Crawlery

Strona, domeny, serwery, naklejki itp ...
Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

#1

Post autor: zotornik »

:VV

Super na Ciebie zawsze można liczyć :)

Mam jakby co propozycje korekty do regulaminu "PC-etów"

- maksymalna wielkość felgi 1.9.
- Maksymalna szerokość modelu nie może przekroczyć 250 mm.
- Model nie może przekroczyć wskaźnika RTI=800 mierzonego przed zawodami. RTI musi być
- 3b. Przednia oś modelu musi znajdować się pod obrysem karoserii.
- wyraźnie zaznaczony przód ,tył ,oraz środek modelu wraz z kabina


:p

Awatar użytkownika
Crawler
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 1872
Rejestracja: 2008-05-05, 20:43
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#2

Post autor: Crawler »

zotornik pisze::VV

Super na Ciebie zawsze można liczyć :)

Mam jakby co propozycje korekty do regulaminu "PC-etów"

- maksymalna wielkość felgi 1.9.
- Maksymalna szerokość modelu nie może przekroczyć 250 mm.
- Model nie może przekroczyć wskaźnika RTI=800 mierzonego przed zawodami. RTI musi być
- 3b. Przednia oś modelu musi znajdować się pod obrysem karoserii.
- wyraźnie zaznaczony przód ,tył ,oraz środek modelu wraz z kabina


:p
Jak takie ciśnienie na klasę to myślę sobie ,że z tak otwartym regulaminem to " dużo osób wystartuje " :

OFICJALNE PRZEPISY KLASY CRAWLER 2.2
( 2011 )

Regulamin ten jest stworzony po to by znormalizować i ujednolicić przepisy dla klasy
" crawler 2.2 " zawodów rozgrywanych w Polsce.


CZĘŚĆ 1 – PUNKTY KARNE

1.1 Punkty karne:

COFNIĘCIE - 1 punkt
PRZEWRÓCENIE SIĘ - 5 punktów
DOTKNIĘCIE MODELU / SŁUPKA BRAMKI - 10 punktów
NAPRAWA ( do 3 min. ) - 40 punktów
NIEPOKONANIE BRAMKI - 80 punktów
DNF - 140 punktów
DNS - 140 punktów

1.2 COFNIĘCIE (1 punkt):
Cofnięcie jest zaliczanie kiedy model w trakcie pokonywania trasy w wyznaczonym kierunku cofnie się lub zsunie się samoczynnie (mimowolnie) lub też kiedy kierowca pojazdu uczyni to celowo.

1.3 PRZEWRÓCENIE SIĘ (5 punktów):
Przewrócenie uważa się kiedy w trakcie pokonywania trasy lub pokonywania bramki w wyznaczonym kierunku model utraci kontakt z podłożem przewracając się na bok ale w taki sposób który uniemożliwia dalszą jazdę lub na grzbiet modelu, w takim wypadku jest możliwe postawienie modelu na koła tak aby model znalazł się w świetle bramki poprzednio pokonanej i w tym momencie zostaną mu naliczone punkty karne za przewrócenie i dotknięcie modelu ).
Kary tej nie stosuje w momencie kiedy model po przewróceniu powrócił na cztery koła i może dalej kontynuować jazdę w wyznaczonym kierunku.

1.4 DOTKNIĘCIE MODELU (10 punktów):
Dotknięcie modelu uważa się kiedy kierowca modelu dotknie go w trakcie wywracania się, w celu postawienia modelu na koła po przewróceniu lub kiedy zawodnik na własną prośbę chce przestawić model ponieważ nie może pokonać drogi (wtedy to model należy postawić w sposób taki aby model znalazł się w świetle ostatnio pokonanej bramki. ).
Punkty karne za dotknięcie będą też naliczane w momencie kiedy kierowca poinformuje że chce dokonać drobnej naprawy w modelu.

1.5 NAPRAWA (40 punktów):
Naprawa dokonywana w trakcie pokonywania OS-u nie może trać dłużej niż 8 minutu. Po przekroczeniu tego czasu zostaną naliczone dodatkowo punkty za nie pokonane bramki i za DNF. Po naprawie zawodnik pokonuje OS z miejsca w którym to został zabrany model do naprawy do punktów za naprawę zostaną też naliczone punkty za dotknięcie modelu.
W trakcie dokonywania naprawy modelu, kolejny zawodnik może pokonywać OS.

