SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Przedstawiam swój pierwszy pojazd - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon wersja Kit.
W modelu zostały zamontowane:
* Serwo - Tower Pro MG-946R
* Silnik - HPI 1148 SATURN MOTOR 35T
* Regulator HPI 105906y SC-15WP
Do zasilania używam pakietów 5000 lub 3600 firmy Nosram
Sterowanie odbywa się poprzez Turnigy GTX3 z odbiornikiem Turnigy GTX3R
Koła dociążone po 100g każde
Zanim pojazd wyruszył w teren dorzuciłem nadkola własnej produkcji oraz mocowanie karoserii na rzepy, a ostatnio 4 diody w zderzaki.
Niestety podczas pierwszej jazdy w terenie zgubił się kardan przedniego wału i obecnie zamontowany jest zamiennik zakupiony na forum.
Plany:
* Wymiana wału na mocniejszy (z tego co doczytałem na forum grubas Traxxas)
* Przeniesienie pakietu na przód/środek
* Zmiana zębatek lub wymiana na silnik 55T, może reduktor - muszę jeszcze rozeznać temat (wydaje mi się, że do trialu Jeep jest trochę za szybki teraz)
* Wymiana linek
* Wymiana oświetlenia na pełne (kupię jakieś gotowe rozwiązanie)
* Wyciągarka
* Nowe felgi z beadlock + oponki
* Bagażnik dachowy z belką oświetleniową (jestem w trakcie produkcji)
* .... inne jeszcze nie wiem jakie ale lubię zmiany
Zmiany nie wszystkie od razu ale powoli do celu
Sugestie i uwagi mile widziane.
W modelu zostały zamontowane:
* Serwo - Tower Pro MG-946R
* Silnik - HPI 1148 SATURN MOTOR 35T
* Regulator HPI 105906y SC-15WP
Do zasilania używam pakietów 5000 lub 3600 firmy Nosram
Sterowanie odbywa się poprzez Turnigy GTX3 z odbiornikiem Turnigy GTX3R
Koła dociążone po 100g każde
Zanim pojazd wyruszył w teren dorzuciłem nadkola własnej produkcji oraz mocowanie karoserii na rzepy, a ostatnio 4 diody w zderzaki.
Niestety podczas pierwszej jazdy w terenie zgubił się kardan przedniego wału i obecnie zamontowany jest zamiennik zakupiony na forum.
Plany:
* Wymiana wału na mocniejszy (z tego co doczytałem na forum grubas Traxxas)
* Przeniesienie pakietu na przód/środek
* Zmiana zębatek lub wymiana na silnik 55T, może reduktor - muszę jeszcze rozeznać temat (wydaje mi się, że do trialu Jeep jest trochę za szybki teraz)
* Wymiana linek
* Wymiana oświetlenia na pełne (kupię jakieś gotowe rozwiązanie)
* Wyciągarka
* Nowe felgi z beadlock + oponki
* Bagażnik dachowy z belką oświetleniową (jestem w trakcie produkcji)
* .... inne jeszcze nie wiem jakie ale lubię zmiany
Zmiany nie wszystkie od razu ale powoli do celu
Sugestie i uwagi mile widziane.
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Ładny Jeep, na forum kolejny użytkownik z rodzaju: JEEPoholic :W :ok
Wymiana zębatki atakującej to podstawa. Traxxas 12T lub 14T to ideał i niezniszczalna rzecz.
Pytanko mi się nasuwa, w planach podałeś "* Wymiana linek", w wersji KIT są metalowe, na jaki rodzaj chcesz wymienić?
Wymiana zębatki atakującej to podstawa. Traxxas 12T lub 14T to ideał i niezniszczalna rzecz.
Pytanko mi się nasuwa, w planach podałeś "* Wymiana linek", w wersji KIT są metalowe, na jaki rodzaj chcesz wymienić?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13463
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Czerwień została stworzona dla Jeepów
Jak Koledzy już pisali - fabryczne wały są jak najbardziej OK, choć nie wiem co było nie tak złożone że zgubiłeś kardan ?
Linki jak widzę na zdjęciu też masz aluminiowe, to samo dotyczy łącznika zwrotnic, więc tu niczego nie ma potrzeby zmieniać.
Fajne nadkola
Jak Koledzy już pisali - fabryczne wały są jak najbardziej OK, choć nie wiem co było nie tak złożone że zgubiłeś kardan ?
Linki jak widzę na zdjęciu też masz aluminiowe, to samo dotyczy łącznika zwrotnic, więc tu niczego nie ma potrzeby zmieniać.
Fajne nadkola
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
@Jerry_Cornelius - tak to zębatka 20t taką jak dostałem w zestawie, koszt nie jest duży więc wydaje mi się że można próbować.
@przemsky - może uda mi się kiedyś sprawić Jeppa 1:1 . Może nie fortunnie nazwałem "Wymiana linek" - otóż po awarii wyleciała z gniazda "linka" z przedniego mostu w kształcie litery Y. Od tego czasu co jakiś czas lubi wypaść jak się coś zablokuje, dramatu nie ma ale... muszę pomyśleć.
