Jeep Wrangler Rubicon by Dorob
- dorob
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
- Imię: MarCin
- Lokalizacja: WP
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dziękować.
Wrangler na tych kołach zostawia taki sam ślad (szerokość) jak Axial Dingo na seryjnych felgach i oponach.
W porównaniu do poprzednich mostów w Jeepie ( były kulakowe ), model na tych mostach jest zdecydowanie stabilniejszy na trawersach. Szerokość zdecydowanie dodała mu stabilności.
Tak więc albo wygląd, albo trakcja.
Tu wygląd nie padł na łopatki (przynajmniej wg mnie ), bo zbliżony jest do Poison'a
Daje mi za to teraz więcej fajdy z jazdy
Zdobywam teraz szczyty
Wrangler na tych kołach zostawia taki sam ślad (szerokość) jak Axial Dingo na seryjnych felgach i oponach.
W porównaniu do poprzednich mostów w Jeepie ( były kulakowe ), model na tych mostach jest zdecydowanie stabilniejszy na trawersach. Szerokość zdecydowanie dodała mu stabilności.
Tak więc albo wygląd, albo trakcja.
Tu wygląd nie padł na łopatki (przynajmniej wg mnie ), bo zbliżony jest do Poison'a
Daje mi za to teraz więcej fajdy z jazdy
Zdobywam teraz szczyty
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
To zdanie "klucz" w podejściu do modelu i jego ostatecznego wyglądu.Tak więc albo wygląd, albo trakcja.
Ma być "hardcor" muszą być większe koła, większy prześwit, większy wykrzyż. Ma być "ładnie" ... musi być nieco inaczej niż to wyżej napisałem
Po pierwsze, nie można poddać się presji Kolegów
Po drugie, najlepiej mieć 2 lub 3 modele na różne okazje
Po trzecie, to co teraz jest np. Sportem za jakiś czas zawsze można przerobić na Extrem lub Super Scaled
Model w takiej postaci jak obecnie z pewnością daje frajdę w terenie.
- dorob
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
- Imię: MarCin
- Lokalizacja: WP
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Żebyś Wojtku wiedział, naprawdę daje
Presja kolegów jest pomocna i zawsze z niej staram się cość uszczknąć.
Wertowanie wątków z garaży daje potężną wiedzę teoretyczną, z praktyką różnie bywa.
Z tą ilością modeli to będzie ciężko, mieszkam i pracuję w Polsce, a ona nie daje mi takich możliwości
Chciałem model jak najbardziej skalowy, powiedzmy, że taki miałem (prawie), ale on nie do końca dawał mi frajdę z jazdy, do tego był zbyt awaryjny przy poprzednich mostach.
Doszedłem do wniosku, że chcę czegoś innego, dlatego jest jak jest i jak na razie jestem VERY HAPPY
Presja kolegów jest pomocna i zawsze z niej staram się cość uszczknąć.
Wertowanie wątków z garaży daje potężną wiedzę teoretyczną, z praktyką różnie bywa.
Z tą ilością modeli to będzie ciężko, mieszkam i pracuję w Polsce, a ona nie daje mi takich możliwości
Chciałem model jak najbardziej skalowy, powiedzmy, że taki miałem (prawie), ale on nie do końca dawał mi frajdę z jazdy, do tego był zbyt awaryjny przy poprzednich mostach.
Doszedłem do wniosku, że chcę czegoś innego, dlatego jest jak jest i jak na razie jestem VERY HAPPY
- robert3384
- Teoretyk
- Posty: 348
- Rejestracja: 2013-12-04, 11:08
- Imię: Robert
- Lokalizacja: EKU
- robert3384
- Teoretyk
- Posty: 348
- Rejestracja: 2013-12-04, 11:08
- Imię: Robert
- Lokalizacja: EKU