1.6 DOTKNIĘCIE BRAMKI / MARKERA (10 punktów):
Dotknięcie bramki (markera) uważa się kiedy to model w trakcie pokonywania bramki dotknie kołem, przejedzie przez marker okrakiem (czyli marker znajdzie sie pomiędzy kołami lub w trakcie zsunięcia lub przesunięcia się modelu marker zostanie pokonany pomiędzy dwiema osiami modelu). Dotknięcie jest naliczane tylko dwa razy po jednym dotknięciu dla danego markera. Suma punktów karnych za dotknięcie nie może przekroczyć 20 pkt.

1.7 NIE POKONANIE BRAMKI (70 punktów):
Za nie pokonanie bramki uważa się kiedy to model z jakichkolwiek przyczyn nie będzie potrafił, mógł pokonać bramki wówczas na wskazanie zawodnika następuje przesunięcie modelu w taki sposób by tylna oś znajdowała się w świetle nie pokonanej bramki i od tego momentu zawodni kontynuuje dalsze pokonywanie OS-u. Z tym że zostaną mu naliczone punkty za dotknięcie modelu i nie pokonanie bramki czyli łączna suma będzie wynosić 80 pkt.
Nie pokonanie bramki będzie też naliczane kiedy zawodnik z powodu uszkodzenia modelu nie będzie w stanie dokończyć OS-u, wtedy zostaną mu naliczone punkty za bramki których jeszcze nie pokonał w danym OS-ie czyli po 70 pkt. za każdą bramkę plus 140 pkt. za DNF.

1.8 DNF (Did Not Finish) NIE UKOŃCZENIE TRASY – OS-u (140 punktów):
Za nie ukończenie trasy uważa się moment kiedy zawodnik zgłasza sędziemu fakt nie możliwości dokonania ukończenia trasy z jakiegokolwiek powodu.

1.9 DNS (Did Not Start) NIE STAWIENIE SIĘ NA START – OS-u (140 punktów):
Za nie wystartowanie na trasie uważa się kiedy zawodnik wezwany do startu nie stawi się na nim i nie pokona pierwszej bramki w czasie 3 min od wezwania.

CZĘŚĆ 2 -

2.1 Wymogi które powinien spełniać model klasy CRAWLER 2.2 :
2.1.1 Modele są ograniczone tylko do 4-kołowych pojazdów. I tylko cztery koła mogą być źródłem napędu dla pojazdu.
2.1.2 Model może posiadac jeden lub dwa silniki wtym mosty typu : MOA .
2.1.2 Modele muszą posiadać tylko i wyłącznie jedną oś skrętną. ( mogą posiadać dwie ? )
2.3.5 Pojazdy zbudowane jako Tuber ( klatka ) muszą mieć tą klatkę o minimalnych wymiarach takich jak : minimum 203mm długości, 75mm szerokości i 95mm wysokości .
2.3.6 - Pojazdy posiadające pełna karoserię ( typu lexan ,abs ) muszą ją mieć o minimalnych wymiarach takich jak : minimum 318 mm długości ,125 mm szerokości i 75 mm wysokości. Oryginalna szerokość karoserii musi być zachowana.
2.1.4 Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości kanałów w aparaturze używanych w sterowaniu modelem, typu napięcia zasilającego.
2.1.5 Rozstaw osi jest ograniczony do maksimum 32,00 cm. O tym decyduje pomiar dokonany pomiędzy przednią i tylną osią, z kołami ustawionymi równolegle i model powinien stać na kołach a amortyzatory powinny być ugięte pod własnym ciężarem.
2.1.6 Szerokość pojazdu jest ograniczona do maksimum 32,00 cm. O tym decyduje pomiar który dokonuje się na skrajnych krawędziach kół kiedy model stoi na płaszczyźnie.
2.1.6 Klasa ta jest ograniczona rozmiarem felgi, której średnica nie może wynosić więcej niz 2.2 cala (5,59 cm), opony mogą być zmodyfikowane ale całkowita ich średnica nie może przekraczać 6 cali (15,24 cm).

