Teraz jest 2018-08-14, 23:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-01-02, 08:24 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 18:34
Posty: 1877
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy
Wiek: 37

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
To różne modele. Nikt Ci nie powie kup ten czy ten. Twój wybór. Pierwszym punktem jest cena, rozumiem że jak pisałeś TRXa to jesteś przygotowany finansowo. Proponuję żebyś na żywo obejrzał oba modele. Przyszedł na jakieś spotkanie, a napewno ktoś z posiadaczy modelu powie Ci sporo na jego temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 09:35 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11506
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Połączyłem tematy - pytanie analogiczne. Warto przebrnąć przez dotychczasowe posty, bo stanowią nie tylko częściowa odpowiedź na Twoje pytanie, ale i rozszerzają krąg wyboru ................. czyli go utrudniają ;)

Cina już poruszył temat, którego nie da się ominąć, czy nie zauważyć - czyli cena! TRX-4, to prawie 2x tyle co HPI Venture, więc jeżeli to nie stanowi progu zaporowego, to wtedy można prowadzić rozważania dalej.
Wg mnie model Traxxasa, Axiala i Vaterry, to bardzo podobny poziom jakościowy - HPI stoi wyraźnie półkę niżej. Co nie znaczy że nie jeździ, że się rozpada, czy że są z nim inne kłopoty - choć tu trudno wiele napisać, bo model równie młody jak TRX-4.

Nie chcąc się powtarzać, napiszę tak - przeczytaj ten temat, poczytaj tematy posiadaczy TRX-a i HPI i wtedy wrócimy do tematu jeszcze raz, może już z konkretnymi pytaniami.


p.s.
polecam przywitać się i przedstawić w odpowiednim temacie
witam-jestem-nowy-na-forum-t535.html
i pamiętać o temacie uniwersalnym
nie-wiesz-gdzie-pytac-pytaj-tutaj-t13565.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 09:55 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7285
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
hami napisał(a):
witam, jestem nowy na forum i chciałbym z tego miejsca wszystkich przywitac :)

macie extra forum :)

Mam delemat nie wiem ktory model wybrać zastanawiam między trx-4 a toyota venture od hpi .

proszę was o rade bo już tryz tzgodnie sie zastanawiam i nie wiem co wybrać!


TRX-4 do niego dolicz jeszcze setup startowy typu felgi beadlock (110pln), serwo (ok 60pln), silnik i regulator (ok 300pln~` tekin HD 45 + hobbywing 1080) czyli ok 500pln + trzeba liczyć.

Taniej Ci wyjdzie zrobienie i złożenie axiala scx10 II ;) na ebay z tajwanu/chin jest za ok 370~`USD
Teraz są promocje i można tanio kupić :)
https://www.ebay.com/itm/Axial-SCX10-II ... Swy3NZX2Fb
1375,89pln ~`do tego powyższy setup + pakiet (ok 100pln) + aparatura min 3kanałowa (200-300pln~`) + ładowarka (150pln)

I masz prosty model axiala scx10 II kit + elektronika za 2375,89pln :)
:W

jaruso: Jerry, zapomniałeś poinformować o podatku VAT do ceny modelu zakupionego spoza UE, w kwocie ok 316zł, plus opłata za czynności UC i ewentualne koszty "obsługi celnej" zależne od operatora/firmy przewozowej. Przesyłka tych gabarytów ma duże szanse na zainteresowanie UC bez względu na deklarację sprzedawcy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 10:43 
Online
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-05-10, 20:14
Posty: 172
Lokalizacja: Ustroń
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 41

Model: SCX10, SCX10.2, AX10 Scorpion, Summit VXL
Imię: Seweryn
Jerry cło/vat doliczają?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 11:35 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11506
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Jerry - rozumiem, że masz TRX-a i wypowiadasz się na podstawie własnych doświadczeń ;)

Ponieważ otarłem się o ten model - więc pozwolę sobie na własne zdanie w temacie. Z trzech wymienionych przez Jerrego wydatków modernizacyjnych, zgodzę się z jednym - serwo. To element, który warto wymienić, ale i bez tej wymiany można spokojnie użytkować model.
Wymiana silnika i regulatora na wejściu?!!! A to w jakim celu? Oryginalny zestaw jest nie dość, że całkiem dobry, to w tej konfiguracji spisuje się bardzo dobrze - ja nie narzekam.

W temacie ceny - o to tu polegać należy wyłącznie na własnych decyzjach i zakładać "najgorsze", a ewentualne unikniecie opłat celno-skarbowych potraktować jako wartość dodaną ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 12:00 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:53
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 35

Model: Axial SCX 10 II Jeep Wrangler Unlimited
Imię: Michał
Z Chinami trzeba uważać, raz mi Urząd Celny zabrał przesyłkę, to płyty CD akurat były. :( Nie zobaczyłem płyt, kasy też nie odzyskałem, ale zyskałem nowe doświadczenie - wezwanie do złożenia zeznań we wrocławskim oddziale U Celnego :)

Ja po przeanalizowaniu wypowiedzi zdecydowałem się na SCX10 II w wersji Wrangler Rubicon CRC.
Dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 12:21 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7285
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Wojtku rozumiem że trx-4 zachwycił, szczególnie buda d110 ale proszę o trzeźwe spojrzenie bo to niezbyt dobrze wygląda ;)
Napisałem na podstawie doświadczeń kolegów i obserwacji własnych.
Oryginalny setup ma racje bytu jak tylko jeździmy sobie po płaskim terenie for fun. W wymagającym terenie to silnik się gotuje, serwo niedomaga. Regiel to takie 50/50 że już dla świętego spokoju bym wsadził 1080 i mieć coś sprawdzonego niż się denerwować.

