HPI Toyota Venture
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HPI Toyota Venture
Super. W wolnej chwili też planuje krótki plener.
Zwróć uwagę Błażeju na element mocujący drążek skrętny do zwrotnicy. U mnie ewidentnie rod end'a haczy o oponę.
Zwróć uwagę Błażeju na element mocujący drążek skrętny do zwrotnicy. U mnie ewidentnie rod end'a haczy o oponę.
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI Toyota Venture
Niestety po testach zauważyłem ślad na oponie...
Odsunięcie koła spowoduje ocieranie o karocę (jak zostawiamy serie)
Myśle iż trzeba by to mocowanie lekko zmodyfikować - zrobić nowe.
Odsunięcie koła spowoduje ocieranie o karocę (jak zostawiamy serie)
Myśle iż trzeba by to mocowanie lekko zmodyfikować - zrobić nowe.
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI Toyota Venture
Wybraliśmy się dziś do Nassina na Off-Land aby trochę dokładniej przetestować nowe Venture. Muszę powiedzieć... Nic nie powiem sami zobaczcie :P
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- Gutek RC
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 837
- Rejestracja: 2015-05-07, 14:49
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: HPI Toyota Venture
Czekałem na ten model i miałem nadzieje ze to będzie coś ,niestety ogromne rozczarowanie .Za niewiele więcej mamy axiala który bije na głowę tego hpi .Wielkie dzięki Błażej za filmiki ,zaoszczędziłem pieniądze dzięki tobie .Jerry te opony nie pracują wiec nie wiem co w tym ciekawego .
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI Toyota Venture
Drewniane?Sławek pisze:Nie ma się czym ekscytować, HPI miało zawsze drewniane modele, i nic się nie zmieniło
Pozdr
Chyba na kiepskie modele trafiłeś.
Ze stajni HPI mam Sprinta i Strade - genialne modele. Strada nie do zabicia, Sprint naprawdę fajny na asfaltach! Miałem okazje pojeździć Savage spalinowym jak i kilkoma małymi szybszymi terenowymi od HPI i wszystkie były mega.
Ale wracając do samego Venture. Przyzwoity model w dobrej cenie.
Cierpi na bolączki każdego innego RTR ale w porównaniu do obecnych modelinna rynku nie jest przesadzony. TrX jest fajny ale te wszystkie gadżety co chwile w nim się sypią, Vaterra ascender z pudełka nie jest wstanie pokonać połowy toru na którym testowałem HPI.
Bardzo fajnie określiła ten model Sandra - taki powrót do początków (mowa o pierwszym modelu Sandry czyli honcho)
Rynku raczej nie podbije ale trochę zamiesza w temacie no i naprawdę muszę to powtórzyć za ta cenę nie ma lepszego RTR na ta chwile, a i niektóre droższe RTRy blado wypadają na tle HPI.
- Gutek RC
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 837
- Rejestracja: 2015-05-07, 14:49
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: HPI Toyota Venture
Niektóre droższe czyli które konkretnie ? Bo według mojej oceny to raczej jest przed hg ,a do reszty ma lata świetlne .Cena tez raczej nie powala najtaniej 1400 a spotkałem tez 1650 .Konkurencja ich zmiotła ,nie dość ze kazali tyle na siebie czekać to jeszcze nic szczególnego nie pokazali . HPI to średnia półeczka ,sprint czy strada to niskobudżetowe modele dobre na początek .
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI Toyota Venture
Jakoś ja cały czas latam i sprintem i Stradą, wiecnie rozumiem na początek czego dobre?
Powiem tak - Będziesz miał okazje weź w ręce i przejedź się nim. Potem weź seryjna K5 od Vatery i pogadamy :P
Znam tor na którym testowaliśmy HPI i wiem jak inne modele sobie radzą w jakim miejscu. W większości Venture radziło sobie podobnie jak lekko pomotane modele które tam często jeżdżą.
Ok zgadzam się, skręt jest słaby na dzisiejsze warunki i CVD powinno być w serii. Cała reszta jest poprawna. Moim zdaniem jest dużo lepiej zbudowana od Axiala scx10.2 w którym drążki układu skrętnego ograniczają skok zawieszenia a orczyk blokuje się o mocowanie drążka Panharda. Vatere Ascendera rozkłada na łopatki brakiem torque twista - dzielnie wspina się na wszystkich czterech kołach gdzie Ascender dawno by już poderwał jedno koło i wylądował na dachu.
Nie jest to idealny model - ale takich niema! Każdy ma wady, na tą chwile największą wadą HPI jest kąt skrętu...