CZĘŚĆ 3 - OGÓLNE ZASADY I PRZEPISY TECHNICZNE

3.1 Przepisy te są po to by zapobiec jakimkolwiek konfliktom i sporom jakie mogły by powstać w momencie spotkania się i jednoznaczne interpretowanie przepisów.
3.2 Zwycięzcą OS-u jest zawodnik który na danej trasie zdobędzie najmniejszą ilość punktów karnych
3.3 Punkty karne są naliczane od momentu kiedy model przekroczy kołami (przednią osią) pierwszą bramkę i kończy się naliczanie kiedy przekroczy ostatnią bramkę kołami (tylną osią)
3.4 Nie stawienie się zawodnika na STARCIE w wyznaczonym dla niego czasie skutkuje ukaranie zawodnika karą DNS dla tego OS-u.
3.5 Losowanie kolejności startu odbywa się przed każdym nowym OS-em ale trasę powrotną pokonują zawodnicy w odwrotnej kolejności.
3.6 Modele nie mogą być wymieniane na inne w trakcie odbywania się zawodów.
3.7 Kierowca nie może dokonywać modyfikacji modelu w trakcie zawodów.
3.8 Zabronione jest modyfikowanie trasy przez kierowcę (przestawianie kamieni, gałęzi,oczyszczanie kałuż wody, albo innego typu modyfikacji toru)
3.9 Jakiekolwiek złamanie zasad regulaminu przez zawodnika może być skutkowane do wykluczenia z zawodów włącznie.
3.10 Szczegółowa punktacja (rozstrzyganie remisu):
3.10.1 Jeżeli wielu zawodników w danym OS-ie uzyskała taką samą ilość punktów karnych to na zwycięzcą zostaje zawodnik który uzyskał najkrótszy czas przejazdu.
3.10.2 Jeżeli zdarzy się że dwóch lub więcej zawodników w rozliczeniu końcowym ma taką samą ilość punktów to decydującym będzie wynik uzyskany w trakcie ostatniego OS-u.
3.11 Aby zawody mogły zostać uznane za oficjalne i liczyć się do klasyfikacji generalne do zawodów musi przystąpić co najmniej trzech zawodników ,lecz jeśli zawodników jest tylko trzech a jeden z nich zrezygnuje z uczestnictwa w zawodach na krócej niż 14 dni przed zawodami zawody można uznać za oficjalne bez względu na ilość zawodników biorących w nich udział.
3.12 Zawodnik aby mógł wystartować w zawodach musi zgłosić swoje uczestnictwo na co najmniej 14 dni przed zawodami. Zgłoszenia przyjmowane są między innymi na forum www.rccrawler.pl w dziale zawody.

CZĘŚĆ 4 - BAZA TECHNICZNA I PRZYGOTOWANIE TORU

Bramki są wykonane z przeciętych na pół piłek tenisowych.
Rozstaw minimalny bramek dal klasy CRAWLER wynosi 16 cali (40,64 cm).
Rozstaw maksymalny bramek jest nieograniczony (w ramach rozsądku).
Jeżeli dwie bramki znajdują się w niedalekiej odległości od siebie to powinny być zaznaczone innym kolorem lub być oznakowane w odpowiedni sposób.

CZĘŚĆ 5 - SĘDZIOWIE

Sędziowie są odpowiedzialni za pilnowanie porządku na trasie i naliczanie punktów karnych w trakcie pokonywania OS-ów.
Sędziowie muszą w ogłaszać kary w sposób głośny, wyraźny i słyszalny dla zawodnika pokonującego OS.
Sędziowie powinni naliczać kary i je egzekwować w momencie popełnienia błędu.
Sędziów powinno być dwóch:
jeden - jest od prowadzenia notatek i pilnowania toru z jednej strony.
drugi – pilnuje drugiej strony toru i dokonuje pomiaru czasu.
Obydwaj powinni z całą odpowiedzialnością egzekwować kary, etc.
Jeżeli nie ma sędziów można ich powołać z zawodników startujących w danej klasie.
CZĘŚĆ 6 - SŁOWNICZEK POJĘĆ

Zawody / współzawodnictwo -spotkanie się zawodników w jednym miejscu i czasie, rywalizowanie na jednym lub wielu OS-ach (trasach) opartych też na zasadach FAIR PLAY
OS / trasa - składa się z bramki START i bramki META pomiędzy tymi bramkami jet liczony czas przejazdu, każda trasa ma wyznaczony kierunek.
Bramka / marker - jest używana by wskazać przeszkodę w obrębie trasy przez którą kierowca ma przeprowadzić model w wyznaczonym kierunku. Szerokość bramek nie powinna być mniejsza niż zostało to ujęte w punkcie 4.2
Rozstaw osi - mierzony od środka osi przedniego koła do środka osi tylnego koła.
Szerokość modelu - jest liczona od najbardziej skrajnie wystającej części modelu z lewej strony do najbardziej wystającej części modelu z prawej strony.