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 14:20 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11506
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Jerry_Cornelius napisał(a):
Wojtku rozumiem że trx-4 zachwycił, szczególnie buda d110 ale proszę o trzeźwe spojrzenie bo to niezbyt dobrze wygląda ;)

Tak, potwierdzam - jestem z modelu bardzo zadowolony i jak zaznaczyłem, pisze na podstawie własnych doświadczeń z posiadanego modelu.

Ale wrócę do sedna, bo nie odpowiedziałeś mi na pytanie więc je powtórzę: czy posiadasz TRX-a? I jakie masz w związku z jego użytkowaniem doświadczenia?
Jeżeli nie posiadasz tego modelu - to wybacz - ale powtarzanie po kimś zasłyszanych informacji - choćby były i trafne - niema większej wartości. Nie wiemy co kto pisze i dlaczego - kreowana reklama i antyreklama w necie to rzecz dziś wszechobecna. Do tego nie mamy informacji jak użytkował ktoś model, co ma zasadnicze znaczenie dla jego ocen, doświadczeń i wniosków.

Nie ulega wątpliwości, iż modele w/w firm reprezentują podobny poziom - kwestia wyboru tego co nam się podoba, uwzględnienia przeznaczenia no i analizy skarbonki ;)


p.s. Poniższego to nawet nie będę komentował - widać posiadam inny model.
Jerry_Cornelius napisał(a):
Oryginalny setup ma racje bytu jak tylko jeździmy sobie po płaskim terenie for fun. W wymagającym terenie to silnik się gotuje, serwo niedomaga. Regiel to takie 50/50 że już dla świętego spokoju bym wsadził 1080 i mieć coś sprawdzonego niż się denerwować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 14:41 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7285
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Czyli wartość moich wypowiedzi uzależniasz od posiadania "modelu trx-4" to wybacz ale nie odpowiem Ci na to pytanie. Miałem w ręku trx4 dość długo by wyrobić sobie własne zdanie, nie jestem zaslepiony "marketingiem" traxxasa, widzę że moja opinia pokrywa się "w większości" użytkowników odnośnie co należy zrobić by model klarownie jeździł bezproblemowo w terenie i powoli pokonywał ciężkie tereny.

Nie musimy się zgadzać i nie zgodze się z twoimi spostrzeżeniami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 16:04 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11506
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Jerry_Cornelius napisał(a):
Miałem w ręku trx4 dość długo by wyrobić sobie własne zdanie

Królu odwracania kota ogonem - o tym cały czas piszę. Mieć model przez chwilę, a użytkować go na co dzień (choćby tylko od kilku miesięcy), to naprawdę istotna różnica. I nie ma tu znaczenia o jakim modelu rozmawiamy.

Reszty już nie komentuję :No


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 17:11 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7285
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Skomentuje to tylko jednym zdaniem Wojtku - nie mierz wszystkich swoją miarką.

Pozdrawiam :W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 17:17 
Offline
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 20:39
Posty: 2223
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 42

Model: jest: Def TRX4 x 2 :), był: TL01b, F350 HL, scx10
Imię: Tomek
Jerry_Cornelius napisał(a):
Skomentuje to tylko jednym zdaniem Wojtku - nie mierz wszystkich swoją miarką.

Pozdrawiam :W


Jerry, sięgnąłeś dna...
Przykro :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-02, 18:22 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-28, 17:11
Posty: 433
Lokalizacja: Mysłowice
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 27

Model: Ural 5323
Imię: Mateusz
To ja odnośnie TRXa.

Pierwsza zmiana - koła + dociążenie (w sumie dotyczy to każdego modelu ze sklepu).
Druga - zmiana serwa-za słabe (w sumie też standard w modelach ze sklepu). Zmienilem na CLS6224.
Trzecia - Zmiana serwa pomogła na jakies 50% jego mocy. Regulator ma BECa 1A@6.0v i nie był w stanie w piasku/błocie uciagnac skrętu, dlatego przegrzewał sie. Zmiana na Quick Run. BEC 6A 7.4V i teraz skręca jak powinien.

Śmigam na seryjnym silniku ale tylko dlatego ze szukam czegoś mocniejszego (nie szybszego)..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-04, 18:41 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:53
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 35

Model: Axial SCX 10 II Jeep Wrangler Unlimited
Imię: Michał
Ja zadam być może głupie pytanie, Axial SCX10 II w wersji którą wybrałem jest kompatybilny z bateriami 3S LiPo, rozumiem, że im większa ilość mAh tym lepiej, dłużej trzymać będzie bateria, czy na coś innego powinienem zwrócić uwagę...?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-04, 20:24 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7285
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Im więcej Voltów (2S 7,4V, 3S 11,1V lipo) to tym szybszy będzie silnik, im więcej mAh (miliamperogodzina, np 2200mAh, 4000mAh, 5000mAh) tym dłużej będzie jeździł model.
Im więcej wodotrysków, sprzętów do obsłużenia (wyciągarka, oświetlenie itp) tym krócej posłuży pakiet ;)

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO