Teraz jest 2018-09-21, 23:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-01-05, 19:58 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1334
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: różne
Imię: Irek
Jerry_Cornelius napisał(a):
hami napisał(a):
Mam delemat nie wiem ktory model wybrać zastanawiam między trx-4 a toyota venture od hpi .


TRX-4 do niego dolicz jeszcze setup startowy typu felgi beadlock (110pln), serwo (ok 60pln), silnik i regulator (ok 300pln~` tekin HD 45 + hobbywing 1080) czyli ok 500pln + trzeba liczyć.

Taniej Ci wyjdzie zrobienie i złożenie axiala scx10 II ;)


Mamy w garażu TRX4 i NIC co Jerry piszesz nie jest potrzebne. Opony i felgi są wystarczajace. Serwo pomimo INTENSYWNEGO uzywania nie padło. Regulator chodzi jak złoto.

Natomiast sa inne bolaczki tego modelu takie jak np padajace mikroserwa blokad i skrzyni (naprawiane juź piate z kolei). Silnik sami zapuscilismy błotem ale wymienilismy na taki sam.

Z kolei jak już rozważać Axiala to budżetowym rozwiazaniem jest AXIAL SCX10 wersja 1. RTR do kupienia za 1500 zł. Oczywiscie nie jeżdzi tak dobrze jak nastepca, ma skrzynie po środku zamiast silnika z przodu jak w HPI, jednak jest porządny.

Matti napisał(a):
Pierwsza zmiana - koła + dociazenie.
Druga - zmiana serwa-za slabe. Zmienilem na CLS6224.
Trzecia - Zmiana serwa pomogła na jakies 50% jego mocy. Regulator ma BECa 1A@6.0v i nie był w stanie w piasku/błocie uciagnac skrętu. Po drugie przegrzewał sie. Zmiana na Hobby Quick Run. BEC 6A 7.4V i teraz skreca jak powinien.

Smigam na seryjnym silniku ale tylko dlatego ze szukam czegos mocniejszego (nie szybszego)..


Może za bardzo model obciązyłeś dodatkowo mocno więc sie grzeje?
Nam na standardzie ładnie skręca i serwo wytrzymuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-07, 17:13 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1334
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: różne
Imię: Irek
Serwo już nie skręca ponieważ gdyz jest juz niesprawne :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-07, 19:24 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Obecnie używam takiego:
https://pl.aliexpress.com/item/4X-DS321 ... 0.0.MgNsCl
Sprawuje się całkiem dobrze ......... jak na ten moment ;) To co już dzisiaj pisałem - jest mocne, ciche, nie myszkuje, a do tego czteropak jest śmiesznie tani - ok. 34 zł za sztukę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-13, 14:13 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2018-02-13, 13:51
Posty: 3
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Model:
Imię: On
Na pierwszej stronie pojawiła się opinia, że przez Gabaryty nawet w klasie Extreme sobie nie da rady. A mnie ciekawi taka kwestia, czy jeśliby wstawić trochę lepszą elektronikę, zmienić budę na coś mniejszego, ustawić rozstaw na min. itd. to czy będzie to konkurencyjny model czy nadal bardziej rekreacyjny? Wysoki środek ciężkości jest głównie spowodowany budą z tego co widziałem, więc to też od razu by się poprawiło.

I korzystając z tematu jeszcze, posiadacze TRX-4, czy używacie stockowej aparatury? Ja raczej chciałbym zakupić coś w stylu DX5C i używać jej ze wszystkimi modelami, czy jeśli zdecyduję się kiedyś na TRX-4 to będzie jakiś problem powiązać go z własnym nadajnikiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-24, 00:16 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:53
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 35

Model: Axial SCX 10 II Jeep Wrangler Unlimited
Imię: Michał
Towarzysze,

Jeep dziś dotarł, akumulator z ładowarką też, więc ogólnie wątek można zamknąć/usunąć, by forum nie zaśmiecać.
Dzięki wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-24, 08:33 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Ciesz się swoim nowym nabytkiem i w teren - no i możesz wreszcie zmienić sobie podpis :)
:OK

p.s.
Jeżeli jako autor tematu nie masz nic na przeciw, to temat zostawiłbym otwarty - może Ktoś będzie miał podobny dylemat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-25, 23:47 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2018-03-18, 22:13
Posty: 6
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Model:
Imię: PIOTR
Witam. Jestem nowy na tym forum ;)
Przeczytałem cały powyższy post przejrzałem garaże różnych klas i poza klasą extreme nie widzę znaczącej róznicy.
Może ten link pomoże mi wyjaśnić o co tak naprawdę mi chodzi ;)

https://www.youtube.com/watch?v=OkphbdvVqCk

Chciałbym bawić się w takim stylu jak również brać udział w zawodach ;)

Do tej pory maiłem na oku TRX4 Ford Bronco oraz Vaterra Chevrolet K5 Blazer
Po zapoznaniu się z postem TRX4 odpadł a czy jakieś inne modele poza Vaterrą ? Axial odpada ze względu na wygląd zewnętrzny co jest dla mnie dość istotne ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-26, 05:50 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!