Damian sam wielokrotnie zwracałeś uwagę tym co wypowiadali się o TRX4 - że żaden z nich nie jeździł a wszystko o nim wie. Ja pojeździłem TRX4 i już mam o nim zdanie wyrobione. Polecam przejechać się HPI - daje sporo frajdy z jazdy
Powiem tak - Będziesz miał okazje weź w ręce i przejedź się nim. Potem weź seryjna K5 od Vatery i pogadamy :P
Znam tor na którym testowaliśmy HPI i wiem jak inne modele sobie radzą w jakim miejscu. W większości Venture radziło sobie podobnie jak lekko pomotane modele które tam często jeżdżą.
Ok zgadzam się, skręt jest słaby na dzisiejsze warunki i CVD powinno być w serii. Cała reszta jest poprawna. Moim zdaniem jest dużo lepiej zbudowana od Axiala scx10.2 w którym drążki układu skrętnego ograniczają skok zawieszenia a orczyk blokuje się o mocowanie drążka Panharda. Vatere Ascendera rozkłada na łopatki brakiem torque twista - dzielnie wspina się na wszystkich czterech kołach gdzie Ascender dawno by już poderwał jedno koło i wylądował na dachu.
Nie jest to idealny model - ale takich niema! Każdy ma wady, na tą chwile największą wadą HPI jest kąt skrętu...
Damian sam wielokrotnie zwracałeś uwagę tym co wypowiadali się o TRX4 - że żaden z nich nie jeździł a wszystko o nim wie. Ja pojeździłem TRX4 i już mam o nim zdanie wyrobione. Polecam przejechać się HPI - daje sporo frajdy z jazdy
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Re: HPI Toyota Venture
Mialem Mini Trophy, jezdzilem Wheely Kingiem, i dalej twierdze, źe pod wzgledem jakisci to marka budzetowa probujaca sie plasowac na średniej polce cenowej. Jakosc plastikow pomijam, nawet nie leżały obok Traxxasa.
Pozdr
Pozdr
- Gutek RC
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 837
- Rejestracja: 2015-05-07, 14:49
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: HPI Toyota Venture
Pewnie jak będę miał okazje to pojeżdżę tym hpi z samej ciekawości .Ale ze napisałeś ze jest lepiej zbudowane od axiala to już mi to śmierdzi jakaś dziwną reklama .Co do strady czy spinta nie mowie ze to sa złe modele ale sa to modele żeby się pobawić a nie myśleć o zawodach w rajdach czy w drifcie . Przede wszystkim nie należy się sugerować naklejką na boku auta gdzie pisze drift haha .
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI Toyota Venture
Trochę poboczny wątek :P ale Sprint i drift w jednym zdaniu to jakieś nieporozumienie :P to jest jak nazwa wskazuje model do szybkiej jazdy :P A to że mój był rwd i miał napęd na wał :P Inny temat nie istotny w tym temacie :P
Żadna reklama, pisze szczerze co widzę. Axiala kocham od zawsze i kochać będę, ale jest sporo wad które mnie w nim drażnią
Troszkę odbiegamy od tematu. To tak szybko na zakończenie - Jak to z tym HPI jest zobaczymy za miesiąc dwa czy coś się sypie czy nie
Żadna reklama, pisze szczerze co widzę. Axiala kocham od zawsze i kochać będę, ale jest sporo wad które mnie w nim drażnią
Troszkę odbiegamy od tematu. To tak szybko na zakończenie - Jak to z tym HPI jest zobaczymy za miesiąc dwa czy coś się sypie czy nie
- Gorg
- Dinożarł / AT!
- Posty: 2099
- Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: HPI Toyota Venture
To i ja dorzucę nieco z swoich doświadczeń z HPI.
Ogólnie uważam hpi za słabe jakościowo modele z słabego plastiku. Jest to opinia wielu osób z naszej grupy śląskiej która od wielu lat śmiga po torach off-road szybkimi.
Jeżeli nic się nie zmieniło w hpi to jakość tego modelu będzie taka sobie.
Moim zdaniem ten model nie wnosi niczego nowego. Jego szerokość pozwala na użycie tylko w sportach lub extrem a do tego próby zwężają hexami czy wciągającym offsetem kół są skazane na niepowodzenie ze względu na odstającą zwrotnicę.
Promień skrętu modelu jest słaby – podobno można poprawić ale to tylko podobno i czy to będzie działać, o nic nie haczyć w obudowach mostów nie wiadomo.
