Traxxas TRX-4 z Lubartowa (defender D110)
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
To sporo, a już chciałem zaproponować rozwiązanie zastępcze - między hex, a gniazdo felgi dawałem w takich wypadkach podkładki. Hex co prawda wchodził nieco płycej w gniazdo w feldze, ale i tak siedział tam stabilnie. Z tym, ze podkładki były duże, idealnie wypełniały gniazdo i przyleganie hex-gniazdo nie było zachwiane.bartek79 pisze:Tak, 2,5 mm trzeba odsunąć
I najważniejsze, tych podkładek było tak na 1,5 mm grubości max. Przy hex-ie grubości 5 mm, na więcej nie należy raczej sobie pozwalać.
Zjem ciepłe pierożki i biegnę sprawdzić jak pasują moje felgi :Y
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Polecam dodatki urealniające wizualnie ten nasz lexan - osobiście "zanabyłem" pakiet "naprawczy 3D" jak to nazywam u naszego forumowego kolegi, czyli od Gutka.
Wg mnie, pakiet minimum który mocno zmienia na + wygląd tej karoserii, to wlew, klamki i wycieraczki. To punkty charakterystyczne, które nadają trójwymiarowości i zastępują naklejki, które nie do końca najlepiej oddają i udają owe elementy.
Wloty powietrza, grill, czy inne opcjonalne elementy, to kwestia kierunku wizualizacji modelu, ale to też ciekawe dodatki.
Jak pogoda dopisze, to może rzeczywiście się spotkamy jeszcze w tym roku, na tej naszej ścianie wschodniej
p.s.
Bartek ........... podoba ci się lokalizacja tego oświetlenia?
Przyznaję, że jakoś nie do końca "misie" to podoba.ale może jak to często bywa, w rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciu.
Wg mnie, pakiet minimum który mocno zmienia na + wygląd tej karoserii, to wlew, klamki i wycieraczki. To punkty charakterystyczne, które nadają trójwymiarowości i zastępują naklejki, które nie do końca najlepiej oddają i udają owe elementy.
Wloty powietrza, grill, czy inne opcjonalne elementy, to kwestia kierunku wizualizacji modelu, ale to też ciekawe dodatki.
Jak pogoda dopisze, to może rzeczywiście się spotkamy jeszcze w tym roku, na tej naszej ścianie wschodniej
p.s.
Bartek ........... podoba ci się lokalizacja tego oświetlenia?
Przyznaję, że jakoś nie do końca "misie" to podoba.ale może jak to często bywa, w rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciu.
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
Zacznę od końca
- latarka w tym miejscu nie podoba mi się - została zamontowana bo tam było najłatwiej nie niszcząc niczego oryginalnego - docelowo będzie oryginalne oświetlenie jak tylko będzie w PL dostępne,
- jestem w trakcie robienia wyciągarki co prawda będzie ona zamontowana wewnątrz obudowy (taka własna wydumka) także oświetlenie zniknie chociaż bardzo dobrze spełnia swoja rolę , dlaczego wewnątrz - silnik ma przekładnię planetarną i trochę jest długi - ale jest moc !!!.
- odnośnie wydruków 3D, w planach jest zamiana leksanu na kompozyt także na chwile obecna nic z tym nie będę robił, jak będzie kompozyt to będą i detale.
Spotkanie - jestem za o ile czas pozwoli a z tym ostatnio bardzo słabo.
- latarka w tym miejscu nie podoba mi się - została zamontowana bo tam było najłatwiej nie niszcząc niczego oryginalnego - docelowo będzie oryginalne oświetlenie jak tylko będzie w PL dostępne,
- jestem w trakcie robienia wyciągarki co prawda będzie ona zamontowana wewnątrz obudowy (taka własna wydumka) także oświetlenie zniknie chociaż bardzo dobrze spełnia swoja rolę , dlaczego wewnątrz - silnik ma przekładnię planetarną i trochę jest długi - ale jest moc !!!.
- odnośnie wydruków 3D, w planach jest zamiana leksanu na kompozyt także na chwile obecna nic z tym nie będę robił, jak będzie kompozyt to będą i detale.
Spotkanie - jestem za o ile czas pozwoli a z tym ostatnio bardzo słabo.
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
Dzisiaj dotarły nowe zabawki:
- silnik 55T
- oliwka do amortyzatorów
było trochę zabawy - operacja się udała. Silnik bardzo ładnie, precyzyjnie pracuje na niskich obrotach, wolna jazda jest bardziej przyjemniejsza - bez szarpania. Temperatura po godzinnej jeździe niższa niż w poprzednim setupie.
- silnik 55T
- oliwka do amortyzatorów
było trochę zabawy - operacja się udała. Silnik bardzo ładnie, precyzyjnie pracuje na niskich obrotach, wolna jazda jest bardziej przyjemniejsza - bez szarpania. Temperatura po godzinnej jeździe niższa niż w poprzednim setupie.
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
cd. zmagań z trx-em
Postanowiłem zainwestować w mosiężne obudowy zwolnic, nic prostszego kupić, zamontować i jeździć - niestety nie jest tak prosto.
Mosiężne obudowy zwolnic w TRX nie pasują do aluminiowych felg które posiadałem - felga się nie mieści - minimalna średnica wewnętrzna felgi musi mieć co najmniej 44mm (tak jak ma oryginał z tworzywa).
Dzięki uprzejmości kolegi jaruso dobrałem felgi pasujące na obudowy - jeszcze w tym tygodniu dokonam zakupu. Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc - felgi będą białe - chyba to jest stal - takie jak kolegi jaruso.
Nawiasem mówiąc dwa kpl alu felg idą pod młotek. Wygląd felg w poprzednich postach.
Postanowiłem zainwestować w mosiężne obudowy zwolnic, nic prostszego kupić, zamontować i jeździć - niestety nie jest tak prosto.
Mosiężne obudowy zwolnic w TRX nie pasują do aluminiowych felg które posiadałem - felga się nie mieści - minimalna średnica wewnętrzna felgi musi mieć co najmniej 44mm (tak jak ma oryginał z tworzywa).
Dzięki uprzejmości kolegi jaruso dobrałem felgi pasujące na obudowy - jeszcze w tym tygodniu dokonam zakupu. Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc - felgi będą białe - chyba to jest stal - takie jak kolegi jaruso.
Nawiasem mówiąc dwa kpl alu felg idą pod młotek. Wygląd felg w poprzednich postach.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Niezaprzeczalnie obecność zwolnic (a tym bardziej zamiennych obudów lub dodanego dociążenia) narzuca pewne ograniczenia i wymaga dodatkowej uwagi przy wyborze felg. Na niektórych aukcjach dotyczących tym podobnych dociążeń, są rysunki informujące o wymaganym minimum wewnętrznej średnicy felgi, ale to raczej rzadkość.
Tu akurat pozytywny przykład:
https://pl.aliexpress.com/item/Brass-Ax ... 74d32euy7G
Nawet przy standardowych obudowach zwolnic, Radzik miał kolizję z felgami alu zakupionymi na Ali... - sprawdzę z którymi.
Tu akurat pozytywny przykład:
https://pl.aliexpress.com/item/Brass-Ax ... 74d32euy7G
Nawet przy standardowych obudowach zwolnic, Radzik miał kolizję z felgami alu zakupionymi na Ali... - sprawdzę z którymi.