Dołączył(a): 2014-07-28, 16:01
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 40

Model: Traxxas Summit, Vaterra Ascender
Imię: Grzegorz
Bogusław Łęcina napisał(a):
Witam. Jestem nowy na tym forum ;)
Przeczytałem cały powyższy post przejrzałem garaże różnych klas i poza klasą extreme nie widzę znaczącej róznicy.
Może ten link pomoże mi wyjaśnić o co tak naprawdę mi chodzi ;)

https://www.youtube.com/watch?v=OkphbdvVqCk

Chciałbym bawić się w takim stylu jak również brać udział w zawodach ;)

Do tej pory maiłem na oku TRX4 Ford Bronco oraz Vaterra Chevrolet K5 Blazer
Po zapoznaniu się z postem TRX4 odpadł a czy jakieś inne modele poza Vaterrą ? Axial odpada ze względu na wygląd zewnętrzny co jest dla mnie dość istotne ;)
Co do Axiala, to karoserię zawsze można zmienić. Najważniejsze jest podwozie a buda to rzecz drugorzędna.
A co do innych modeli to masz jeszcze np. HPI Venture, różne wersje MST czy RC4WD Trial Finder 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-26, 08:17 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-11-17, 14:55
Posty: 2121
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 23 razy
Wiek: 35

Model: Na regale już się nie mieszczą :P
Imię: Błażej
Jeśli chciał byś bawić się tak jak na filmiku, to
najlepiej zbudować coś pod sporty, czyli moim zdaniem SCX10.2 byl by najlepszy.. Drugim bardzo dobrym modelem do sportów i do dobrej zabawy to HPI Ventrue.
Tak jak Ksześ napisał, budę można zmienić. Większość patrzy na model jako na podwozie, buda to sprawa drugorzędna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-26, 20:17 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2018-03-18, 22:13
Posty: 6
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Model:
Imię: PIOTR
Chyba już mam pewne rozeznanie po tym poście oraz po regulaminie klasy sport ;) Wybór nie jest prosty dlatego na razie nie będę się z nim spieszył poczytam jeszcze dokładnie o każdym modelu przeszukam garaże w poszukiwaniu wersji po modach :) Dziękuje za odpowiedzi :)
Miałbym tylko jeszcze pytanie czy ta konstrukcja mieści się w tych ramach czy może znów coś źle zrozumiałem??
http://zabawki-modele.pl/pl/cr-01-merce ... results=79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-26, 20:31 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-05-10, 20:14
Posty: 172
Lokalizacja: Ustroń
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 41

Model: SCX10, SCX10.2, AX10 Scorpion, Summit VXL
Imię: Seweryn
Tamiya w porównaniu z SCX10.2.... bez szans :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-26, 20:56 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7364
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 113 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Bogusław Łęcina napisał(a):
Chyba już mam pewne rozeznanie po tym poście oraz po regulaminie klasy sport ;) Wybór nie jest prosty dlatego na razie nie będę się z nim spieszył poczytam jeszcze dokładnie o każdym modelu przeszukam garaże w poszukiwaniu wersji po modach :) Dziękuje za odpowiedzi :)
Miałbym tylko jeszcze pytanie czy ta konstrukcja mieści się w tych ramach czy może znów coś źle zrozumiałem??
http://zabawki-modele.pl/pl/cr-01-merce ... results=79


Przestarzały wynalazek :) w porównaniu z innymi dostępnymi fabrycznymi konstrukcjami to słabo wypada :) cena także jest nieadekwatna do tego co mamy teraz na rynku.
Duże koła 2.2 nie robiące w terenie, bardzo wysoko punkt ciężkości, duża praca zawieszenia (jakbyś chciał do jakieś klasy to nawet do extreme się nie łapie bo ma tak kosmiczny wykrzyż ;) )

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-19, 16:22 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-18, 11:15
Posty: 81
Lokalizacja: Zielonka
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Traxxas TRX-4 grafit
Imię: Łukasz
Teraz i ja mam dylemat rozważam jak juz pisalem w powitalni 2 modele:
-Traxxas trx4 def
-axial SCX10 2 cheeroke
(oba oczywiscie aRTR)
juz mam mętlik porownujac oba dobre ,zaraz spytacie czego wymagam- otóż dobrego pełzacza ktory bedzie oczkiem w głowie i będzie w 100% spelnial zadanie terenówki :)
trx4 super ale wystraszylem sie jak wszyscy mają problem z mikro serwami od blokad, SCX10 2 podobno w wersji aRTR ma inne wyposażenie a buda z wersji KIT bardziej mi sie podoba, proszę o opinie i szczegółowe porownanie obu :) Kit odpada bo za dużo wyszło by z apką itp pozatym nie umiem malować bud :hammer


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-19, 16:35 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-11-17, 14:55
Posty: 2121
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 23 razy
Wiek: 35

Model: Na regale już się nie mieszczą :P
Imię: Błażej
To są tak różne modele, że nie da się ich porównać.
Jeden jest mega prosty w modyfikacjach i da się z niego zrobić model od klasy sc do ex, traxxas za to to model bez klasy w fabrycznej postaci.
Oba dają fan i oba na weekendowych wypadach będą świetnie sobie radzić.
Ja bym brał scx10.2 wranglera albo honcho bo w porównaniu z XJotem radzą sobie lepiej w terenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-19, 17:52 
Offline
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 20:39
Posty: 2253
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 42

Model: jest: Def TRX4 x 2 :), był: TL01b, F350 HL, scx10
Imię: Tomek
Pod zawody jak pisał kolega powyżej.
Jeśli do zabawy trx jest super. Problemu serw nie ma co demonizować, a biegi i zwolnice to cos co na pewno docenisz w zwyklej zabawie czy konkurowaniu z innymi posiadaczami trx.
Polecam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO