Jeep - SCX

Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Sport
Awatar użytkownika
jaruso
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 6928
Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

#31

Post autor: jaruso »

Oponki założone na felgę Hpi stockcar:
- trialbuster: 104x34mm
- dirtgrabber: 95x33 mm.

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

#32

Post autor: cina »

Dzięki, będę wiedział co brać do następnego ...

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

#33

Post autor: cina »

Od ostatniego posta trochę się zmieniło ...

Model startuje w klasie Sport i nawet sobie radzi w porównaniu ze znacznie krótszymi konkurentami :D

Dostał wyciągarkę z serwa i osobnym sterownikiem z 3 kanału i daje radę.

Zawieszenie na sprężyna zostaje, RTI <650 mierzone na Mazurach, nie pamiętam dokładnie ile.

Po zawodach na Mazurach wymieniłem serwo na mocniejsze. Był 6kg Traxxas a jest 20kg Savox i prawie ośki wyrywa :)

Obecnie zmienione koła na rdzawki 1.9" + Super swamper, dociążone. Model swoje zaczął ważyć i podczas dzisiejszej zabawy na piaskach stała się rzecz dla mnie nowa. Wciskam gaz, słyszę że silnik się kręci a model nie jedzie ... czyżby sprzęgło ? Może trzeba mocniej dokręcić ? Przyznam że pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło ...
Czy może silnik szczotkowy Novak 35T nie ma tyle mocy żeby na piasku pod górkę wjechać ?? Pakiet miał 7,5V więc jeszcze dawał radę.
Generalnie dzisiejsze jazdy po piaskach dały się dość mocno we znaki modelom. Przypadkiem dotknąłem silnika i się oparzyłem ....

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

#34

Post autor: cina »

Trochę zarobiony jestem, ale odpowiadam: ProLine Super Swamper. Na rdzawkach szerokość jest 108mm, w Maćka Jeepie też są te same oponki ale na innej feldze i tam średnica jest 112mm.

Dokręciłem sprzęgło, wymieniłem serwo, jeszcze model muszę zważyć z ciekawości. Na zdjęciu nie widać ale założony jest też nowszy pakiet 5000mAh.

Kilka fotek jak model wygląda od wewnątrz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

#35

Post autor: cina »

Jerry, na torebce było napisane PRO-LINE, chyba że ja czegoś nie wiem :)

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Jeep - SCX

#36

Post autor: cina »

Garaż do zamknięcia, model rozebrany.

Awatar użytkownika
cina
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2490
Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
Imię: Michał
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Jeep - SCX

#37

Post autor: cina »

Zamykamy.

Zablokowany

Wróć do „Garaż - Sport”