2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Sport
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vince20DRAGONCUSTOMS
Teoretyk
Posty: 65
Rejestracja: 2016-02-17, 23:22
Imię: Witold

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#91

Post autor: Vince20DRAGONCUSTOMS »

Myslales moze ofigurkacj z serii "LOST" albo chociaz z FF 7?

https://goo.gl/images/C4Uapf

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#92

Post autor: Radek »

Vince20DRAGONCUSTOMS pisze:Myslales moze ofigurkacj z serii "LOST" albo chociaz z FF 7?

https://goo.gl/images/C4Uapf
Nie nigdy nie miałem.
RC-Nennox pisze:Kierownicza mega :)
Shake truskawkowy idealny na zbliżające się gorące lato :)
Tylko te oponki ;) Ok już nic nie mówię bo jeszcze się okaże, że robią i będzie, że się czepiam ;)
Hej te oponki na spotkaniu nawet nieźle sobie radziły i to w rękach mojej Córki i ze źle ustawionym regulatorem :D
Fakt że na błotku :D

A co do regulatora którym jest HobbyKing X-Car 45A Brushed Car ESC
https://hobbyking.com/en_us/hobbyking-x ... tore=en_us

To wczoraj się zawziąłem i go zaprogramowałem :D
Pomijając że ma cutoff dla Lipo i Forward/Brake/Reverse dla on-road to i ma Forward/DragBrake/Reverse :VV
Z silnikiem Modelcraft z Conrada 35T + HPI + rozdzielacz w stylu T1 doskonale to działa :VV

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#93

Post autor: Radek »

Przetestowany został regulator HobbyKing X-Car 45A Brushed Car ESC w sobotę w terenie i powiem że to jest chyba najtańszy regulator do trialu, naprawdę daje rade i najważniejsze że ma Drag Brake :OK

To zdjęcie wykonałem na podjeździe gdzie było tak stromo że bałem się zejść, a podejść ni było by szans, tylko Jeepem trochę na wstecznym zjechałem do zrobienia zdjęcia i Drag go spokojnie utrzymał.
Załączniki
IMG_20170520_163821_HDR.jpg

Awatar użytkownika
Orzeł
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 2895
Rejestracja: 2008-11-17, 13:59
Imię: Zbyszek
Lokalizacja: Kurowice k/Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#94

Post autor: Orzeł »

Bardzo ładnie się prezentuje na tym stoku :brawo
Tak z ciekawości duże to koszty tego regla i silnika ;)

Przepraszam już doczytałem linka :hehehe

Faktycznie cena rewelacyjna

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#95

Post autor: Radek »

Orzeł pisze:Bardzo ładnie się prezentuje na tym stoku :brawo
Tak z ciekawości duże to koszty tego regla i silnika ;)
Taniej się chyba nie da, silnik z conrada za chyba 35zł regulator 10$, tylko przy regulatorze jest zabawa z programowaniem z tymi cholernymi melodyjkami :D

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#96

Post autor: Radek »

A widzisz, mój nie i był programowany za pomocą karty, ale i tak był cholernie problematyczny, aż się nie W... na niego i jak się go ustawiło to się okazało że naprawdę daje radę.
Co ciekawe ma tak dobrą precyzję że zastawiam się nad zainstalowaniem szybszego silnika niż 35T

Awatar użytkownika
Orzeł
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 2895
Rejestracja: 2008-11-17, 13:59
Imię: Zbyszek
Lokalizacja: Kurowice k/Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#97

Post autor: Orzeł »

Jak by nie było nawet z małymi problemami ale alternatywa niskobudżetowa jest :OK

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#98

Post autor: Radek »

Jeep otrzymał nowe felgi, stare się rozsypały na drobny mak (dosłownie)
I z Basią ponaklejaliśmy nalepki, Krzychu dzięki za "hello Basia" :OK
Załączniki
15238658236890.jpg
15238658237261.jpg

Awatar użytkownika
Apeswu
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 458
Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#99

Post autor: Apeswu »

Hmm... Powiedz mi proszę jaką szerokość mają Twoje nadkola? Są to oryginalne od New Bright?

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#100

Post autor: cina »

Nie są oryginalne, pewnie od jakiegoś axiala pochodzą, tyle pamiętam :D

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11534
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#101

Post autor: Radek »

Apeswu pisze:Hmm... Powiedz mi proszę jaką szerokość mają Twoje nadkola? Są to oryginalne od New Bright?
cina pisze:Nie są oryginalne, pewnie od jakiegoś axiala pochodzą, tyle pamiętam :D
Dokłądnie, Cina wie bo to on to robił :D

Awatar użytkownika
Apeswu
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 458
Rejestracja: 2015-12-17, 15:42
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: 2009 Jeep Wrangler Rubicon 4x4

#102

Post autor: Apeswu »

cina pisze:Nie są oryginalne, pewnie od jakiegoś axiala pochodzą, tyle pamiętam :D

Tak mi się właśnie wydawało. Oryginale w New Bright trochę szerokie są.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Sport”