"Czapek" by wojtek9000
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Frajdę? - pewnie tak... Co do reszty - nie wiem.welna79 pisze: ...
Będziesz miał panie dłuugo:
- frajdę
- fanów
- lożę zazdrosnych na karku
- długą kolejkę chętnych na licytację
...
:W
Myślę jednak, że jeśli któregoś pięknego dnia mój Czapek wyruszy na podbój bezdroży to będę miał gigantyczną satysfakcję, bo jeszcze rok temu powstanie tego modelu stało pod wielkim znakiem zapytania.
Radku, ciągle zastanawiam się nad celowością malowania. Może wystarczy go trochę przybrudzić?
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
zotornik pisze:Nie przykładasz się :No
Mogło by być: więcej, lepiej, szybciej
Za dobre chęci mały plusik
Składam samokrytykę. Przyłożę się bardziej i wyrobię... no... 300 % normy!
...żeby ten plusik większy był.
---
Melduję wykonanie:
-redukcji 3,2/5mm na wałku wyjściowym reduktora
-wału łączącego reduktor z rozdzielaczem (bardzo jestem z niego dumny!)
-zamocowanie wału napędowego rozdzielacz-most (przewiercenie wałka ataku w mostach komodo - niewykonalne (dla mnie) :wall Zastosowałem inny, autorski patent, pewnie... :idiot )
-podpięcie serwa skrętu (haczy tylko trochę w skrajnym położeniu; inna nakrętka powinna pomóc)
Zastanawiam się...
W axialu było sprzęgło cierne, które w razie dużych przeciążeń mogło się ślizgnąć. Tutaj wszystko mam na sztywno. Tak więc zastanawiam się co pierwsze klęknie przy "strzale ze sprzęgła": robaczek w wale napędowym czy zębatki w przekładni hpi? A może nie przykleję opon do felg i one będą zabezpieczeniem...
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dadammm!
Czapek ożył!
(Kabelki w wersji beta.)
Odpalenie Novaka odbyło się w bez większych komplikacji. Niewiedzieć tylko czemu napęd zaprogramował się odwrotnie. Próbowałem dwa razy; ciągle cyngiel do siebie - jazda do tyłu. Przełączenie rewersu na apce nie załatwiło sprawy bo wtedy koła kręciły się bez przerwy i brakowało trymowania, żeby je zatrzymać. Wybrnąłem z tego tak, że zaprogramowałem regiel w odwrotnej kolejności niż podana w instrukcji -najpierw max tył, potem max przód a na koniec neutral.
Może ktoś zna przyczynę takiego zjawiska???
Potem ustawienie "EXPO" i inne już bez problemu.
A tu przymiarka do upchania wszystkiego pod maską...
Tylko regiel u pasażera pod nogami trochę widoczny. Jak przykryję go zielonym pokrowcem to powinno być ok.
Czapek ożył!
(Kabelki w wersji beta.)
Odpalenie Novaka odbyło się w bez większych komplikacji. Niewiedzieć tylko czemu napęd zaprogramował się odwrotnie. Próbowałem dwa razy; ciągle cyngiel do siebie - jazda do tyłu. Przełączenie rewersu na apce nie załatwiło sprawy bo wtedy koła kręciły się bez przerwy i brakowało trymowania, żeby je zatrzymać. Wybrnąłem z tego tak, że zaprogramowałem regiel w odwrotnej kolejności niż podana w instrukcji -najpierw max tył, potem max przód a na koniec neutral.
Może ktoś zna przyczynę takiego zjawiska???
Potem ustawienie "EXPO" i inne już bez problemu.
A tu przymiarka do upchania wszystkiego pod maską...
Tylko regiel u pasażera pod nogami trochę widoczny. Jak przykryję go zielonym pokrowcem to powinno być ok.
Ostatnio zmieniony 2013-10-04, 14:55 przez wojtek9000, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kilka nowych detali:
-Logo GAZ (tam gdzie laser okazał się za mało precyzyjny, z pomocą przyszły fotopolimery i znów wielkie podziękowania dla Pawła, mojego modelarskiego "guru", który takie technologie ma oswojone). Teraz wyzwaniem będzie tak to pomalować, żeby litery nie znikły.
-półka pod akuska (+porządki w kablach)
-Casting na drivera wygrał... Pinokio! ...który przedłożył karierę kierowcy nad pozowanie do aktów. (głowa i dłonie zostaną ulepione z green-stuff'u, reszta przykryta skromnie ubraniem)
-Logo GAZ (tam gdzie laser okazał się za mało precyzyjny, z pomocą przyszły fotopolimery i znów wielkie podziękowania dla Pawła, mojego modelarskiego "guru", który takie technologie ma oswojone). Teraz wyzwaniem będzie tak to pomalować, żeby litery nie znikły.
-półka pod akuska (+porządki w kablach)
-Casting na drivera wygrał... Pinokio! ...który przedłożył karierę kierowcy nad pozowanie do aktów. (głowa i dłonie zostaną ulepione z green-stuff'u, reszta przykryta skromnie ubraniem)
Ostatnio zmieniony 2013-10-13, 21:00 przez wojtek9000, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek9000
- Adept / AT!
- Posty: 551
- Rejestracja: 2009-09-22, 11:00
- Imię:
- Lokalizacja: Kraków
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Sławku, wszelka konstruktywna krytyka mile widziana.Sławek pisze:Zacne detale
Wotku, jednak wyleję łyżkę dziegciu, coś mi nie leży w kształcie w tej kierownicy
Pozdr
Rzeczywiście kierownica była robiona do innego modelu a do tego trafiła z "łapanki". Jej kształt i wielkość różnią się od oryginalnego wolantu GAZa. Chwilowo nie mam niczego lepszego ale pomyślę o zmianie w przyszłości.