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
Imię: Bartek
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Kolejny VRX

#2

Post autor: Franca »

Model dojechał...niezłe z niego bydlę...


Awatar użytkownika
Franca
Początkujący
Początkujący
Posty: 349
Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
Imię: Bartek
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Kolejny VRX

#3

Post autor: Franca »

Wymiary tego kolosa:
- wheelbase 340mm
- HEX-HEX po zewnętrznej 260mm
- średnica kół 130mm
- szerokość opony 55mm.
Po zdjęciu obudowy mostów, ukazał się smar, koloru musztardy ;)

Awatar użytkownika
Franca
Początkujący
Początkujący
Posty: 349
Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
Imię: Bartek
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Kolejny VRX

#4

Post autor: Franca »

Model przeszedł test bojowy na trasie, która została przygotowana pod Traxxasy TRX. Nie wszędzie się mieścił, z racji tego, że ma szerokość całkowitą 300mm. Koła mają średnicę 130mm, mocowanie kół to hex 12mm.

Zainstalowałem w modelu wyciągarkę oraz oświetlenie. Zmieniłem wtyk na ESC na T-Dean, ponieważ taki tylko miałem aktualnie.
W modelu siedzi seryjnie silnik szczotkowy klasy 550, prawdopodobnie 35T. ESC jest 40A z trybem crawler oraz dragbrake, a także można przełączyć na tryb LiPo. ESC podobno jest wodoodporne. Serwo jest standardowego rozmiaru i jest całkiem mocne (założyłem na próbę serwo Traxxas 2075X i jest dużo słabsze, więc wracam do seryjnego, póki nie dojedzie SPT 25kg). Seryjne serwo jest wodoodporne, co uważam za duży plus, przy takiej cenie modelu. Aparatura seryjna to Flysky GT2 i wyrzuciłem ją. Założyłem odbiornik z Flysky GT5 i model całkiem fajnie się na niej prowadzi.

Model w terenie spisał się całkiem dobrze, ale do ideału mu daleko. Jest bardzo duży. Problemem również jest mocowanie silnika i przekładni w siodle, które niestety wystaje poniżej linek, co widać na filmie i model często się zawiesza albo po prostu haczy podwoziem. Muszę założyć pod spotem jakąś blaszkę, żeby model nie haczył. Ponadto wzmocniłem mocowanie przedniej blachy, na której opiera się karoseria, ponieważ blacha mocowana jest tylko na dwóch krótkich śrubach. Przewierciłem na wylot mocowanie i wkręciłem dłuższe śruby M3, a od spotu dałem nakrętki blokujące się i problem luzowania zniknął. Ponadto planuję zmienić mocowanie amortyzatorów ze skośnych na pionowe, ponieważ model będzie bardziej realistycznie się prezentował. Kolejnym etapem będzie wycięcie tych brązowych szyb i wstawienie szyb z przezroczystych frontów ofertówek (taką samą szybę mam zrobioną w Discovery i sprawdza się).
Mój syn jest zachwycony tym modelem i bardzo mnie to cieszy :) Mi zresztą mimo wyglądu, model bardzo się podoba. Na żywo prezentuje się znacznie lepiej, niż na zdjęciach i filmach.

Jakby ktoś był zainteresowany kupieniem tego modelu, to odsyłam Was tutaj oraz podaję kod rabatowy na model: vrxBraun - cena za RTR wynosi z kodem 714zł (zależy od kursu $$$ oczywiście).

[youtube][/youtube]

Awatar użytkownika
Franca
Początkujący
Początkujący
Posty: 349
Rejestracja: 2016-12-10, 22:38
Imię: Bartek
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Kolejny VRX

#5

Post autor: Franca »

A tu kilka fotek modelu :)
Załączniki
cc.jpg
f.jpg
c.jpg
f.jpg
g.jpg
x.jpg
z.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Inne ...”