Ford Bronco 1981 po taniości
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Fajnie zaczyna wyglądać, super wnętrze a karoseria postawiona na takim podwoziu powinna bujać się jak okręt, prawie jak taki '' prawdziwy '' ford z wiejskich dróg
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Buda dostała kolora:
Lubie metodę z solą, zawsze fajnie wychodzi - no i mega szybko.
Driver z giełdy dorwał się do fajery wymagał trochę tuningu, ale szybko złapał klimat.
Lubie metodę z solą, zawsze fajnie wychodzi - no i mega szybko.
Driver z giełdy dorwał się do fajery wymagał trochę tuningu, ale szybko złapał klimat.
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Bronco na Wildze się trochę potaplał, trochę pokurzył ale porządek w relacji musi być
Zmontowałem oświetlenie:
Światła trochę nie ustawione i walą wysoko
A serio - przednie diody mogłyby być cieplejsze, bo wyszedł trochę taki "xenon look".
Zobaczymy - może warstewka Clear Yellow uratuje sprawę.
Gorzej że po Wildze już widzę że to podwozie nie ma przyszłości. Widziałem gdzieś co prawda wątek z zwężaniem mostów Crawler Kinga ale pytanie czy ma to większy sens?
Miało być budżetowo a pewnie skończy się na podwoziu z Ascendera lub SCX10...
Zmontowałem oświetlenie:
Światła trochę nie ustawione i walą wysoko
A serio - przednie diody mogłyby być cieplejsze, bo wyszedł trochę taki "xenon look".
Zobaczymy - może warstewka Clear Yellow uratuje sprawę.
Gorzej że po Wildze już widzę że to podwozie nie ma przyszłości. Widziałem gdzieś co prawda wątek z zwężaniem mostów Crawler Kinga ale pytanie czy ma to większy sens?
Miało być budżetowo a pewnie skończy się na podwoziu z Ascendera lub SCX10...
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13468
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Zwężanie? Wykonalne, ale czy ma sens? Szkoda czasu, a efekt nie koniecznie będzie trwały i satysfakcjonujący.
Te mosty czasami są wykorzystywane do crawlerów, właśnie z racji szerokości,może znajdzie się na nie amator.
Axial czy Ascender? Wg mnie, bardzo porównywalne jakościowo modele. Jednak na naszym podwórku, Axial jest dużo bardziej popularny bo .......... był u nas wcześniej i szerzej dostępny. Części są do jednego i do drugiego, ale znów z dostępnością jest jak i z wspomnianą popularnością, axialowych jest więcej.
No i ostatni argument - wynikający z powyższego - w razie "W", łatwiej sprzedasz Axiala.
Te mosty czasami są wykorzystywane do crawlerów, właśnie z racji szerokości,może znajdzie się na nie amator.
Axial czy Ascender? Wg mnie, bardzo porównywalne jakościowo modele. Jednak na naszym podwórku, Axial jest dużo bardziej popularny bo .......... był u nas wcześniej i szerzej dostępny. Części są do jednego i do drugiego, ale znów z dostępnością jest jak i z wspomnianą popularnością, axialowych jest więcej.
No i ostatni argument - wynikający z powyższego - w razie "W", łatwiej sprzedasz Axiala.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Na pewno "dwójki" są ładniejsze, bardziej skalowe (jeśli chodzi o wygląd) od "jedynek".sherman77 pisze:Tylko znowu SCX10 II czy SCX10? Pewnie II lepsza...?
- sherman77
- Teoretyk
- Posty: 574
- Rejestracja: 2018-03-15, 20:52
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
No tak, jakieś poprawki mają - w końcu to v.2
Pytanie tylko czy warto dopłacać czy nie? Bo co oglądam porównanie to panowie się ekscytują "ficzerami" a żeby tak ktoś od serca powiedział co ma sens, a co jest tylko wodotryskiem to niekoniecznie Stąd pytam userów, czyli Was. Zacząłem od zerkania na Ascendera bo wydawał się być wystarczająco konstruowany i dość elastyczny - 4 rozstawy osi, a przy tym ładnych parę stów tańszy...
Pytanie tylko czy warto dopłacać czy nie? Bo co oglądam porównanie to panowie się ekscytują "ficzerami" a żeby tak ktoś od serca powiedział co ma sens, a co jest tylko wodotryskiem to niekoniecznie Stąd pytam userów, czyli Was. Zacząłem od zerkania na Ascendera bo wydawał się być wystarczająco konstruowany i dość elastyczny - 4 rozstawy osi, a przy tym ładnych parę stów tańszy...
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Ford Bronco 1981 po taniości
Axial SCX10 2 ma tą przewagę nad "jedynką" że grucha jednak w tym drugim jest zauważalnie wieksza. Dwujeczka ma lepszy start w terenie i lepiej wyglada.