Jako, że na części do Uaza muszę poczekać prawie do końca stycznia, uruchamiam kolejny projekt Toyota, podobnie jak Uaz, ma być modelem o bardzo realistycznym wyglądzie (co by nie powiedzieć - redukcyjnym ) Nie będzie mieć jakiś super właściwości jezdnych, ale za to będę ją mógł ostro eksploatować na pobliskim bagienku <
Jak na razie nie mam pomysłu w jaki sposób usprawnić zawieszenie.. a w zasadzie wyeliminować jego brak
Mam do niej dwa komplety gum, które prezentuję poniżej:
Toyota Hilux backyard basher - by Fabian
To może wspomnę parę słów o technicznej stronie luxa. Napęd stanowi silnki klasy 380 poprzez dwubiegową skrzynię. Uzyskuję w ten sposób przełożenia końcowe 1:12 i 1:40. AWD z możliwością przełączenia ręcznie na RWD. Moment obrotowy przenoszony na przód wałem, z tyłu brak dyfra, z przodu dyfer (już zblokowany klejem na gorąco). Skręt i zmiana biegów realizowana serwami. Na kołach o średnicy 7.5cm prześwit pod mostem 3.3cm prześwit po środku 5cm! Głębokość brodzenia 8cm bez uszczelniania serw.