Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Re: Wrangler Rubicon, czarny diabeł by Luke
Dodatkowo, apka FlySky Noble NB4 naprawdę robi robotę - później opiszę ją w osobnym wątku, bo myślę że warto.
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Powoli na ukończeniu.
Wyszło nawet lepiej niż sądziłem :odlot
Wyszło nawet lepiej niż sądziłem :odlot
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Czerwony dostaje nową skrzynkę na elektronikę, która dodatkowo usztywni ramę.
Całość wycięta z aluminium w trzech częściach.
Oczywiście będzie wodoodporna, a antena wyjdzie na zewnątrz.
Całość wycięta z aluminium w trzech częściach.
Oczywiście będzie wodoodporna, a antena wyjdzie na zewnątrz.
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Czerwony po testach terenowych.
Robi robotę. Ale opony jednak będę chciał zmienić na coś bardziej agresywnego i minimalnie większego.
Co polecacie?
Szybę muszę wstawić bo Hulkowi piasek w oczy sypie :odlot
Robi robotę. Ale opony jednak będę chciał zmienić na coś bardziej agresywnego i minimalnie większego.
Co polecacie?
Szybę muszę wstawić bo Hulkowi piasek w oczy sypie :odlot
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13468
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Taka ładna skrzyneczka, ale mocowanie włącznikaluke_ pisze:Czerwony dostaje nową skrzynkę na elektronikę, która dodatkowo usztywni ramę.
1. Skrzyneczka ma pokrywkę?
2. Antena będzie wypuszczona na zewnątrz skrzyneczki?
Taka zabudowa odbiornika, może wpłynąć na ekranowanie anteny i gorszy zasięg lub wprowadzać zakłócenia ..... lub nie. Ale gdyby pojawiły się jakieś kłopoty z łącznością, to można zacząć ich tam szukać, kolejno robiąc testy z otwartym pudełkiem lub całkiem wyjętą z niego elektroniką.
Jak bardziej agresywne mają być? Czyli jak bardzo mogą stracić na "ładności"?luke_ pisze:... opony jednak będę chciał zmienić na coś bardziej agresywnego i minimalnie większego.
Co polecacie?
Jeszcze ładne, a zapewne nieco lepiej robiące w terenie: Pro-Line BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM3 1.9"
http://rc-trial.pl/defek-vii-czyli-trx- ... ml#p375514
Nie ładne i bardzo uniwersalne, to chińskie "Hyraxy" za śmieszne pieniądze.
Jedne i drugie, to 120 mm średnicy.
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Skrzynka będzie zamknięta. Antena wyprowadzona na zewnątrz skrzynki.zotornik pisze:Taka ładna skrzyneczka, ale mocowanie włącznikaluke_ pisze:Czerwony dostaje nową skrzynkę na elektronikę, która dodatkowo usztywni ramę.
1. Skrzyneczka ma pokrywkę?
2. Antena będzie wypuszczona na zewnątrz skrzyneczki?
Taka zabudowa odbiornika, może wpłynąć na ekranowanie anteny i gorszy zasięg lub wprowadzać zakłócenia ..... lub nie. Ale gdyby pojawiły się jakieś kłopoty z łącznością, to można zacząć ich tam szukać, kolejno robiąc testy z otwartym pudełkiem lub całkiem wyjętą z niego elektroniką.
Powinno być ok, w razie czego górną część zrobię z tworzywa.
No i masz w punkt.zotornik pisze:Jak bardziej agresywne mają być? Czyli jak bardzo mogą stracić na "ładności"?luke_ pisze:... opony jednak będę chciał zmienić na coś bardziej agresywnego i minimalnie większego.
Co polecacie?
Jeszcze ładne, a zapewne nieco lepiej robiące w terenie: Pro-Line BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM3 1.9"
http://rc-trial.pl/defek-vii-czyli-trx- ... ml#p375514
Nie ładne i bardzo uniwersalne, to chińskie "Hyraxy" za śmieszne pieniądze.
Jedne i drugie, to 120 mm średnicy.
Mam chińskie kopie hyraxów i już chciałem zakładać. Ale te BFGoodrich Mud-Terrain są dokładnie takie jakich szukam.
Dzięki
Moje mają 114mm i 120mm będzie najlepszym wyjściem.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13468
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
BFGoodrich Mud-Terrain z Pro-Line, występują w 2 wersjach - dwie wersje twardości: gumy G8 i super soft (jak "misie" wydaje). Początkowo sądziłem, że źle wybrałem kupując G8, ale pod ciężkim TRX-em i tak trzeba pokombinować z wkładkami, by dobrze pracowały na trawersach.
Jak masz lżejszy model (niż moje 5,6 kg), to może te miększe?
Tylko rzucam temat do namysłu, decyzja musi być twoja.
Jak masz lżejszy model (niż moje 5,6 kg), to może te miększe?
Tylko rzucam temat do namysłu, decyzja musi być twoja.
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Założyłem na próbę chińską kopię Hyraxów, 120mm średnicy.
Niby 6mm więcej tylko, ale jednak jeśli chodzi o wielkość jest "sweet spot".
Jutro przełożę je na właściwe felgi i na chwilę obecną tak zostanie.
Potem będę kombinował dalej, na razie ma po prostu jeździć :odlot
Niby 6mm więcej tylko, ale jednak jeśli chodzi o wielkość jest "sweet spot".
Jutro przełożę je na właściwe felgi i na chwilę obecną tak zostanie.
Potem będę kombinował dalej, na razie ma po prostu jeździć :odlot
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Czerwony wstępnie oszpejowany.
Radzi sobie calkiem nieźle, chociaż na skałach każda rysa trochę boli ;-)
Radzi sobie calkiem nieźle, chociaż na skałach każda rysa trochę boli ;-)
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Ja bym się jeszcze pokusił o zmianę przodu na tą agresywniejszą atrapę
Re: Wrangler Rubicon, czerwony diabeł by Luke
Rubicon stoi niżej, mniejszy wykrzyż, ale już nie wygląda jak na szczudłach
Silnik Axiala się spalił i zniszczył mi już dwa regulatory, więc przebudowa w trakcie.
Silnik Axiala się spalił i zniszczył mi już dwa regulatory, więc przebudowa w trakcie.