Traxxas TRX-4 z Lubartowa (defender D110)
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Traxxas TRX-4 z Lubartowa (defender D110)
Witam wszystkich serdecznie, poniżej przedstawię swoja przygodę z Traxxasem TRX-4.
Zaczęło się jak zwykle od sklepowego RTR TRX-4. i historia zaczęła się powtarzać:
- na pierwszy rzut poszło serwo - zmiana na Savox SA1231SG
- zmiana kół - felga + opona po tym zabiegu okazało się że felga ociera o zwolnice i trzeba zmienić HEX + 2,5mm - operacja się udała, w pobliskiej narzędziowni dorobiono z brązu bardziej odsadzone HEX-y
- cos mi nie pasowało w tych kołach - jakieś takie nie proporcjonalne stało się autko - wybór padł na inne opony, oczywiście podczas ich zmiany na felgach przednich wylądowało kilkanaście gram ciężarków, No teraz wygląda OK - przynajmniej dla mnie.
- następnym etapem zmian jakie poczyniłem było dokupienie modułu dźwiękowego oraz sposób jego zamocowania - dorobione półki po obu stronach podwozia tak aby można było "coś" na nich umieścić,
- gdzieś na filmikach YT zobaczyłem generator dymu - będzie i dym, i dym był ze dwa razy po czym został zdemontowany w celu zmiany obudowy wytwornicy (obudowa z tworzywa zmieniła swój wygląd - podtopiła się od temperatury) - do tej pory nie zamontowałem ustrojstwa. - brakowało mi już tylko efektów świetlnych - i tu w ruch poszła latarka LED z pobliskiego markietu - jest i światło I na chwile obecna to tyle modyfikacji które wprowadziłem w swoim TRX-ie. I jeszcze kilka fotografii z wypraw autkiem. mój ten na dole
Zaczęło się jak zwykle od sklepowego RTR TRX-4. i historia zaczęła się powtarzać:
- na pierwszy rzut poszło serwo - zmiana na Savox SA1231SG
- zmiana kół - felga + opona po tym zabiegu okazało się że felga ociera o zwolnice i trzeba zmienić HEX + 2,5mm - operacja się udała, w pobliskiej narzędziowni dorobiono z brązu bardziej odsadzone HEX-y
- cos mi nie pasowało w tych kołach - jakieś takie nie proporcjonalne stało się autko - wybór padł na inne opony, oczywiście podczas ich zmiany na felgach przednich wylądowało kilkanaście gram ciężarków, No teraz wygląda OK - przynajmniej dla mnie.
- następnym etapem zmian jakie poczyniłem było dokupienie modułu dźwiękowego oraz sposób jego zamocowania - dorobione półki po obu stronach podwozia tak aby można było "coś" na nich umieścić,
- gdzieś na filmikach YT zobaczyłem generator dymu - będzie i dym, i dym był ze dwa razy po czym został zdemontowany w celu zmiany obudowy wytwornicy (obudowa z tworzywa zmieniła swój wygląd - podtopiła się od temperatury) - do tej pory nie zamontowałem ustrojstwa. - brakowało mi już tylko efektów świetlnych - i tu w ruch poszła latarka LED z pobliskiego markietu - jest i światło I na chwile obecna to tyle modyfikacji które wprowadziłem w swoim TRX-ie. I jeszcze kilka fotografii z wypraw autkiem. mój ten na dole
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Czyli bez względu na lokalizację w kraju i za granica, pierwsze kroki modernizacyjne są podobne - choć prawie każdy nieco odmienny po przez wybór innych podzespołów.
