2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Sport
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
czayo
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 3734
Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#31

Post autor: czayo »

:LOL

Awatar użytkownika
Maciek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11189
Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
Imię: Maciek
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#32

Post autor: Maciek »

Radek pisze: Na przedłużanie nie pamiętam, Maciek chyba kiedyś wstawiał chuba foty.
Bierzesz żeńską końcówkę, obcinasz żeby mieć "rurkę", nasuwasz na męską końcówkę.
Bierzesz męską końcówkę, obcinasz żeby mieć "pręcik", wsuwasz do żeńskiej końcówki, przewiercasz na wylot w poprzek i skręcasz, kleisz, co tam ci wpadnie do głowy

Kiedyś robiłem tak z rurką pcv ale masz wałów od ciula i trochę więc wykorzystaj to co masz :)

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#33

Post autor: Radek »

Thx Maciek :OK

Dziś trochę wieczorem porobiłem przy modelu, zanaczy dalej robię :D
Miałem farta i przy kombinacji rurek z Maverick-a i różnych rod end-ów chyba wszystko pasuje.
Rozstaw osi 322mm i nie ma opcji żeby był większy.
Jeep narazie na dropie może uda mi się dobrać jakieś sprężyny do tych amorów i trochę podnieść.
Czayo na M2 przyczepiłes kabinę do ramy, nie mam miejsca raczej na coś większego.
Załączniki
14607584417430.jpg
14607584418442.jpg
14607584417571.jpg
14607584936443.jpg

Awatar użytkownika
dorob
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
Imię: MarCin
Lokalizacja: WP
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#34

Post autor: dorob »

Nic nie podnos, prześwit jest idealny

Kciukiem klikane na GRA L09

Awatar użytkownika
czayo
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 3734
Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#35

Post autor: czayo »

Ja mam przykręconą na M3.

A te linki dolne to nie lepiej dać od wewnątrz ramy? Będą mniej przeszkadzały w terenie.

A rozstaw wygląda w porządku. Ja mam bardziej do tyłu nadkola puszczone, i stąd pewnie u mnie musi być większy rozstaw.

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13467
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#36

Post autor: zotornik »

Radek pisze:Jeep narazie na dropie może uda mi się dobrać jakieś sprężyny do tych amorów i trochę podnieść.
Tylko nie popełnij błędu "świeżaka" - teraz nie ma tam silnika, pakietu i reszty - na pełnym obciążeniu baw się dopiero sprężynami, bo Ci potem siądzie ..... komu ja to mówię ;)

A ogólnie to :OK

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#37

Post autor: Radek »

dorob pisze:Nic nie podnos, prześwit jest idealny

Kciukiem klikane na GRA L09
Postaram się żeby było tak samo dam amory z dwa otwory do góry, ale dodam sprzężny jak jakieś dopasuję :D
Jerry_Cornelius pisze:Nieźle wygląda lecz przód wyżej stoi niż tył :D
Buda jest idealnie wypoziomowana, przednie nadkole górną krawędź ma wyżej od tylnego i take złudzenie :OK
czayo pisze:Ja mam przykręconą na M3.

A te linki dolne to nie lepiej dać od wewnątrz ramy? Będą mniej przeszkadzały w terenie.

A rozstaw wygląda w porządku. Ja mam bardziej do tyłu nadkola puszczone, i stąd pewnie u mnie musi być większy rozstaw.
Świetny pomysł z tymi linkami w ogóle o tym nie pomyślałem teraz jest ok na styk, ale jak mam zmienić amory co by był praca to mogą haczyć o mocowanie progów :OK

Co do mocowania to już wiesz że coś innego muszę wymyśleć, znaczy dodam jakiś hips i się skończy na tym :D
zotornik pisze:
Radek pisze:Jeep narazie na dropie może uda mi się dobrać jakieś sprężyny do tych amorów i trochę podnieść.
Tylko nie popełnij błędu "świeżaka" - teraz nie ma tam silnika, pakietu i reszty - na pełnym obciążeniu baw się dopiero sprężynami, bo Ci potem siądzie ..... komu ja to mówię ;)

A ogólnie to :OK
Tak mam to na uwadze, zresztą zanim coś dobiorę to model będzie jezdził, wczoraj posiedziałem do 4 rano i już w sumie można budę na gumkę przyczepić podpiąć elektronikę i model jeździ :VV

Foty z wczoraj z późnych walk nocnych :D

Na wstępie Cina masz już wolnego swojego kierowcę :OK
14608079967497.jpg
W zamian jest już nowy kierowca, tylko że bez gaci :hehe
14608079969229.jpg
14608079969018.jpg
Do podwozia wystarczy potpiąć "prąd" i można testować, zastanawiam się czy nie zostawić tego silnika 25, bo drugi mam 55 i obawiam się że będzie za wolny.
14608079965085.jpg
14608079961602.jpg
14608079960961.jpg

Awatar użytkownika
czayo
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 3734
Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#38

Post autor: czayo »

Aleś kierowcy kurację odchudzającą zafundował....Ale zmiana na plus :)

A co do prędkości, to najlepszym testem będzie teren. A co do mocowania przekładni i silnika, widzę eleganckie druciarstwo :D
U mnie ten zestaw mieści się nad serwem bez problemu, tyle że nie mam dropa.

