TB-01 Trial
-
- Weteran / AT!
- Posty: 1450
- Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
cała ta konstrukcja, nad którą pracuje ma w efekcie końcowym wyglądać jak hummer w skali 1:10 do tej pory prześwit szerokość i rozstaw osi w pełni pokrywa się z tą skalą i nie przeszkadza mi to że nie są to samochody często spotykane na zawodach trialowych... może właśnie dlatego pokusiłem się na taki krok...
-
- Weteran / AT!
- Posty: 1450
- Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
kombinuje z tym napędem na lewo i prawo wkońcu już wiem jakie mam przełożenie i co jest do poprawki -bezapelacyjnie rame podwozia trzeba zmienić wraz z mocowaniem silnika...
W tej chwili moje przełożenie 2,6x3,81x3,75=37,15
dopiero na 50% lathe 55t mam prędkość taką, jaka mnie interesuje...
kolejny etap przebudowy
-nowa rama
-przełożenie = 62,4
duzo pracy
W tej chwili moje przełożenie 2,6x3,81x3,75=37,15
dopiero na 50% lathe 55t mam prędkość taką, jaka mnie interesuje...
kolejny etap przebudowy
-nowa rama
-przełożenie = 62,4
duzo pracy
-
- Teoretyk
- Posty: 380
- Rejestracja: 2006-06-29, 07:19
- Imię:
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
clod ma przełożenie 1:30 tak dla porownania to podajeAdrian pisze:kombinuje z tym napędem na lewo i prawo wkońcu już wiem jakie mam przełożenie i co jest do poprawki -bezapelacyjnie rame podwozia trzeba zmienić wraz z mocowaniem silnika...
W tej chwili moje przełożenie 2,6x3,81x3,75=37,15
dopiero na 50% lathe 55t mam prędkość taką, jaka mnie interesuje...
kolejny etap przebudowy
-nowa rama
-przełożenie = 62,4
duzo pracy
-
- Teoretyk
- Posty: 48
- Rejestracja: 2006-07-10, 18:07
- Imię:
- Lokalizacja: stargard