CZĘŚĆ 7 - KARY I POJĘCIA KAR

7.1 Cofnięcie:
7.1.1 Jeżeli kierowca świadomie cofnie model zostaje naliczona kara.
7.1.2 Jeżeli model zatrzyma się na pochyłości i stacza się do tyłu zostaje naliczona kara.
7.1.3 Jeżeli model w trakcie wspinaczki oderwie się od podłoża ale stanie na wszystkich czterech kołach, kara nie jest naliczana.
7.1.4 Jeżeli model się cofną a nie wykonał ruchu do przodu i znów się cofną naliczana jest tylko jedna kara za cofnięcie.
7.2 Bramka:
7.2.1 Bramka jest uważana za pokonywaną kiedy jedno z kół przednich wjedzie w jej światło, a pokonana kiedy drugie koło tylne z jej światła wyjedzie.
7.2.2 Wszystkie bramki muszą być pokonywane w kolejności w jakiej zostały wyznaczone.
7.2.3 Nie wolno zmieniać kolejności pokonywanych bramek, jeżeli zawodnik celowo dokona samowolnie zmiany kolejności pokonywania bramki zostanie ukarany DNF dla tej trasy.
7.3 Dotknięcie bramki:
7.3.1 Jeżeli bramka zostanie dotknięta kołem, karoserią lub inną częścią zostanie naliczona kara ale tylko jeden raz za każdy słupek, co oznacza że jeżeli model w trakcie pokonywania bramki dotknie ten sam marker ponownie nalicza się tylko jedną karę (łączna suma punktów za jedną bramkę wynosi 20 punktów).

CZĘŚĆ 8 - LICZENIE PUNKTÓW I KLASYFIKACJA OGÓLNA

8.1 Punktacja na zawodach:
8.1.1 Każdy zawodnik w trakcie pokonywania trasy zdobywa punkty karne według wyżej wymienionej tabeli punktów 1.1 jednak pomniejszy dorobek punktowy o premię która jest przyznawana w momencie pokonania bramki w sposób płynny i bez zatrzymania czy dotknięcia któregokolwiek z markerów co zostało opisane w punkcie 1.11.
8.1.2 Jeżeli zawodnik z jakichkolwiek względów, przyczyn lub decyzji nie podejmie startu w kolejnym OS-ie otrzymuje on karę za NIE WYSTARTOWANIE i ZA NIE UKOŃCZENIE trasy jednak w dalszym rozrachunku OS ten będzie traktowany jako nie sklasyfikowany
8.1.3 Zwycięzcą zawodów zostaje zawodnik który uzyskał najmniejszą ilość punktów karnych po podliczeniu wszystkich OS-ów (sklasyfikowanych).
8.1.4 Do klasyfikacji generalnej są zliczane miejsca ze wszystkich imprez w których to zawodnicy brali udział.

JESTEŚMY TYLKO GRUPĄ PODROŚNIĘTYCH DZIECI. KAŻDY ODPOWIADA ZA SWOJE CZYNY I WYPOWIEDZI (PRAWNIE I MATERIALNIE).
OSOBY NIEPEŁNOLETNIE MUSZĄ POSIADA ZGODĘ RODZICÓW LUB OPIEKUNÓW NA UDZIAŁ W ZAWODACH. ZGODA MUSI BYĆ DOSTARCZONA DO ORGANIZATORA NAJPÓŹNIEJ NA 7 DNI PRZED ZAWODAMI.
PODCZAS WIECZORNYCH SPOTKAŃ, PO ZAWODACH CZĘSTO SPOŻYWAMY ALKOHOL I PALIMY PAPIEROSY. RODZICE LUB OPIEKUNOWIE POWINNI BYĆ I MIEĆ TEGO ŚWIADOMOŚĆ.