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#39

Post autor: Radek »

Wczoraj znowu powalczyłem nad modelem i dzięki temu już dziś na spotkaniu warszawskim były pierwsze testy w terenie.
Musiałem trochę budę naprawić i przerobić co by pakiet się zmieścił tam gdzie chciałem.
Z wczorajszych nocnych walka zapomnialem skręcić amorów i linków i dziś Błażej na spotkaniu ratował mnie nakretkami.
Co do prędkości to coś jest nie tak, silnik 25t regulator HK XCar 45A (czy ktoś potrafi to ustawić ja nie łapię tych melodyjek) a model jedzie powoli. Podejrzewam winę silnika bo wcześniej pracował na 3S, a tera ma 2S
Załączniki
14621058182270.jpg
14621058182451.jpg
14621058182972.jpg

Awatar użytkownika
RC-Nennox
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2568
Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
Imię: Błażej
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#40

Post autor: RC-Nennox »

Cieszę się, że mogłem pomóc i co najważniejsze, że dotarłeś na spotkanie!
Zawsze miałem słabość do Jeepa Rubicona - fajna maszyna z niego będzie jak jeszcze nad nim popracujesz ;)
Troszkę mniejszy zderzak z przodu by sie przydał :)

Co to sa za amorki których użyłeś bo wyglądają jak by mogły pasować do mojego hiluxa.

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#41

Post autor: Radek »

RC-Nennox pisze: Troszkę mniejszy zderzak z przodu by sie przydał :)
nel
Co to sa za amorki których użyłeś bo wyglądają jak by mogły pasować do mojego hiluxa.
Co do zderzaka to muszę z Czayo porozmawiać :D

A amorki to są TAMIYA SRB shock set firmy RC Channel.

http://www.rcchannel.com.tw/product_inf ... cts_id=286

tylko kiedyś można było kupić same 70mm, na eBay trzeba sprawdzić.
tylko że one są bez sprężyn, sam olej.

Awatar użytkownika
RC-Nennox
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2568
Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
Imię: Błażej
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#42

Post autor: RC-Nennox »

Dziękuje za info bede szukał :)
Brak sprężyn mi nie przeszkadza - mam resory :)

Awatar użytkownika
czayo
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 3734
Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#43

Post autor: czayo »

A co Wam w tym zderzaku przeszkadza? Ukształtowałeś go choć trochę? :> Bo na fotkach nie widać. Toć to półfabrykat jest :). Ja swojemu trochę podszlifowałem kanty i ogólnie wyprofilowałem, i moim zdaniem wygada eleganko. Zresztą to jest zderzak o wymiarach pasujących do Sportów (20mm wysokości), odpowiedniej wysokości mocowania względem budy oraz odpowiedniej szerokości.

Co do xcara 45A, to ja tam wielu ustawień nie pamiętam, tam jedyne ustawienie to tryb pracy, i generalnie z tego co pamiętam, to różnica była czy był hamulec czy nie. Tylko to zauważyłem jak zmieniłem tryb.

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#44

Post autor: Radek »

Jeep dzięki Michałowi otrzymał nowe oponki :OK :party
felgi najtańsze kińczyki które mam okazały się całe połamane podczas przekładania opon, jakość ich jest mizerna, teraz już na 100% trzeba zakupić nowe felgi.
DSC_8785.jpg
Otrzymał również nowy silnik 35T, który okazał się idealny :D
Jest szybszy o wiele od 55T ale zachował precyzje jak z 55T i mimo że regulator nie posiada DB to na neutralu model się zachowuje jak by go posiadał :D
DSC_8791.jpg
DSC_8790.jpg
DSC_8788.jpg
Zapodałem jeszcze sprężyny z długopisów do amorów i już niestety nie ma dropa, model się nieznacznie podniósł i zapewne ograniczyłem mu RTI, ale to już sprawdzę na rampie.
DSC_8792.jpg
I najważniejsze wczoraj zabrałem się za obróbkę zderzaków jak dla mnie wyszły SUPER MEGA :VV aż jestem w szoku że mi się tak udało i niczego nie skopałem, przepraszam skopałem złamałem jedno wiertło w zderzaku, ale udało się to przykryć mocowaniem pod szekle :hehe
Załączniki
DSC_8777.jpg
DSC_8780.jpg
DSC_8782.jpg

Awatar użytkownika
dorob
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
Imię: MarCin
Lokalizacja: WP
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#45

Post autor: dorob »

Zderzaczki faktycznie wyszły klasa :brawo
Maźnij jeszcze skrzyneczkę na czarno, żeby nie waliła po ślepiach pod maską.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Sport”