@cina - przedni wał nie jest oryginalny, jego chcę wymienić
@zotornik - podczas jazdy w terenie odkleił się regulator spadł na wał i go zablokował, a ja nie wiedząc o tym dodałem gazu...
Wały kupiłem tutaj buda-f350-t13341-45.html#p319670
P.S.
Mam jeszcze problem ze wstecznym - przy małych prędkościach nie jedzie płynnie tylko skacze ale muszę sprawdzić jedną rzecz i jeśli się nie uda założę wątek w odpowiednim dziale.
@przemsky - może uda mi się kiedyś sprawić Jeppa 1:1 . Może nie fortunnie nazwałem "Wymiana linek" - otóż po awarii wyleciała z gniazda "linka" z przedniego mostu w kształcie litery Y. Od tego czasu co jakiś czas lubi wypaść jak się coś zablokuje, dramatu nie ma ale... muszę pomyśleć.
@cina - przedni wał nie jest oryginalny, jego chcę wymienić
@zotornik - podczas jazdy w terenie odkleił się regulator spadł na wał i go zablokował, a ja nie wiedząc o tym dodałem gazu...
Wały kupiłem tutaj buda-f350-t13341-45.html#p319670
P.S.
Mam jeszcze problem ze wstecznym - przy małych prędkościach nie jedzie płynnie tylko skacze ale muszę sprawdzić jedną rzecz i jeśli się nie uda założę wątek w odpowiednim dziale.
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
W ramach przygotowania na Wilgę poczyniłem mały :
1. Obniżone zawieszenie poprzez wstawienie 12mm tulejek do amortyzatorów
2. Wstawiłem dystanse do mocowania amortyzatorów wcześniej czasami obcierały o nadkola
3. Wydłużona linka od serwa - poprawił się skręt
4. Wymiana opon na Dirt Graber 1.9 + felgi zamówione od skośnookich. Całość ważyła 190g dociążyłem do 300g
5. Wstawiona nowa szyba - stara, oryginalna po rolce tak się połamała, że nie było już jak jej skleić.
6. Z prętów miedzianych powstała platforma na dach. Niestety mocowania jakie zrobiłem okazały się nie do końca praktyczne i niezbyt estetycznie wyglądają. Miały dawać możliwość łatwej regulacji platformy. W planie mała modyfikacja - dolutuje blaszki miedziane do poprzeczek.
7. Na dachu wylądowało oświetlenie, Hi-lift, koło zapasowe i trapy. Całość przykrywa siatka zrobiona z gumek do włosów.
8. Z tyłu w miejscu koła zapasowego wylądowało kilka gadżetów oraz łańcuch, a w bagażniku za tylnym siedzeniem gaśnica.
9. Na przodzie imitacja wyciągarki (w planie zrobienie wyciągarki z serwa, części już mam)
1. Obniżone zawieszenie poprzez wstawienie 12mm tulejek do amortyzatorów
2. Wstawiłem dystanse do mocowania amortyzatorów wcześniej czasami obcierały o nadkola
3. Wydłużona linka od serwa - poprawił się skręt
4. Wymiana opon na Dirt Graber 1.9 + felgi zamówione od skośnookich. Całość ważyła 190g dociążyłem do 300g
5. Wstawiona nowa szyba - stara, oryginalna po rolce tak się połamała, że nie było już jak jej skleić.
6. Z prętów miedzianych powstała platforma na dach. Niestety mocowania jakie zrobiłem okazały się nie do końca praktyczne i niezbyt estetycznie wyglądają. Miały dawać możliwość łatwej regulacji platformy. W planie mała modyfikacja - dolutuje blaszki miedziane do poprzeczek.
7. Na dachu wylądowało oświetlenie, Hi-lift, koło zapasowe i trapy. Całość przykrywa siatka zrobiona z gumek do włosów.
8. Z tyłu w miejscu koła zapasowego wylądowało kilka gadżetów oraz łańcuch, a w bagażniku za tylnym siedzeniem gaśnica.
9. Na przodzie imitacja wyciągarki (w planie zrobienie wyciągarki z serwa, części już mam)
- Załączniki
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
super robota
równo, czysto i dokładnie
PS.
Ale prawdziwego wincha to ty w szportach potrzebujesz i to bardzo
równo, czysto i dokładnie
PS.
Ale prawdziwego wincha to ty w szportach potrzebujesz i to bardzo
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Dziękuje wszystkim za dobre słowo. Jak się z bliska przyjrzeć to kilka niedoróbek muszę poprawić no ale tak wygląda podczas nauki
Jeśli chodzi o wyciągarkę to niestety po prostu nie zdążyłem zrobić
Jeśli chodzi o wyciągarkę to niestety po prostu nie zdążyłem zrobić
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11533
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Bagażnik super ale na zawody go zdemontuj
Taka masa tak wysoko uuuuuuuuuuu będą rolki :...
Jak to się mówi, ładnie wygląda, albo robi w terenie
Taka masa tak wysoko uuuuuuuuuuu będą rolki :...
Jak to się mówi, ładnie wygląda, albo robi w terenie
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Nie słuchaj tego gościa z Otwocka , nie demontuj bagażnika, rolki są fajne i widowiskowe