Pod podłogą wystaje jakiś buc który skutecznie będzie się haczył na wszystkim.
Sam model nie wnosi żadnych nowych, ciekawych rozwiązań.
Gdzie ten potencjał – nie widzę.
Cena modelu nie jest niska nawet jak za RTR. Raczej widziałbym jego cenę bliżej modeli Maverick Scout aby mógł chociaż takim potencjałem zawalczyć. Wtedy możnaby go kupić aby w ramach własnego dostosowania do terenu porządnie go zmotać a tak to wolałbym dołożyć niewiele i kupić Vaterre albo trochę więcej i kupić Axiala.
Oczywiście nie jeździłem modelem a jedynie wziąłem pod uwagę wcześniejsze wypowiedzi tych co mieli go w ręce i tylko do tego się odnoszę.
Same zdolności terenowe modelu bardzo mocno zależą od kierownika i nawet modelem z którego mosty, przekładnia, amory, silnik, elektonika itd. Pochodzą z Mavericka można wygrywać zawody. Teraz w światku trialowym trzeba pokazać coś nowego, innowacyjnego, ciekawego żeby zaistnieć a tu niestety nic takiego się nie pojawiło.
Ogólnie uważam hpi za słabe jakościowo modele z słabego plastiku. Jest to opinia wielu osób z naszej grupy śląskiej która od wielu lat śmiga po torach off-road szybkimi.
Jeżeli nic się nie zmieniło w hpi to jakość tego modelu będzie taka sobie.
Moim zdaniem ten model nie wnosi niczego nowego. Jego szerokość pozwala na użycie tylko w sportach lub extrem a do tego próby zwężają hexami czy wciągającym offsetem kół są skazane na niepowodzenie ze względu na odstającą zwrotnicę.
Promień skrętu modelu jest słaby – podobno można poprawić ale to tylko podobno i czy to będzie działać, o nic nie haczyć w obudowach mostów nie wiadomo.
Pod podłogą wystaje jakiś buc który skutecznie będzie się haczył na wszystkim.
Sam model nie wnosi żadnych nowych, ciekawych rozwiązań.
Gdzie ten potencjał – nie widzę.
Cena modelu nie jest niska nawet jak za RTR. Raczej widziałbym jego cenę bliżej modeli Maverick Scout aby mógł chociaż takim potencjałem zawalczyć. Wtedy możnaby go kupić aby w ramach własnego dostosowania do terenu porządnie go zmotać a tak to wolałbym dołożyć niewiele i kupić Vaterre albo trochę więcej i kupić Axiala.
Oczywiście nie jeździłem modelem a jedynie wziąłem pod uwagę wcześniejsze wypowiedzi tych co mieli go w ręce i tylko do tego się odnoszę.
Same zdolności terenowe modelu bardzo mocno zależą od kierownika i nawet modelem z którego mosty, przekładnia, amory, silnik, elektonika itd. Pochodzą z Mavericka można wygrywać zawody. Teraz w światku trialowym trzeba pokazać coś nowego, innowacyjnego, ciekawego żeby zaistnieć a tu niestety nic takiego się nie pojawiło.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: HPI Toyota Venture
Ze mnie żaden fachowiec, ale jak zobaczyłem jakie to bydle TRX4 ma mały promień skrętu przy odblokowanych dyfrach, to nie powiem może to pomóc w manewrowaniu na trasie + fajny gadżet do zabawyJerry_Cornelius pisze:Zapytam tylko o to. Co wg Ciebie nowego, innowacyjnego, ciekawego musiałoby być w modelu żeby zaistnieć w trialu ? Bo TRX4 jako trialówka i ta "nowość" blokowanie i rozblokowywanie" dyferencjału potrzebne jak świni siodło. To tylko świadczy że producent nie zamierzał jeździć powoli tylko "śmigać" niczym summitem czy slashem..Gorg pisze:Teraz w światku trialowym trzeba pokazać coś nowego, innowacyjnego, ciekawego żeby zaistnieć a tu niestety nic takiego się nie pojawiło.
:W
Promień skrętu TRX4 był identyczny jak MST CMX sprawdzony z moim MST i Radzika TRX4
Dwa biegi też pomogą w pokonywaniu wzniesień i wskoczeniu na przeszkodę, zwolnice nie nowe rozwiązanie, ale też dają przewagę + super jakość tworzywa.
Tyle co dzięki Wam się dowiedziałem o HPI Toyota Venture to jak by był w dobrej cenie to bym zakupił, z Mavericka można było coś zrobić to i z tego tym bardziej można