SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Cóż życie, a raczej pierwsze zawody w Wildze zweryfikowały moje pomysły na auto :decha
1. Boczne podesty - nie pamiętam ile razy na nich się zawiesiłem... - wyleciały. Między osiami na osłonie podwozia wkleiłem dodatkowe boczki w celu usztywnienia karoserii (tak, aby punkt 5 regulaminu był spełniony.
2. Mocowanie pakietu powędrowało w poprzek na przód.
3. Zasilanie zmienione na lipo 2s
4. Zmiana lokalizacji elektorniki - pudełko na odbiornik powędrowało na prawą stronę a regulator na lewą. Przy okazji przymocowałem włączniki od regulator i świateł tak aby można było je używać bez ściągania karoserii.
5. Wymiana regulator na Hobbywing 1060 oraz nowa aparatura Radiolinka
6. Wyciągarka - po wszystkich przymiarkach powędrowała na tył. Wyprodukowana z serwa Tower Pro MG-946R. Linka poprowadzona w rurce alu.
7. Serwo skrętu - jako, że serwo zaadoptowałem do wyciągarki za skręt odpowiada teraz HPI SF20W. Wydaje mi się, że trochę słabe ale akurat takie miałem pod ręką.
Jeszcze kilka regulacji i wszystko powinno grać
Mam jeszcze przekładnie z silnikiem 35T oraz atakiem 14 (obecnie silnik 55T i atak 20). Musze pozamieniać i zobaczymy jaka różnica w praktyce.
1. Boczne podesty - nie pamiętam ile razy na nich się zawiesiłem... - wyleciały. Między osiami na osłonie podwozia wkleiłem dodatkowe boczki w celu usztywnienia karoserii (tak, aby punkt 5 regulaminu był spełniony.
2. Mocowanie pakietu powędrowało w poprzek na przód.
3. Zasilanie zmienione na lipo 2s
4. Zmiana lokalizacji elektorniki - pudełko na odbiornik powędrowało na prawą stronę a regulator na lewą. Przy okazji przymocowałem włączniki od regulator i świateł tak aby można było je używać bez ściągania karoserii.
5. Wymiana regulator na Hobbywing 1060 oraz nowa aparatura Radiolinka
6. Wyciągarka - po wszystkich przymiarkach powędrowała na tył. Wyprodukowana z serwa Tower Pro MG-946R. Linka poprowadzona w rurce alu.
7. Serwo skrętu - jako, że serwo zaadoptowałem do wyciągarki za skręt odpowiada teraz HPI SF20W. Wydaje mi się, że trochę słabe ale akurat takie miałem pod ręką.
Jeszcze kilka regulacji i wszystko powinno grać
Mam jeszcze przekładnie z silnikiem 35T oraz atakiem 14 (obecnie silnik 55T i atak 20). Musze pozamieniać i zobaczymy jaka różnica w praktyce.
- Załączniki
- Zapo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 1057
- Rejestracja: 2010-03-14, 18:23
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Opole
- Podziękował : 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Piknie mam nadzieję że zmiany się sprawdzą w terenie [emoji106]
Palnięte via Tapatalk without using ten fingers on PRIV QWERTY keyboard
Palnięte via Tapatalk without using ten fingers on PRIV QWERTY keyboard
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Zmień przed zawodami to serwo HPI SF20W, ono ma 6,6kg przy 6V. Jeśli zasilasz je normalnie z odbiornika a nie przez BECa to ma ok 5kg. Spalisz na pierwszej lepszej przeszkodzie albo nie dasz rady skręcić.
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Mam świadomość słabości tego serwa niestety w zeszłym tygodniu zamówiłem paczkomatem nowe i do dzisiaj nie doszło. Cały czas się tłumaczą długim weekendem :dechacina pisze:Zmień przed zawodami to serwo HPI SF20W, ono ma 6,6kg przy 6V. Jeśli zasilasz je normalnie z odbiornika a nie przez BECa to ma ok 5kg. Spalisz na pierwszej lepszej przeszkodzie albo nie dasz rady skręcić.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13467
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
I tak powinno być od początku
Ale warto, czasem się przejechać, by do innego rozwiązania samemu się przekonać
A wiesz, że jak przeniosłeś elektronikę na druga stronę modelu, to Ci się kierunek obrotów silnika zmieni!
Ale warto, czasem się przejechać, by do innego rozwiązania samemu się przekonać
A wiesz, że jak przeniosłeś elektronikę na druga stronę modelu, to Ci się kierunek obrotów silnika zmieni!
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Dziękuję Nie traćmy nadziei jeszcze 2 dniJerry_Cornelius pisze:W razie czego mogę użyczyć blue birda bms 630mg
:W
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
zotornik pisze:I tak powinno być od początku
Ale warto, czasem się przejechać, by do innego rozwiązania samemu się przekonać
A wiesz, że jak przeniosłeś elektronikę na druga stronę modelu, to Ci się kierunek obrotów silnika zmieni!
Spokx obróciłem silnik i już jedzie prawdiłowo
- Apeswu
- Adept / AT!
- Posty: 458
- Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
JEST JEST! Paczka odebrana! Serwo zaraz montuje
Przy okazji przyszedł od razu pakiet nowy pakiet Lipo. W związku z tym, że jest nowy, mogę go jutro naładować i jeździć, czy lepiej dzisiaj jakoś go już przygotować (np. naładować i rozładować) ?
Przy okazji przyszedł od razu pakiet nowy pakiet Lipo. W związku z tym, że jest nowy, mogę go jutro naładować i jeździć, czy lepiej dzisiaj jakoś go już przygotować (np. naładować i rozładować) ?