Teraz jest 2018-09-20, 22:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 717 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#676  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-23, 13:44 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-30, 19:16
Posty: 1104
Lokalizacja: Żmigród/daleki ląd
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: Ural 5423/Kraz 6322/Kirovets K745
Imię: Łukasz
Adamo napisał(a):
Witamy w klubie CK Rudi :VV
Hmm bardzo ten regiel się grzeje ?


Czy ja wiem jak bardzo. Po kilkuminutowej jeździe był ciepły. Zobaczę jak będzie po jakimś terenie ;)

PS A co to za klub CK?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#677  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-23, 13:45 
Offline
Naciągacz ! UWAGA !
Naciągacz ! UWAGA !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-11, 20:13
Posty: 2192
Lokalizacja: Gd
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Wiek: 26

Model: Axial, Losi, Clod, itd.[...]
Imię: Igor
Crazy Krawlers.

Fajnie robią, ale niewyględne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#678  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-23, 14:01 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-30, 19:16
Posty: 1104
Lokalizacja: Żmigród/daleki ląd
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: Ural 5423/Kraz 6322/Kirovets K745
Imię: Łukasz
igor1300 napisał(a):
Crazy Krawlers.

Fajnie robią, ale niewyględne.


Już myślałem, że calvin klein :hehe

Na wyględność nie mogłem patrzeć. To jedne z niewielu, które sie tu mieszczą, na moich felgach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#679  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-30, 16:06 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Siema Rudi, ile ma wysokości Ural od ziemi do górnej krawędzi dachu?
Chciałem ze swoim porównać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#680  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-30, 20:03 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-30, 19:16
Posty: 1104
Lokalizacja: Żmigród/daleki ląd
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: Ural 5423/Kraz 6322/Kirovets K745
Imię: Łukasz
Radek napisał(a):
Siema Rudi, ile ma wysokości Ural od ziemi do górnej krawędzi dachu?
Chciałem ze swoim porównać :D


Jakieś 30,5cm, Radku. ;)



PS. Jak oglądam filmiki, gdzie twój Kamaz stoi między innymi modelami, myślę sobie-"Kur..., przecież mnie tam nie było...???? " :hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#681  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-30, 20:11 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
rudi napisał(a):
Radek napisał(a):
Siema Rudi, ile ma wysokości Ural od ziemi do górnej krawędzi dachu?
Chciałem ze swoim porównać :D


Jakieś 30,5cm, Radku. ;)



PS. Jak oglądam filmiki, gdzie twój Kamaz stoi między innymi modelami, myślę sobie-"Kur..., przecież mnie tam nie było...???? " :hehe

:LOL

Mój też coś ma koło tego, nie mogę sprawdzić dokładnie bo stoi na podnośniku bez kół na przeglądzie po sezonie :D
Fajnie by wyglądały koło siebie :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#682  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-30, 20:25 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-30, 19:16
Posty: 1104
Lokalizacja: Żmigród/daleki ląd
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: Ural 5423/Kraz 6322/Kirovets K745
Imię: Łukasz
Jak będzie jakiś spocik w okresie świąt to nie omieszkam wpaść, choćby był na drugim krańcu Polski ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#683  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-30, 20:30 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
rudi napisał(a):
Jak będzie jakiś spocik w okresie świąt to nie omieszkam wpaść, choćby był na drugim krańcu Polski ;)


:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#684  PostTytuł:
PostNapisane:2013-01-20, 18:55 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-01-20, 16:17
Posty: 3
Lokalizacja: Niedaleko Dębicy...
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 19

Model: Jeep Grand Cheeroke
Imię: Kamil
rudi napisał(a):
Radek napisał(a):
Siema Rudi, ile ma wysokości Ural od ziemi do górnej krawędzi dachu?
Chciałem ze swoim porównać :D


Jakieś 30,5cm, Radku. ;)



PS. Jak oglądam filmiki, gdzie twój Kamaz stoi między innymi modelami, myślę sobie-"Kur..., przecież mnie tam nie było...???? " :hehe


A wydaje się taki realistyczny, jakby był w skali 1:1 :jaw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#685  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 20:04 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-30, 19:16
Posty: 1104
Lokalizacja: Żmigród/daleki ląd
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: Ural 5423/Kraz 6322/Kirovets K745
Imię: Łukasz
Tak se UP- nę :D
Jako, że mam plany na przyszłość w związku z Uralem postanowiłem dokonać kilku zmian.
Aby odciążyć środkowe mosty przerobiłem napęd, teraz bez mostów przelotowych i z nowym rozdzielaczem. Może nie najładniejsze rozwiązanie, ale ilość czasu wolnego decyduje o pewnych rozwiązaniach. Może kiedyś się zmieni...

Obrazek Obrazek

I doczekał się w końcu siodła z prawdziwego zdarzenia:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#686  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 20:08 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-06, 21:04
Posty: 897
Lokalizacja: czestochowa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 37

Model: Praga V3S 6x6 ford M656 8x8
Imię: adam
no i bajer :VV
ty rób te siodła w skali 1.14 i będą szły jak ciepłe bułeczki ja biorę 2 szt od razu :ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#687  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 20:11 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-04-05, 11:16
Posty: 1557
Lokalizacja: Okolice Poznania
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Jeep JK Rubicon, GAZ 67
Imię: szymon
jak ten model mi sie podoba !!!!!
:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#688  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 20:13 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-07-10, 21:17
Posty: 1029
Lokalizacja: słubice
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 46

Model: pajero cc01
Imię:
Czyżbyś dorobił się frezarki?
Co to za dodatkowe łożyska na tym płaskowniku? w tym rozdzielaczu.
Bardzo bojowa ciężarówka.
:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#689  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 21:49 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-05-06, 20:17
Posty: 4711
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy
Wiek: 44

Model: Tatra Kolos 813
Imię: Adam
Super robota Rudi :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#690  PostTytuł:
PostNapisane:2014-11-02, 21:58 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-18, 10:37
Posty: 1739
Lokalizacja: Żywiec/Pewel Wielka
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 25

Model: STEYR 91 Truck Trial
Imię: Rafał
Przepięknie Panie Norweg :VV


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 717 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO