AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
Witam
Axiala kupiłem jako kit , samo składanie poszło sprawnie i przyjemnie , po drodze zauważyłem i wyeliminowałem parę wad typowych w tym zestawie . Postaram się opisać i wrzucić trochę zdjęć z budowy tego modelu .
Axiala kupiłem jako kit , samo składanie poszło sprawnie i przyjemnie , po drodze zauważyłem i wyeliminowałem parę wad typowych w tym zestawie . Postaram się opisać i wrzucić trochę zdjęć z budowy tego modelu .
- Załączniki
-
- Drugie usprawnienie to skrzynia biegów , jest tam spory luz osiowy na głównym wałku .Luz ten nie był by problemem gdyby nie to że powoduje przesuniecie się jednej z zębatek w której zęby nie są wyfrezowane do końca w kierunku drugiej w wyniku czego skrzynia hałasuje . Pewnie ilu składających tyle sposobów na naprawę , jest też filmik na YT jak ten luz wyeliminować .
1-malutka podkładka wewnątrz
2-podkładka na wałek
Re: AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
W międzyczasie dokupiłem parę gratów i gadżetów
-apka Sanwa MT4S
-serwo XJ 6221MG
-regiel QUICRUN WP 1080
-silnik 35T
-felgi beadlock
-wyciągarka
-szekle
-rowerek i deskorolka
-wycieraczki przedniej szyby
-apka Sanwa MT4S
-serwo XJ 6221MG
-regiel QUICRUN WP 1080
-silnik 35T
-felgi beadlock
-wyciągarka
-szekle
-rowerek i deskorolka
-wycieraczki przedniej szyby
Re: AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
No dobra nie będę przedłużał , praczy było sporo ale to sprawia najwięcej przyjemności .
Re: AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
Zakupiłem chińskie półosie CVD z banggood , w opisie jest napisane że pasują do scx 10 i scx 10 II .
Niestety nie polecam bo nie pasują
Pierwszy problem to cześć która wchodzi w blokadę dyfra jest zeszlifowana za mało to nie problem bo szlifierka kątowa załatwiła problem .
Drugi poważny problem to to że oś zgięcia przegubu nie zgrywa się z osią obrotu zwrotnicy w wyniku czego przegub stawia duży opór przy skręcaniu i uniemożliwia pełny skręt .
Nie polecam tego produktu
Niestety nie polecam bo nie pasują
Pierwszy problem to cześć która wchodzi w blokadę dyfra jest zeszlifowana za mało to nie problem bo szlifierka kątowa załatwiła problem .
Drugi poważny problem to to że oś zgięcia przegubu nie zgrywa się z osią obrotu zwrotnicy w wyniku czego przegub stawia duży opór przy skręcaniu i uniemożliwia pełny skręt .
Nie polecam tego produktu
Re: AXIAL SCX 10 2 Cherokee XJ
No chyba właśnie z niewiedzy ? Wszyscy polecali CVD wiec pomyślałem czemu nie .Jerry_Cornelius pisze:Tak się zastanawiam, po kiego grzyba chciałeś wstawić cvd skoro masz oryginalne kardanowe, które są lepsze od CVD i dają większy kat skrętu
Zrozumiałbym ten zabieg w scx10 starszej generacji, bo tam są kielichy co dają skręt na poziomie 29 stopni, a cvd, odpowiednie zwrotnice i c-huby zwiększają do ok 35-40 stopni ale w scx10II?
Pozdrawiam
No i wydaje mi się jeśli nie to popraw mnie ale cvd przy pełnym skręcie nie szarpie tak jak kardan ?
Czy w cvd też występuje ten problem co w kardanach że koło przy dużym skręcie nie obraca się ze stałą prędkością tylko przyspiesza i zwalnia itd ?