Czekam na was i na najbliższych zawodach liczę :VV :VV

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

#3

Post autor: zotornik »

BOBAS - PRZEPRASZAM !!! :=

To /częściowo/ miał być żart, a tu ..... ;)

Awatar użytkownika
Cornel
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1534
Rejestracja: 2007-07-09, 20:23
Imię: Kornel
Lokalizacja: Boronów
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#4

Post autor: Cornel »

Radku ale tu nie ma co błędnie interpretować po prostu model może mieć mosty typu MOA (motor on axle chyba :D) dlatego 2 silniki, nie ma wałów wiec nie ograniczają wykrzyżu ;)

Awatar użytkownika
Radzik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 5327
Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
Imię: Radek
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

#5

Post autor: Radzik »

Cornel pisze:Radku ale tu nie ma co błędnie interpretować po prostu model może mieć mosty typu MOA (motor on axle chyba :D) dlatego 2 silniki, nie ma wałów wiec nie ograniczają wykrzyżu ;)
Wiem Cornelu :D
Jak zaczynałem
budować swojego Crawlera to dostałem po uszach, że nie mogę użyć mostów od Cloda :p
I dlatego dziwie się, że można. I ,że jednak ktoś :p się złamał :D
Pozdrawiam :W
Radek

Awatar użytkownika
Bobas
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2103
Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
Imię: Łoligator
Lokalizacja: z EPPK
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#6

Post autor: Bobas »

oki tak wiec uspokoję troszkę tą burzę której jeszcze nie ma :D

1 - miło mi że takim to zainteresowaniem sięspotkało

2 - Radku co do pakietu to możesz go sobie wozić gdzie chcesz

3 - regulamin który zamieścił Crawler był opracowywany jeszcze przed sezonem 2011 i tu troszkę się pozmienia

4 - tak jak już pisałem idę w kierunku prostoty, co za tym idzie ma być tanio i funkcjonalnie czyli jak to nazwał Zotornik PC-et ( POLISH CRAWLER ) lub jak kto woli 1x2x1 czyli 1 silnik, 2 mosty, 1 most sktęrny, ten zapis ma sprawić ze wszyscy bedą mieć równe szanse, co sprawi że będą się liczyć umiejętnośći kierowcy i jego przygotowany do startu model

5 - co do silników szczota czy bezszczota, dowolnie

6 - stawiam na zabawę, a nie tępą rywalizację

7 - a co do felgi to co komu pasuje 1,5 albo 1,9 lub 2,2 ale nie większe

8 - a jeśli już idzie o historię to powiem tak przegryzłem temat i w USA skąd się owe robactwa wywiodły, na początku też śmidano na jedno silnikowcach i nikt nie miał pojęcia że o tym że kiedyś powstaną mosty MOA

tak więc jak już wspomniałem zapraszam do twożenia PC-tów i do miłej zabawy :W

Awatar użytkownika
Crawler
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 1872
Rejestracja: 2008-05-05, 20:43
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#7

Post autor: Crawler »

Napisze tylko tak to nie jest regulamin ,który był tworzony przed 2011 bo to jest regulamin który w większości przetłumaczyłem z regulaminów w Niemczech i Usa . ( np. specyfikacja techniczna ) i jeśli chodzi o klasę crawler 2.2 to taki pozostanie czy ktoś będzie chciał jeździć czy nie w tej klasie to nie ważne . Zapisy o których ty mówisz występują w klasie crawler scaled 1.9 ale tam również jest ograniczona felga do 1.9. Moim celem było zrobienie ( przetłumaczenie ) regulaminu który jest ujednolicony ze wszystkimi regulaminami w Europie i Usa aby np. można było wyskoczyć do DE na zawody i model mieścił się w regulaminie . :ok

A tej właśnie klasie jeździ na świecie 98 % zawodników ale nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć drugi regulamin . np klasa open crawler czy coś takiego .