Ostatnia fota, utwierdza mnie w przekonaniu, iż w tej konkretnej wersji kolorystycznej, dużo bardziej pasują mu jasne, a przede wszystkim srebrne felgi.
p.s.
zalinkujesz źródło modułu dźwiękowego
Ostatnia fota, utwierdza mnie w przekonaniu, iż w tej konkretnej wersji kolorystycznej, dużo bardziej pasują mu jasne, a przede wszystkim srebrne felgi.
p.s.
zalinkujesz źródło modułu dźwiękowego
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: TRX z Lubartowa
Ciekawe te opony które założyłeś, co to takiego, masz jakieś wymiary, pasowały by też do poszerzanej wersji na '' Antarktydę ''
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
Oponki o które pytasz to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... I4MzQ1OQ==
http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... I4MzQ1OQ==
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Taki icelander
Z szybami coś robiłeś? Na zdjęciu z włączonymi światłami, czołowa wydaje się jakby bardziej przejrzysta?
Z szybami coś robiłeś? Na zdjęciu z włączonymi światłami, czołowa wydaje się jakby bardziej przejrzysta?
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
Na chwile obecną buda jest nie tknięta, plan jest taki żeby ją całą zrobić z kompozytu (lekkiego) i wtedy zadbasz o takie żeczy jak szyby, klamki, wycieraczki, wlew paliwa. Zamówiłem już lexan czysty żeby można było z niego zdją formę. Czekam na dostawę do Riku bo na chwile obecną nie mają. Chodzi mi po głowie buda w stylu wojskowym, jak będzie w kompozycje to i malowanie będzie łatwiejsze.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: TRX z Lubartowa
Dziękować miał byś chwilkę na zrobienie sesji zdjęciowej TRX-a na tych kołach?
ps: kolego Wojciechu, tak dokładnie, idealne na projekt Icelander
ps: kolego Wojciechu, tak dokładnie, idealne na projekt Icelander
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Na razie pozostaje przerabianie tego co mamy i indywidualizowanie wyglądu.
Akurat malowanie lexanu od zewnątrz - co może być tu jakąś mniej kosztowną formą działania - mam już przetestowane przez kolegę, od którego kupiłem karoserię Bronco i wyszło to naprawdę całkiem fajnie.
p.s.
TRX ze swoimi nadkolami i dużymi wycięciami na koła, idealnie się do tego nadaje
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: TRX z Lubartowa
p.s.zotornik pisze:
Na razie pozostaje przerabianie tego co mamy i indywidualizowanie wyglądu.
Akurat malowanie lexanu od zewnątrz - co może być tu jakąś mniej kosztowną formą działania - mam już przetestowane przez kolegę, od którego kupiłem karoserię Bronco i wyszło to naprawdę całkiem fajnie.
p.s.
TRX ze swoimi nadkolami i dużymi wycięciami na koła, idealnie się do tego nadaje
Czyli kolejny, nowy model trzeba kupować ?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Felgi rodem z AliExpress, czy to coś bardziej markowego?
I drugie pytanko, o te Approach-e - jak określiłbyś ich miękkość względem fabrycznych Canyon-ów?
Widzę, że masz dwupoziomową platformę montażową
Osobiście, to moduł ulokowałbym z tyłu za wieżyczkami, czy to miejsce zarezerwowane na coś innego?
I drugie pytanko, o te Approach-e - jak określiłbyś ich miękkość względem fabrycznych Canyon-ów?
Widzę, że masz dwupoziomową platformę montażową
Osobiście, to moduł ulokowałbym z tyłu za wieżyczkami, czy to miejsce zarezerwowane na coś innego?
-
- Teoretyk
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-10-09, 19:26
- Imię: Bartek
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX z Lubartowa
Oponki moim zdaniem są miększe - na moje odczucie jak oryginalne są średnie to te są miękkie. Co do felg to pewnie tak, ja kupiłem na allegro. Moduł jak pamiętam już tam był ale buda ciężko się wkładała bo non stop o coś się zahaczało.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX z Lubartowa
Masz rację - jak napisałeś o tym, to od razu skojarzyłem w czym problem - haczyło o wewnętrzne nadkola mocowane do karoserii.bartek79 pisze:jak pamiętam już tam był ale buda ciężko się wkładała bo non stop o coś się zahaczało