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#8

Post autor: Eras »

Tylko my tak potrafimy, 2 pojazdy w klasie i walka o regulamin :biglol

Awatar użytkownika
Crawler
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 1872
Rejestracja: 2008-05-05, 20:43
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#9

Post autor: Crawler »

Eras pisze:Tylko my tak potrafimy, 2 pojazdy w klasie i walka o regulamin :biglol
W sumie masz rację ale o której klasie teraz mówisz bo ode mnie Z Krakowa mam kilka osób które będą chciały uczestniczyć w zawodach , jeżdżą na moa więc czegoś nie rozumiem ale ok .

Awatar użytkownika
Maciek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11189
Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
Imię: Maciek
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#10

Post autor: Maciek »

OK co zatem z crawlerami nie na MOA

Awatar użytkownika
Crawler
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 1872
Rejestracja: 2008-05-05, 20:43
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#11

Post autor: Crawler »

Maciek pisze:OK co zatem z crawlerami nie na MOA

Obecnie na wszystkich zawodach crawlery moa i z jednym silnikiem jeżdżą razem z przewagą oczywiście tych na moa . Ale moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie utworzenia klasy crawler PL z innymi wymogami technicznymi wszystko jest tylko kwestią ilości osób startujących .

Awatar użytkownika
RaV
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 3013
Rejestracja: 2007-05-01, 11:08
Imię: Rafał
Lokalizacja: GB
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#12

Post autor: RaV »

Myślę że u nas problemem są tereny. O ile na Jurze jest trochę skałek, o tyle w pozostałych 4 lokalizacjach już słabo (może poza kamieniołomem u Zawiszów). Chętnie bym pojeździł crawlerem, ale raczej nie po błocie....

JaFuzz
AT !
AT !
Posty: 427
Rejestracja: 2008-11-19, 23:52
Imię: Jarek
Lokalizacja: 3Miasto
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#13

Post autor: JaFuzz »

moim skromnym zdaniem... ograniczamy wymiary, ograniczamy średnicę felg i opon... a to czy ktoś będzie budował MOA czy PC zostawmy samym startującym... tak jak zawsze pisałem... crawler ma zaprzeczać prawom fizyki... jeśli ktoś chce startować na MOA to jego własna sprawa... stawianie sztucznych ograniczeń tylko i wyłącznie gloryfikuje konstrukcje z rozdzielaczem, wałami i jednym silnikiem... jak mówi jedno dobre stwierdzenie w ofrojdzie 1:1 "teren zweryfikuje wszystko"...

Awatar użytkownika
Bobas
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2103
Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
Imię: Łoligator
Lokalizacja: z EPPK
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#14

Post autor: Bobas »

mozna startowa razem na jednych torach i MOA i PC, a co do terenów to jest ich troszkę:

MIRÓW - skałki
ROZEWIE - plaża kamienista, i zajefajne schody
WARSZAWA - naliśmy radę na wysypisku gruzo
POZNAŃ - w Ameryce śmigaliśmy na stersie pociętego drewna
u ZAWISZY - kamieniołom piękna miejscówa
KRAKÓW - ze spokojem można by było śmigać wodospadzie

tak to wyglądało jak były zawody z udziełaem crawlerów

czyli miejsca a miejsca


BOBAS- zwracaj uwagę jak piszesz
Ostatnio zmieniony 2011-07-15, 08:50 przez Bobas, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Crawler
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 1872
Rejestracja: 2008-05-05, 20:43
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#15

Post autor: Crawler »

Bobas pisze:mozna startowa razem na jednych torach i MOA i PC, a co do terenów to jest ich troszkę:

MIRÓW - skałki
ROZEWIE - plaża kamienista, i zajefajne schody
WARSZAWA - naliśmy radę na wysypisku gruzo
POZNAŃ - w Ameryce śmigaliśmy na stersie pociętego drewna
u ZAWISZY - kamieniołom piękna miejscówa
KRAKÓW - ze spokojem można by było śmigać wodospadzie

tak to wyglądało jak były zawody z udziełaem crawlerów

czyli miejsca a miejsca


Dokładnie tak z crawlerami nigdy nie ma problemu aby znaleźć sobie miejsce ( to nie koniecznie muszą być kamienie ) ja wiem z doświadczenia ,że czasami trudniej jest znaleźć oesy dla scaledów ,czy extreme niż dla robali .

PS. Bobas pamiętasz oes w Słupców w magazynku stoły kanapa - był czad :>> :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy organizacyjne ...”